- För att det är en sneakpeak i barnens rum

 
       
      
Äntligen har jag kunnat ta mig an barnrummet och det börjar bli riktigt mysigt. Fick med mig lite smått och gott igår, bl.a bokstaven B som har hittat sin plats på hyllan och det lilla rosa huset som nu agerar förvaring åt pennorna - till vänster om den är pappersförvaringen från SIA. Förvaring är A och O och är den fin så är det extra roligt såklart!
-Djurhuvudena kommer ifrån TGI och är rena rama fynden - 30kr st, supernöjd! 
 
1 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Ser jättefint ut. Får man se lite mer snart, vill ha inspiration på barnrum då jag håller på själv där uppe och fixar i mina barns barnrum ;-)

Svar: Det kommer upp mer bilder snart, inväntar lite nya möbler mm från Jysk och alltid roligare att visa när det är klart ;)
Matilda

2 Yohannas.se:

skriven

Åhhh fint med sånna honeycombs, vart har du köpt dem ???

Svar: Lagerhaus! :) 19, 49 & 79kr för de olika storlekarna :) Ikea har dem också :)
Matilda

3 Yohannas.se:

skriven

Har kollat på IKEA men såg bara rosa och nån mer färg.. vill helst ha lila & turkos eller mörkblått... TACK!!!!! Då ska jag kika!! :) :) :) Tokbilliga också dessutom :)

Svar: Jag var där i helgen och då hade de massa olika färger, turkost, grått, vitt mm. Men beställ från Lagerhaus annars :) Fri frakt över 300kr
Matilda

4 Yohannas.se:

skriven

Hoppsan, ja då ska jag kolla igen, båda finns i stan :)

Svar: Ja men ta lagerhaus då, Ikeas var mycket dyrare har jag för mig haha :) Typ 129kr för samma stl som de tog 49kr för på lagerhaus
Matilda

5 Emelie:

skriven

Vilket mysigt barnrum!

Kommentera här: