- Tävla och vinn den nya bärselen Babybjörn One!

Ingen kan väl ha undgått hur mycket jag älskar vår Babybjörn One, den har allt jag någonsin önskat i en bärsele. Sånt som jag inte ens visste att jag behövde men nu inte kan vara utan, vill ni läsa min recension så kika här annars blir det här ett väldigt långt inlägg :)
 

 Vad gör då Babybjörn One så speciell? 

* Enkel att använda själv i alla lägen. Den har ett särskilt höjdläge för att du ska bära din nyfödda på bästa sätt – högt upp på bröstet i inåtvänd position, hjärta mot hjärta.

* Möjlighet till inåtvänt och utåtvänt bärande samt ryggbärande

* Bärsele One kan du använda under lång tid. Direkt från födseln (min 3,5 kg) utan något spädbarnsinlägg och ända upp till ca 3 år (max 15 kg). Bärselen ger rätt stöd för ditt växande barns huvud, rygg och höfter. Utvecklad i nära samarbete med ledande barnläkare,

* Ergonomisk design med avlastande midjebälte och vadderade, formsydda axelband för dig

 
 
                                                 Jag tävlar om bärselen Babybjörn One hos Matilda, tävla här du med!

För att tävla gör du så här: 
- Vem ska få äran att bäras i denna om just DU vann? Skriv en kort kommentar i inlägget för att vara med och tävla.

-För en extra lott ska du kopiera bilden + texten och publicera i din blogg alt dela tävlingen på facebook.

Se till så att alla länkar fungerar.
 
Tävlingen avslutas den 19:e april kl 23.00.
I samarbete med Babybjörn
1 Jennie:

skriven

Min älskade dotter som verkligen har behov att vara nära nära fortfarande skulle få sitta i denna ofta ofta! Vi har ingen bil och ibland är inte möjligt att ha med vagn. En bärsele som står pall för lite tyngre barn skulle göra vårt liv betydligt enklare!
Ååååh vad jag hoppas på att få vinna detta!!

Bloggar, instagraar och delar på FB ! :D

http://grafiskformgivare.blogg.se/2013/april/alskade-babybjorn.html

Delar på FB i Jennie Pihl :D

stooooor kram!

2 Anna:

skriven

Om jag vinner så ska Mateo bäras i den, dom första 5 månaderna i hans liv bar jag runt honom i bärsjal den ät tyvärr för använd för att kunna användas nu så en bärsele skulle vara perfekt att ha honom i så jag och hans pappa enkelt kan byta också :)

Så vi hoppas på väldig tur nu! :)
Delar på fb och på instagram och bloggar

3 Jenny Alving:

skriven

Gabriel skulle bli hemskt glad över att få upptäcka världen i denna.
Ja och hans mammas axlar/rygg vore tacksamma :)
Delat på fb...

4 Malin Persson :

skriven

Åh en sån vore toppen till min lilla knubbis, skönt för mammas armar att slippa bära på så många kilon! Men ändå vara nära!
❤❤❤

5 Charlotte:

skriven

Vår blivande son/dotter, som om allt går bra kommer om ett år ungefär, skulle älska att bli buren i denna fina sele tror jag...

6 veronica hedlund:

skriven

jag är jätte gärna med..

om jag vann denna skulle vienna bäras i den. hon är min systers bebis som är beräknad att födas vilken dag som helst ;-)

jag har länkat i bloggen
http://minbebis.com/blogg/inka/vinn-barsele/

kram veronica

7 Sandra:

skriven

Min lilla snart två månaders son vill gärna vara nära mest hela tiden. Då jag är med honom själv om dagarna när pappan går i skolan är det nästan omöjligt att få saker gjorda här hemma. I nödfall tar jag fram bärselen vi har, en orginal tror jag det är. Men utav den får jag så fruktansvärt ont i ryggen och då jag redan har ryggproblem sedan många år tillbaka, är det inte det bästa. Vann jag denna skulle det underlätta så mycket då den verkar bättre för ryggen, min lilla son skulle nog trivas där i också. :)

Har länkat i min blogg. :)
http://ssandrao.blogg.se/2013/april/tavling.html#comment

8 ♥ Sojka ♥:

skriven

Men vad roligt! :D Jag vill absolut vinna denna bärselen! :) I min Babybjörn One ska då lille Elias bäras.
Delar tävlingen på min facebook profilsida och mitt namn är Ann-Sofie Sojka. Sen delar jag även på min blogg facebooksida.
Sojkas framtid heter den och du hittar den här. :)
http://www.facebook.com/Sojka.se
Nu hoppas min 4 kilos att få sitta tryggt och nära sin mamma. :)

9 ♥ Sojka ♥:

skriven

Jag delar även tävlingen här i min blogg! :D
http://blogg.alltforforaldrar.se/sojka/jag-tavlar-%E2%99%A5/

:)

10 Carolin:

skriven

Åh är gärna med och tävlar.
Vårt tredje barn är beräknad att komma i början på Juni. Jag kommer då vara hemma med tre små barn (nyfödd, 2år och 4,5år) och denna skulle vara perfekt att ha bebisen i så man kan sköta sysslor och göra saker med de andra barnen och ändå ha bebisen i närheten.

11 Silla:

skriven

Denna skulle jag vilja vinna.
Så jag hade kunnat ge min son och hans blivande familj. Det hade hjälpt dom mycket i vardagen.
Delar den från SOJKAS sida på facebook till mina facebook vänner.

12 Karina : Liams mamma :

skriven

Liam en babybjörn One vill ha
Då är han nära mamma precis som det ska va'
Mamman kan röra sig och ändå ha kontakt
Att selen är grymt fin, vill jag med ha sagt!

Vi hoppas på tur
Delar på Facebook!

13 lisette bäcksro:

skriven

här vill jag vara med!

köpte en ny fin ergobaby på blocket som visade sig vara en piratkopia! den kom i orginalkartong och med orginalbruksanvisning. fanns inte på kartan att den skulle vara en kopia. men tji fick jag! jag får otroligt ont i kroppen av att bära runt på min Sam som väger över 10 kg och han är i en period nu där han vill vara nära. ganska jobbigt när man måste göra mat och inget annat duger än att vara nära sin mamma! denna vinst hade underlättat så för mig!

tar gärna en extra chans: http://lis1etavlar.blogspot.se/2013/04/194-matilda-baby-bjorn-one.html

hoppas verkligen på vinst då jag just nu får gå runt med min "ergobaby" kortare stunder innan det börjar göra ont.

14 Sophia:

skriven

Om jag skulle få den stora äran att vinna denna så skulle min lilla son Milton få bäras i den. Vi har en gammal model av babybjörn som belastar axlarna något så otroligt. Min man klarar nästan inte av att bära Milton pga hans rygg och axlar som inte orkar riktigt. Skulle vara en stor lättnad för oss alla om speciellt han fick en sådan att bära våran son i. Kram Sophia

15 Elina:

skriven

Jag är jätte gärna med och håller redan nu tummar och tår blåa. Skulle jag/vi ha turen att vinna så skulle lill*n i magen som är beräknad att komma om en månad få äran att bäras runt i den. Den vi hade då Saga var liten sålde jag av nån konstig anledning så vi är verkligen i behov av en då jag inte skulle klara mig utan en, och inte sambon heller för den delen. Jag delar tävlingen offentligt på min facebook sida. - Elina Volanen

16 Johanna:

skriven

Vår "bönan" som kommer i juli! Har läst ALLT om den här selen och det är det enda alternativet för mig. Vi är ute riktigt mycket och är säkert skönt att slippa ha med vagnen ibland.
Delar också på fb! /Johanna Gustafsson

17 Carro:

skriven

Vad synd att man inte har någon bebis på jäsning. Men vi hoppas i framtiden att vi kommer få den äran att ge våra barn ett syskon. Då skulle en sådan vara bra att ha :) Men jag hoppas att någon som har användning för den tidigare än oss har turen med sig. Kram och trevlig helg.

18 Sara:

skriven

Lilla Emilia (2månader) skulle så gärna vilja sitta i en "one" så att jag har armar kvar till min vilda 1,5 åring och min 3-åring! :)

19 Sara:

skriven

Glömde visst min mail kan vara bra!

20 Jen - Mamma till Ewelina och gravid:

skriven

Våran efterlängtade bebis såklart :)

Länkar på bloggen :)

21 Louise:

skriven

Min svåger och hans fru föder barn i detta nu, ska bo hos oss till sommaren och de bor i Amerika annars hade varit så kul att ge till dem.

22 Kim:

skriven

Vår son Leon som föddes 19 mars skulle bli så glad om han fick den här. Den finns inget bättre än babybjörn ;-) vi har tyvär inte råd som studenter att köpa den här så gissa om jag hoppas nu?!
Tack för en bra blogg och grym tävling

23 Lina Eckerström:

skriven

Jag är gärna med. Hade nog gett den till min bästa kompis som väntar barn nr 2. Hennes första var en riktig klängapa så lillebror/lillasyster kanske är detsamma. Då hade det ju underlättat väldigt att kunna sätta hen i selen & ha 2 händer fria :)

Ha en fin fin helg nu.

24 Madelene:

skriven

Om jag skulle vinna denna bärsele skulle jag ge den till min vän Malin som har en liten Matilda på sju veckor.
Malin hade en jättejobbig graviditet och för två veckor sedan vart hon inlagd för att operara bort en cysta från äggstocken som var lika stor som en fotboll och innehöll 2 liter vätska. i en vecka fick hon ligga inlagd och bara ha sin lilla tjej hos sig ett få tal timmar om dagen. När hon är på benen igen skulle jag vilja ge henne möjligheten att ha sin lilla flicka nära hela tiden, för att ta igen det hon missat <3

25 catta:

skriven

Hej o vilken underbar blogg.
Ja vill gärna va med o vinna denna.
Har fyra.tjejer som är 12 år . 10 år o 5 år samt nya tillskottet på 8 mån.

Om ja vinner denna lommer ja garanterat bära min åttq måndars i den under lång tid.
Eftersom de är väldigt svårt mdd att.få vardagen att gå runt med fyra barn o den minsta är mer mammig än vad ja ngn sin trott ett barn kan va. Så jag är typ ständigt låst vid sängen kvällstid mm.
Har heller aldrig ägt ett bärsele .
Kommer lägga ut på min blggg om tävlingen. Men har tuvärr ej fb.
Kram från en tlll ung flerbarns mamma
Catta

26 EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX:

skriven

Jag är gärna med och tävlar om denna. Ekonomin tillåter inte riktigt ett köp av en babybjörn så jag hoppas jag vinner en hos dig. Jag har en billig variant men den går inte att bära i längre stunder då den inte har något större stöd för ryggen. Jag hoppas verkligen jag vinner denna och då kommer lilla Felix få sitta i den.

Eftersom vi skall åka iväg till Turkiet och fira Felix mormor och morfars födelsedagar så behöver vi verkligen en bärsele. Perfekt på flygplatsen och när man skall gå kortare promenader på resmålet.

Har länkat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/04/05/babybjorn-194/

27 Ingrid - Mamma till två sessor:

skriven

Jag är jättegärna med!

Om jag skulle ha sån fantastisk tur att vinna den här bärselen så skulle vår yngsta dotter Lily få äran att bli passageraren :)

Jag har tipsat här; http://p0llys.blogg.se/tavlingar/2013/april/jag-tavlar-om-en-babybjorn-one.html

Kram, Ingrid

28 Caroline :

skriven

Åå denna är ju så bra och fin! Jag köpte en begagnad när jag var gravid med Alessio och dem trivs jag inte alls med. Den har lilsom gjort sitt. Jag önskar jag hade råd med en sån här. Så jag chansar och tävlar!

Lägger upp på bloggen med!

29 Caroline :

skriven

Såklart min fina son skulle få bäras i den. Och han skulle nog uppskatta det mycket nu i vår!

30 Britta Högström:

skriven

Min guddotter har fått en liten go Amanda, det är deras första barn och jag känner mig nästan som en mormor :D

Tack för en underbar tävling!

Facebooknamn - Britta Högström

31 Miah- Mamma till Julia och liten i magen<3:

skriven

Självklart skulle den nya bebisen som kommer i maj få sitta i denna.

Jag tipsar på bloggen om denna tävling.

32 Anna:

skriven

Vi väntar vårt första barn i slutet av sommaren och det vore fantastiskt att få bära vårt lilla pyre i en Babybjörn. Vi är två aktiva föräldrar så det vore fantastiskt att få låta barnet följa med på våra äventyr i naturen.

Länkar från bloggen!

33 Ulrika:

skriven

Årets bästa tävling! Jag vill såååå gärna vinna den här till våra flickor, det skiljer 12 månader mellan dem och båda vill bäras mycket. Med babybjörn One skulle jag kunna bära båda i den. Jag delar på fb under namnet i mejladressen!

34 Johanna:

skriven

Åhhhh om jag vann så skulle mitt lilla troll som beräknas komma i september bäras i den..:-)
Har tyvärr en del bäcken/rygg problem, en "vanlig" bb funkar inte.. Och mina barn har alla velat vara nära nära.. Med min sista funkade bärsjalen ngt sånär men så krånglig att sätta på med lilleman skrikandes..
Denna selen verka ha allt!
Hoppas på vinst! Både rygg och plånbok skulle bli enormt glada!!

35 Malin:

skriven

Om jag skulle få äran att vinna denna fina sele, så hade jag gett den till min moster som väntar sitt första barn! Hon väntas föda i juni på sin egen födelsedag och vi är alla i familjen väldigt förväntansfulla. Jag vet att hon har tittat på denna selen tidigare, men tyvärr har alla inte ekonomin till att lägga ut så mycket pengar på en sele. Jag hade verkligen velat överraska henne med denna sele som present! Om jag hade haft egna pengar så hade jag köpt den själv till henne, men tyvärr är jag bara en kämpande lärarstudent som lever på CSN, och det vet nog de flesta att man inte är ett rikt troll.. Det hade verkligen varit superkul om jag hade fått vinna - Jag tror verkligen att min moster hade blivit så glad om jag kommit upp och hälsat på med denna sele i handen. :)

36 Millah:

skriven

Jag är absolut med och tävlar i denna underbara tävling...

1. Om jag vinner detta fantastiska pris
så skulle jag faktiskt överraska min syster.
TRor hon skulle bli otroligt glad och tacksam.
Så då skulle min systerson få bäras i denna :)

2. Tipsat: http://millahoman.blogg.se/tavlingar/2013/april/barsele.html

Hoppas på tur=) kramar // Millah
[email protected]

37 Janine:

skriven

Om jag skulle vinna denna så skulle Charlie sitta i den så skulle jag inte behöva bära han dygnet runt med min onda rygg. Hade denna funnits när jag köpte Active så hade jg valt denna pga vikten lägga på höfterna och för att C skulle sitta bättre i denna tror jag:)
http://blogg.alltforforaldrar.se/angeleo/

/Janine

38 Frida:

skriven

Om jag skulle vunnit denna så är det lilla Algot som ska bli buren i den! hade varit perfekt inför sommaren då Algot varit mycket sjuk sen han kom blivit van vid att ligga nära och nu mera vill bli buren mesta dels av tiden, hade det varit en bra grej så att man kan ha händerna fria.! Tack på Förhand:) Kram Frida en trogen läsare.

39 Maria, Novas mamma :

skriven

Våran lilla skatt Nova på sju veckor har kolik och det skär så i hjärtat när hon har ont. Det enda som hjälper lite är närkontakt, men efter många timmars bärande så är man så slut i armarna, den här bärselen skulle underlätta så otroligt mycket och framför allt ge en trygghet till Nova.
Hoppas innerligt att vi blir en lycklig vinnare för det skulle underlätta då otroligt mycket.
Delat på fb

40 Maria:

skriven

Klart att jag ska bära Karl i den! När vi drar ut på äventyr i skog och mark med hundarna eller bara tar en tur på stan. En och annan tur ner till tvättstugan lär det också bli, men framförallt - möjligheten och känslan att få ha honom tätt intill ❤
Delat på fb!

41 Heidi:

skriven

Min Adam skulle få bäras på ryggen i den här! Har letat efter nåt sånt här ju! =) Jag har haft en Baby Björn Active sedan han föddes och verkligen varit supernöjd med den - men den kan man inte ha till ryggbärande! Jag som älskar att gå i skog och mark vågade inte det i höstas eftersom jag inte såg mina fötter med honom på magen - med den här skulle jag våga!! =) Håller verkligen tummarna nu!! =)
PS. Tävlingen avslutas på min födelsedag... ;) Just sayin...

42 Christina Frisberg:

skriven

Ja den där bärselen skulle verkligen underlätta väldigt mycket för min dotter med lilla Matias, han vill inte så gärna sitta i vagnen om han inte sover, utan vill upp i mammas famn hela tiden och det är ju rätt jobbigt i längden,( hon hade en sådan bärsjal förrut men han är för stor nu 11 månader, så att kunna sätta ner honom i en bärsele vore ju toppen!!!! håller tummar o tår för en fin fin vinst!!!

43 Petra Christensen:

skriven

Hej!

Vilken underbar tävling!
Vår lille Frej skulle få åka runt i den här härligheten. Vi har letat efter en praktisk, bra och lämplig bärsele och den här verkar ju toppenbra!
Att man både kan vända bärselen så att Frej kan sitta även utåt när han blir större är ju jättebra, han skulle sitta som en kung!

Jag har delat tävlingen på FB alias:
Petra Christensen
http://www.facebook.com/#!/petra.christensen.9

44 Fröken svår- mamma till tjejen och mini:

skriven

Jag är gärna med och tävlar om babybjörn one till vår tjej som blir tre veckor idag! Tidigare hade vi ett sele från rockstarbaby som gick av efter en dags användning så denna gång borde vi satsa på bättre kvalité!
Delar;
http://barajagochmin.blogspot.se/2013/04/jag-tavlar_7.html

45 Annika - drömmen om 11 barn:

skriven

Min brorson skulle få bäras i den här selen, helt klart! :) Han kom i januari med bullar och bång, mitt första syskonbarn! <3
Mamman är ju hemma ensam om dagarna och det är mycket bärande hit och dit och hon har ont i ryggen som hon har. Kan jag underlätta genom att vinna en babybjörn one till henne så gör jag gärna det - vad kul det vore, vilken överraskning!

Hon har flera gånger nämnt att hon önskar just en babybjörn one, men att det inte riktigt finns möjlighet att köpa en sådan nu...

Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2013/april/majbebis08.html#comment

Kram Annika
[email protected]

46 P Palm:

skriven

Bebisen som ligger & skvalpar därinne skulle få bäras, har en son på snart 2 så hade varit perfekt att kunna bära Lillen på det sättet genom en Börsele :)

47 Tina Carlström:

skriven

Oj vilken fantastisk tävling, den vill jag gärna vara med i.

Nu går jag in vecka 38 och jag skulle så gärna vilja vinna denna bärsele till vår skrutt. Perfekt att kunna ha barnet nära sig medan man behöver armarna fria. Tror denna skulle vara perfekt för min make också. Han har jätte problem med sin rygg och har svårt att bära, men med en ergonomisk sele så kan han få mysa med vår skrutt utan värk.

Jag har delat med mig av tävlingen på min FB, Tina Carlström: https://www.facebook.com/tina.carlstrom.351?ref=tn_tnmn

Håller tummarna nu!
Kram Tina

48 Nathalié - Mamma till Charlie <3:

skriven

Jag är med =). Fick en liten dotter för drygt en vecka sen och det vore underbart att kunna ha henne i denna smidiga bärsele i sommar. Vi har hund också och då kan det var skönt att ha händerna fria för att hålla det yrvädret i kopplet :)

49 Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :):

skriven

Åhh jag är såklart med!
Bebis i magen (bf 7 maj)skulle få äran att bli buren om jag vinner :) Hade en helkass bärsele till Robin, kunde bara använda den 5 minuter innan jag fick ontontont i axlarna. En babybjörn kommer nog få bättre betyg än så om jag har turen hos mig :)

Tipsar här:
http://blogg.alltforforaldrar.se/beatricetavlingstipsarblogg/2013/04/08/babybjorn-one-19-april
och håller tummarna! :)

50 Pomea:

skriven

Livia 8 mån skulle få sitta i denna. Vi ska till Grekland om en månad och den "vanliga" babybjörn vi har är hon för stor för och ringsjalen kan hon inte sova i. Precis vad vi behöver! Håller tummar och tår!

51 Jenny Axelsson:

skriven

Åååååh vad jag skulle vilja vinna den här. Det finns nog inget jag hellre skulle vilja ha just nu än en sådan. Har suktat efter en länge, men plånboken och jag är inte riktigt överens...
Självklart skulle min lilla Isak bäras i den så att han och jag kan hänga med på brorsornas galna upptåg och spännande upptäcksfärder nu i vår/sommar. Det skulle underlätta livet med tre barn enormt! Håller tummar, tuttar och tår!!

Har bloggat: http://skruttensmamma.blogspot.se/2013/04/tavlar-hos-matilda.html

52 erika:

skriven

Den här skulle min brorson få sitta i. han gillade inte bärsjal då den blev för instängd. Denna skulle passa honom perfekt tror jag. Skulle bli en fin present till honom och hans föräldrar!

53 Jennifer R:

skriven

Mitt första barn (beräknad 24/6) skulle få äran att bäras runt i denna fina babybjörn! Jag och sambon skulle nog slåss lite om vem som ska bära lillen ;)

Vi har länge tänkt på en babybjörn men inte kommit till skott ännu. Vore superkul att vinna en!

54 Sara Eriksson:

skriven

Vår lilla septemberbebis (2012) Ofelia skulle vi bära i denna finfina sele. Hon börjar väga lite nu, så då behövs en sele som är stabil!
Jag delar detta inlägg på min blogg :)
Ha det gott!

55 Tittie :

skriven

Hade blivit perfekt till vår lillebror här hemma då vi idag har en gammal babybjörn från 1800-talet! (nä okej där ljög jag lite ;) )men gammal är den och tyvärr sliter den mer på ryggen än hjälper då den inte ger något stöd alls! Så jag hoppas på vinst så den kan åka i soporna!

Delar på fb!

56 tittie:

skriven

här är länken!

http://www.facebook.com/tittie.thomasson?ref=tn_tnmn

57 Malin:

skriven

Hade jag vunnit så hade jag burit min son Hampus i den. Efter att ha älskat vagnen är han en som bara vill bli buren jämt jämt jämt, med sina 9 kg är det inte det optimala med dålig nacke och rygg. Denna hade varit guld värd vid hundpromenaderna!
Kram

58 Linda:

skriven

Om jag vinner kommer min son Hugo som är 1,5 år bäras i bärselet. Den bärselen vi har går ej att ha på ryggen, så den här kanske blir en hit! :) I september väntas nästa bebis och då kan jag lova att bärselet kommer väl till användning! :) Så smidigt vid hundpromenad, storhandling mm.

Håller mina tummar nu och delar på fb! Kram Hugosmammi på Instagram :)

59 Cattis ♥ mamma till Adrian, Alfred och lillebror i magen:

skriven

om jag vinner skulle vi ha våran bebis som föds i juli i bärselen :D

länk: http://cattistavlar.vimedbarn.se/19-april-babybjorn

60 Sofie Hagelin:

skriven

Jag är gravid och går in i v.17 idag så riktigt än vet vi inte vem som får bäras i selet om jag vinner. Men vad jag vet är att det skulle underlätta vår vardag enormt då jag hela tiden är i behov av en krycka i ena handen sedan 1,5 år tillbaka pga ett lårbensbrott som inte läkt som det ska. En ny operation blir av efter att liten är några månader och då skulle det här bärselet vara guldvärd för hela familjen.

Jag har delat på facebook: https://www.facebook.com/sofie.hagelin.7?ref=tn_tnmn

61 Sandra - mamma till Minéa och gravid med lillebror:

skriven

Lillebror i magen skulle få bäras i denna sele.
Han är beräknad till 13 maj, men försökte komma ut redan för 5 veckor sen. Så han kan i princip komma närsomhelst, och denna sele vore en perfekt "välkommen-till-världen" present :)

62 Beatrice - mamma till Neo 121207:

skriven

Den som skulle få den stora äran att bli omkringburen i denna fina bärsele skulle vara min fina son Neo, på fyra månader, som redan är stor som en ettåring. Han väger ju redan 9280gram och är 71cm lång, har redan för längesedan växt ur sin Babybjörn Original och hans Babybjörn Miracle börjar han bli tung i, så en Babybjörn One som är anpassad att passa och bära en massa olika stora barn skulle därför vara perfekt för våran lilla jätte.

Har delat tävlingen på min blogg: http://tobehu.blogspot.se/2013/04/tavlar-hos-majbebis08-om-babybjorn-one.html

Nu håller vi tummarna! Neo försöker han med! :)

63 Johanna - Mamma till Lilly:

skriven

Om jag vann så skulla min lilla Lilly få bli buren i den, hon älskar bärsjal så då borde den här vara perfekt :)

64 Lisa - mamma till Alexander och gravid!:

skriven

Åh, vill verkligen vinna eftersom vi har planer på att köpa en sån! Den som skulle få bli buren i den är lillebror som är beräknad till augusti :)

65 Anonym:

skriven

sss

66 Matilda - Mamma till Anton :

skriven

Jag har en liten Anton på 2,5 månader, han föddes med en cp-skada och kräver extra mycket vård. Vi åker fram och tillbaka till sjukhuset och har spenderat fler dagar där än hemma. Vi vill kunna bära Anton nära vart vi än är så han har den tryggheten och en ONE är precis vad vi behöver :)

Anton m fam håller tummarna hårt!

67 Sanna:

skriven

Jag är gärna med och tävlar, och skulle vilja ge denna i födelsedagspresent till min guddotter som fyller 1 år nu i maj. Den skulle visserligen vara mer till hennes föräldrar (så givetvis skulle jag ordna något mer till lilltjejen), men jag vet att hennes föräldrar skulle uppskatta denna gåva enormt då jag själv testade på bärselen på barnmässan och den verkade grym.

Kram Sanna

68 Melinda - mamma till Julia & gravid:

skriven

En sådan hade jag tänkt köpa sen, men jag kan ju ha tur att vinna en nu! Jag gör ett försök :D

Om jag vann bärselen så skulle jag använda den till vår kommande bebis som är beräknad att anlända om 20 dagar! :} Det är mitt andra barn och jag känner att det vore så mycket smidigare att springa efter 3-åringen med lillebror/lillasyster i selen än i vagnen. Tror dessutom att lilla bebisen skulle tycka att det var väldigt mysigt att vara nära mamma & pappa istället för att ligga ensam i en tråkig vagn.. ;)

Kram Melinda

69 Melinda - mamma till Julia & gravid:

skriven

Oj, jag skickade iväg lite för fort! :) Har bloggat om tävlingen här:

http://melindaochjulia.blogg.se/2013/april/jag-tavlar-om-den-nya-barselen-babybjorn-one.html

70 care69:

skriven

Jag är gärna med!
Jag hoppas att en liten sladdis vill bli buren i den här. Håller tummar....
Länkat.
http://care69.blogspot.se/2013/04/19-april-vinn-barselen-babybjorn-one.html

71 johanna:

skriven

Om jag vann skullr jag turas om att bära mina barn i den. Den ena föds vilken dag som helst och storebror är 16månader så båda kommer ju ibland vilja bli burna så vore perfekt med en bärsele som passar både små bebisar och lite störe barn!

(Ska dela inlägget från datorn senare ikväll vet inte hur man görfrån mobilen :P)

72 johanna:

skriven

Delat på min facebook nu!

73 JoHaNNa - Alltid Tävlingar Igång:

skriven

jag skulle vilja vinna detta sele till min kusinson. eftersom han är min familj så tycker jag att han ska bäras med stor säkerhet :)

länkat här: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2013/april/barsele.html#comment

74 HannaB:

skriven

Om jag vann skulle min bebis i magen bäras runt i den. Hade BF i lördags så nu går jag runt och väntar och väntar på att h*n skall vilja titta ut! En vinst som denna kanske sätter fart på den? ;)

75 Jennie:

skriven

Jag har precis plussat.. Så fortsätter allt som det ska så vill jag att bebisen i magen ska bäras omkring i den! :D så lycklig nu!

76 Sara:

skriven

Hej, min bebis vill gärna ha den eftersom stora syster råkade förstöra våran första Babybjörn bärsele pga. super tung vikt.. Skulle vara underbart med en ny till nya "lille" 👍😀

77 Ika:

skriven

Jag vill gärna vinna denna. När min dotter Minna föddes köpte jag och hennes pappa ett bärsele till henne. Bärselet har fungerat bra för hennes pappa men för mig har det inte fungerat bra alls. Eftersom jag har blivit canceropererad och är känslig i överkroppen skulle jag för min skull vilja ha ett bättre bärsele. Det i sin tur leder till att Minnas comfort även den förstärks.

Jag har ingen blogg...

78 Zandra S:

skriven

Åh, jag vill jättegärna vara med och tävla! :) <3

1. Vi väntar vårat 1:a barn, och det är mycket som ska inhandlas! Att få vinna en sådan enormt fin bärsele, vore ju en Dröm & inte minst Guld värt!! <3 :)

2. Har gjort ett inlägg på min blogg här:

http://zandrasnyadagbok.blogg.se/2013/april/tavling-194.html#comment

Nu kan jag bara hålla alla tummar & tår jag har, det hårdaste jag kan! <3 :)

79 Trillingnöten:

skriven

Vår son eller dotter som föds i september ska få äran att bäras i denna!!

80 johanna:

skriven

Bärselen vore perfekt för vår 3 veckor gamla dotter som föredrar att spenderar dagarna på mammas eller pappas mage.

81 frida:

skriven

Lilla Ella som föddes i slutet av mars skulle trivas som fisken i vattnet av att alltid kunna vara nära mamma och pappa utan att de blir hindrade från att använda händerna :)

82 Josefine:

skriven

Om jag vinner denna ska jag ge den till min systers nyfödda dotter!!

83 Marie:

skriven

Som Mormor skulle detta vara toppen för lilla barnbarnet Ella, som vill vara när Mamma, så hon kan rör sig lite fritt.

84 William:

skriven

Vår tre veckor gamla dotter som bara vill vara i famnen hos mamma och pappa. Skulle vara ett ytterst välkommet hjälpmedel då pappa har kronisk ryggvärk :-(

85 Emma Widman:

skriven

Vi åker utomlands i Maj och med en liten på 3 månader och storebror som är knappa året så vore det verkligen helt perfekt att ha en babybjörn one, då kan båda barnen få turas om att bäras i den med ultimat komfort både för mamma och barn!!

Delar på fb

86 Marie Wilson:

skriven

Hej!!



Jag vill gääääärna vinna nya bärselen till min lille kille på 7 månader! Vi har en äldre variant nu som används flera timmar var dag, detta är vårt 3:e barn så bärsele är såååå smidigt när det ska lagas mat mm till syskonen.

Hoppas på tur! :D

Mvh Marie Wilson

87 Hanna:

skriven

Jag ger mig in i tävlingen så här i sista sekund. Vem som skulle få mysa i den där är givet! Jag blev moster för andra gången i tisdags. De får ärva mycket från oss, men inte någon bra bärsele. Jag vet att de har en äldre Babybjörn, men med två små barn, där den misnta lär få hänga med på det mesta är det viktigt att hon har något bra att bära i. Vi ska till dem och hälsa på på onsdag- det vore kul att berätta att jag vunnit en sele åt dem :)

Jag hinner inte blogga om tävlingen nu (måste äta middag efter att ha ordnat och städat efter disco för sonens klass :) Vinner vi hamnar det däremot på bloggen, så klart!

Må gott!

88 jessi:

skriven

Min lilla bebis som ingen vet om än ska få åka i den. Men det är hemligt än så länge.

89 Theres Aarås :

skriven

Min bästa väns dotter aimee på 5 månader. Jag tycker mamman Jessica är värd denna för att hon kämpar så med packning o barn överallt! Jag vill visa att jag är riktigt stolt över henne genom att förbättra hennes vardag med bärsele :-)

90 Linda Persson:

skriven

Denna skulle jag vilja vinna till min syster som väntar sitt förstabarn som är beräknad om 2 månader. Vilken bebis vill inte glida runt i en sån fin bärsele? Hoppas på lycka!

Mvh Linda

91 Sofie:

skriven

Om jag vann skulle jag bära min dunderklump i den. Min älskling, som blev 8 månader i tisdags väger redan va 11 kg. Det blir tungt ned en vanlig bärsele :(

92 Anastasia:

skriven

I sista sekund verkligen men guuuud så jag vill vinna! Min son Vincent skulle få bäras i den här, han vill alltid vara nära!

93 Anonym:

skriven

delat på facebook också

94 Anna - Vitt eller svart:

skriven

Hej!

Äran att sitta i ONE är min ettåriga dotter. Jag har länge suktat efter en bärstol men känner att den här verkar riktigt bra, hon skulle sitta närmare min kropp och det gillar jag. Tryggt liksom.

Så slipper vi ta med vagnen överallt och kan plötsligt ta fjällturer utan att behöva knäcka ryggen. Vore toppen!

Delar på FB som Anna Vland.

Ha en fin lördagskväll!
Kram Anna

95 JULIA:

skriven

Om jag vinner så ska min lilla bebis få äran att få använda den. Jag väntar en liten nu i maj om bara 28 dagar :)

Svar: Åh grattis till andra graviditeten, jag följde din blogg då du fick din första dotter :)
Matilda

Kommentera här: