- Tävling i samarbete med Babybjörn

Grattis säger vi till Jennicka som drog hem denna vinst! 
 

 
Responsen på den turkosa kollektionen har varit otrolig och det förstår jag, vi älskar våra! Jag är så stolt över att få vara ambassadör åt just Babybjörn och nu har en av er chansen att vinna Babybjörn Potta Smart och Barnpall som ni ser på bild nedan. Det är som vanligt lätt att delta och denna tävling avslutas redan nu på fredag så passa på och anmäl dig direkt!
 
 
      
 
 Jag tävlar om barnpall och potta från Babybjörn Matilda. Tävla här du också!


För att tävla gör du så här: 
 
-Skriv en kommentar att du är med och och tävlar och vilken av de nya färgerna som är just DIN favorit! 
 
Alternativa extralotter:
 
- Har du blogg eller facebook? Kopiera bilden & tävlingstexten, publicera detta och se till så att alla länkar fungerar.
 
- Har du instagram? Dela då denna bild (alt ta tävlingsbilden på min ig under MatildaMilano). Följ @Babybjörn och tagga #tävling @matildamilano. 
 
[tävlingen pågår parallellt på instagram så att alla får en chans att delta)
 
Tävlingen avslutas nu på fredag den 11:e oktober kl 19.00 
 
Stort tack till Babybjörn och LYCKA TILL NU!
 
1 Felicia Nilsson:

skriven

Jag är med och tävlar, och har delat på min instagram - muumz.
Min favoritfärg i setet är som ovan, i turkost! Jättefint och skulle passa min kille utmärkt :)

2 Mikaela N:

skriven

Den här tävlingen vill jag inte missa!Blev förälskad i den turkosa färgen vid första ögonkastet!Pottan och pallen från Babybjörn önskar sig lillebror! :)

Delar på fb och ig för alternativa extralotter!

3 Jill Niss:

skriven

Självklart är jag med och tävlar, och såklart är det turkosa setet min favorit! Går inte att motstå när man har en liten son hemma som strax ska börja pott-tränas. ;)

4 Jennife:

skriven

Åh fantastiskt! Jag och Claes är med och tävlar. Hoppas

5 Cissi :

skriven

Vilket fint och det turkosa är helt klart favoriten! Härligt med lite färg!

Tipsat: http://cissitavlar.blogg.se/2013/october/babybjorn.html

Nu håller jag tummar och tår att jag har tiren ned mig vore en perfekt "belöning" till lilltjejen som efter mycket kamp äntligen börjat med potta!

6 Heidi vasankari:

skriven

Åh jag älskar den gråa pottan!!
Men den turkosa är också supersnygg, vilket som skulle passa min lilla Loke perfekt ;-)
Är med och TÄVLAR!!!

7 Caroline, 20 och blivande tvåbarns mamma:

skriven

Tidigare har jag gillat det vita, men det turkosa var helt underbart!
Tipsat: http://fames.se/caroline/vinn-en-potta-och-pall-fran-babybjorn/
Håller tummarna, skulle bli perfekt som två års present, nu börjar han bli så pass stor att han klarar sig utan blöja snart! :)

8 Caroline - Fotograf & Mamma:

skriven

Jag är med och tävlar favorit färgern är såklart TURKOST! :D Ska faktiskt köpa en turkos vinterjacka i år klart potta och pall måste matcha vinterjackan höhö... ;)

9 madde:

skriven

jag är meeeeeed=)

10 Malin:

skriven

Hej!
Jag är med, älskar den turkosa

11 Sandra:

skriven

Delat både i bloggen och på insta! :) Hoppas hoppas! Älskar denna färg!!

http://ssandrao.blogg.se/2013/october/tavlar-om-potta-och-pall-i-vacker-turkos.html#comment

Insta @ssandrao

12 Malin:

skriven

Hej! Jag vill såklart vara med och tävla, min favoritfärg är turkos så en turkos potta och pall skulle skulle passa perfekt!

13 Jen :

skriven

Ja, jag är ju med helt fast i den turkosa. Gillar deras nya kollektion, va fint att titta på. Och just denna turkosa gör det ju inte värre så att säga ;)

Delar på blogg och insta :)

14 Jenna:

skriven

Vilken fantastisk tävling Matilda! Åh såg ditt svar på insta, sent svar är bättre än inget svar ;)

Är gärna med och tävlar, perfekt timing då det börjar bli dags att introducera detta för Vendela snart :)

Tvärt emot alla andra är den gråa helt klart favoriten, både som pall och potta. Älskar! :)

Kram

15 liselotte:

skriven

Jag är gärna med och tävlar. Favoriten är den blå( och röda)
Mvh Liselotte

16 Lina Eckerström:

skriven

Alltså turkost är ju så sjukt fint... älskar färgen.
Givetvis vill jag vinna detta till min lilla tjej... bebisen i magen kommer ju såklart oxå ha användning för det om nåt år :)

17 Sanna:

skriven

Jag är gärna med och tävlar, och blev helt förälskad i den turkosa färgen och är till och med lite ledsen över att jag inte har en liten egen en som behöver detta längre. Men hoppas i stället att detta kit ska gå till min guddotter som snart ska börja vänja sig av med blöja, med andra ord skulle detta bli perfekta julklappar till henne och hennes familj.

Länkat: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2013/october/tavlar-om-en-barnpall-och-potta.html#comment

Kram Sanna

18 caroline:

skriven

Jag gillar den turkosa väldigt mycket och den skulle passa perfekt till in lill tjej som är i full färd med att pottträna :)

19 Frida:

skriven

Jag vill vara med och tävla! Min favorit är havsblå!

20 Jenny Molin:

skriven

Turkos är absolut favoriten, vill vara med och tävla!!

21 Therese:

skriven

Så fina jag älskar turkost men skulle välja en grå om jag vinner. Passar så fint till vår toalett. Hugo behöver verkligen en till potta att ha uppe i lekrummet. Så vi håller tummarna och jag delar även på min facebook sailorswife.

22 Emma:

skriven

Jag vill vara med och tävla! Min favoritfärg är dom turkosa!

23 Therese:

skriven

Ååå detta skulle jag vilja vinna!! Älskar den turkosa färgen och den skulle passa perfekt in i vårt badrum. Mors lilla Olle börjar bli stor och det är kanske dax att börja prova-på-pottan.. Jag delar på Facebook och på instagram..
https://m.facebook.com/home.php?refsrc=http%3A%2F%2Fsv-se.facebook.com%2F&refid=9&_rdr#!/photo.php?fbid=10151695452204327&id=555244326&set=a.382257844326.164466.555244326&source=48&__user=555244326

24 Caroline:

skriven

Åhh den turkosa färgen är ju helt underbar!
Jag skulle bli överlycklig om jag vann dessa!

25 Helena:

skriven

Om vi skulle ha turen att vinna så är det turkosa setet den absoluta favoriten. Turkos är en underbart härlig färg.

Vi håller tummarna.

Helena, och Julia 14 månader

26 Malin:

skriven

Jag är gärna med och tävlar och favoritfärgen är Turkost.

27 Matilda Pettersson:

skriven

Är meed! :)

Grå är min favorit, men även den turkosa är superfin.

Delar på fb: https://www.facebook.com/matilda.pettersson.583

Kram Matilda

28 Lisa:

skriven

Jag vinner hemskt gärna denna potta och barnpall i färgen grå!
Skulle passa så perfekt till vårat rosa/gråa badrum! :)

29 Ulrika:

skriven

Åh, den turkosa är så fin! Den skulle passa jättefint hemma hos oss!

30 Annica:

skriven

Jag vill vara med och tävla en pott i färg Röd. Eftersom min syster älskar den färgen och inreder badrummet i den färgen också. :)

31 Anna M:

skriven

Är gärna med och tävlar då denna vinst skulle passa perfekt nu när vi tänkt börja introducera pottan här hemma =)

32 Kristiina S:

skriven

Hej!

Jag är med och tävlar!

Min favorit är färgen grå. Passar in i vårt badrum så bra,
när det är dags för vår minsting att den ha!

Ha en bra dag!

33 Linda:

skriven

Hallå!

Vi älskar den grå kollektionen, så den är vi gärna med och tävlar om!

34 P Mary-Anne Christensen:

skriven

Hej!

Jag vill jättegärna tävla om den grå färgen, så fin så fin!

Jag delar på FB alias:
https://www.facebook.com/petra.christensen.9

35 Tine:

skriven

Den turkosa var ju otroligt fräsch!

och ja, jag är gärna med och tävlar!

36 Anna:

skriven

Jag vill vara med!

Tycker bäst om den grå färgen.

Har länkat från min blogg http://mammatillwilliam.blogspot.se/2013/10/vinn-potta-och-pall.html

Hoppas på tur!
Anna

37 Carola L:

skriven

Jag är med och gillar den ängsgröna bäst

Delat på FB https://www.facebook.com/mammamuh/posts/10151703857938543

38 Tina Carlström:

skriven

Jag är med och tävlar, Grå är min favorit.
Har tipsat på min FB, Tina Carlström: https://www.facebook.com/tina.carlstrom.351

Hälsningar Tina

39 Millah:

skriven

Jag är absolut med och tävlar om detta fantastiska pris!
Perfekt till dottern som gärna villa nå och tvätta sig själv
och slänger av sig pottan och ska på pottan (som hon lärt sig på dagis)

1. Så himla fina färger men jag fastnade mest för den turkosa


Hoppas verkligen att jag har turen på min sida..
Kramar // Millah
[email protected]

40 Åsa Larsson:

skriven

De blir en jätte bra julklappen med en ljusblå potta, till mitt första barnbarn som kom till oss i sommras. klappat och klart

41 MariaM:

skriven

Jag är gärna med och tävlar och håller med dig, den turkosa är helt underbar! Älskar den färgen!
Delar på fb https://www.facebook.com/maria.mattson.969
Mvh Maria

42 Helena :

skriven

Visst vill vi vara med o tävla. Lillprinsen ska börja vänja sig av med blöja och vägrar toa - ett set i turkost skulle vi älska!!! Ps. Han gillar att klättra på "PLALL" också!!!!

43 Jane Larsson:

skriven

Är gärna med och tävlar :)
Den turkosa är snygg, men det gråa är snyggare! Skulle passa utmärkt hemma hos oss där grått går som en "röd tråd" genom hela huset.

44 Sara pettersson:

skriven

Jag hade nog valt den turkosa pottan och den rosa pallen! Gillar färgklickar;)

45 Catharina Och Kim:

skriven

hej.
har ingen blog el FB. :(

vi vill gärna vara med o tävla om detta sett!.
Turkost skulle passa så bra in I vårt nygjorda badrum.

Vi har 4 tjejer varav den minsta är lika gammal som din lilla!
Så en potta till Savi skulle sitta toppen!

Har aldrig testat mig fram med potta for då de stora tjejerna gick till toaletten direct, så nu skulle de vara kul att få testa de på sista barnet!

tack för en intressant blog!
Catharina och Kim

46 Jenny Steen-Johansson:

skriven

Jag är med och den turkosblåa färgen gillar jag. Dexter är 1 år och 2 månader och jag har läst att man bör börja potträna vid 18 månader. En pall och en potta från babybjörn skulle komma till användning. Glada hälsningar Jenny

47 Jenny Steen-Johansson:

skriven

Glömde skriva att jag självklart har delat på min FB

48 Melinda - mamma till Julia & Henry:

skriven

Jag är med och tävlar! =) Älskar den här turkosa färgen!
Jag har skrivit om tävlingen i min blogg, här:
http://melindaochjulia.blogg.se/2013/october/tavlar-om-potta-pall-hos-matilda.html

Håller tummar & tår! =)

49 Caroline:

skriven

Jag älskar den turkosa o är självklart med o tävlar!!!

50 Frida:

skriven

Åh vilken rolig tävling! Jag är gärna ledning tävlar om det turkosa setet :-)

51 Jenny Sjöberg:

skriven

Jag är med och tävlar. Jag tycker att de turkosa produkterna är jättefina - och skulle passa perfekt i vårt badrum. :)

Extralott:
Tipsar om tävlingen här:
http://jennyjon.bloggplatsen.se/2013/10/08/10249557-tavling-vinn-potta-och-pall-fran-babybjorn/

52 Emma S:

skriven

Är supergärna med och tävlar :-)
Fastnade för den turkosa på bilden, kändes precis lagom färgglad men även "stilren". Skulle passa perfekt i vår nya lägenhet, går helt i rätt färg för att matcha badrummet där.

53 Gunilla :

skriven

Vill vara med och tävla. Det spelar ingen roll vilken färg. [email protected]

54 Erika A:

skriven

Jag tycker att den rosa är jättefin, jag som älskar rosa men den turkosa vinner nog ändå, så turkos är favoriten! :)

Extra lott:
Har delat på facebook ,- https://www.facebook.com/erika.naslund.5

55 Johanna:

skriven

Jag vill vara med och tävla:) Och skulle välja den gråa färgen då vi ska renovera vårt badrum framöver och inte riktigt bestäm oss för vilka färger vi ska ha.

56 Maria Giese:

skriven

Mmm dom är fina vilken färg man än väljer, men den turkosa här ovan blir nog den klara favoriten...

Har delat på min blogg: http://viarmedbebis.blogspot.se/

57 Natalie Lindh:

skriven

Jag är gärna med och tävlar om det turkiska setet till min lilla Nella

58 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Är gärna med och tävlar. Perfekt inför potträningen. Favoritfärgen är turkosa som på bilden, underbar färg.

[email protected]

59 Malin:

skriven

Ååå vore perfekt nu när Maya tjatar om potta :)
Den turkosa färgen och den gråa är favoriterna! Delat på facebook och instagram.

60 lollo:

skriven

Jag är med o tävlar o skulle gärna vilja vinna det turkosa till min dotter som börjar intressera sig för pottan :) delar på Facebook

Lollo Bergström

61 Amanda Broberg:

skriven

Liam önskar en Turkos potta!!,
Den kan han använda utan måtta!🚽
Den turkosa pallen var också superfin!,
Liam hoppas den blir "Miiin"!😄
Här är vi inte så bra på att rimma,
...kanske kan sticka ut lite från de andra tävlande,
Och då denna tävling vinna!?😎🌸
Vi håller nu tummar och tår👍,
Hoppas denna najsiga potta och pall bi får🍐😉

62 EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX:

skriven

Jag är gärna med och tävlar. Jag älskar turkost och om inte alltför lång tid är det dags att visa Felix pottan så en turkos vore underbart att vinna.

Har även tipsat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/10/09/babybjorn-1110/

63 Malin:

skriven

Klart Jag vill vara med och tävla!
Det turkosa är ju helt underbart! Så det hade gärna fått flytta hem
Till oss❣

64 Susann :

skriven

Det turkosa setet var riktigt fint. En pryl var får mina tvillingpojkar, om jag skulle ha turen att vinna! Sen får de turas om vem som ska ha vilken... Jag har delat på min Facebook!

Med glada hälsningar

//Susann

65 Anna M Rautila:

skriven

Testar givetvis lyckan även jag! Älskar den turkosa färgen, som är gudomligt fin!! Hoppas på tur!

Kram

66 Hanna:

skriven

Jag är med :) Min favoritfärg är som den ovan, turkost :)

67 Ellinor:

skriven

Jag är med å tvälvar..
jag gillar den röda å blå

68 Ellinor:

skriven

Jag är med å tvälvar..
jag gillar den röda å blå

69 Mathilda:

skriven

Är gärna med och tävlar :) Den turkosa är ju underbar!

70 lisette:

skriven

det turkosa setet är lätt min favorit! så härlig färg!
jag delar här och hoppas verkligen på vinst! =)
http://lis1etavlar.blogspot.se/2013/10/1110-matilda-baby-bjorn.html

71 Eva B:

skriven

Det turkosa setet är sååå snyggt!! Hade passat vår Nils alldeles perfekt, han är visserligen bara 5 dagar än så länge, men snart är det dags för potträning!!

72 Jenny Moen:

skriven

Jag är gärna med och tävlar! Rosa e ju så underbart så det hade varit perfekt till våran prinsessa, Hade varit en perfekt 18 måns present till henne :)
Jag delar på fb http://www.facebook.com/bettyboop83?hc_location=stream
& instagram lilljenny83.

Mvh Jenny
[email protected]

73 Elin A:

skriven

Åh, perfekt tävling. :) Satt precis och klurade på vilken färg man skulle välja ha och helt klart den här turkos! Nu håller vi tummarna här hemma :) har delat på instagram (eliinaronsson)

Kram

74 Elin Jönsson:

skriven

Dags för vårt första barn att börja pott-tränas så han förhoppningsvis är blöjfri innan vårt andra efterlängtade barn tittar ut. Den grå passar bra in på vår toalett, så vid en eventuell vinst, skulle denna önskas.

75 Sandriiiee - inte bara en mammablogg!:

skriven

Jag är med! Ljusblå var jättefin!! :)

76 Erika:

skriven

Rosa
Jag gillar rosa men min man har alltid sagt
Tänk praktiskt nästa barn kanske är en kille och ut kom en TJEJ till
Så jag önskar rosa!

77 Janina:

skriven

Den turkosa var jättefin men den grå hade passat bäst i vårt badrum. Älskar färg och hade välkomnat en ny kombo i klargrönt och ceriserosa :)

78 Kristina K:

skriven


Favoritfärgen är turkos, eller kanske den gröna. Åh vad svårt! Härliga, glada färger som skulle passa både stprebror, två år liksom blivande lillasyster i magen. Jag svarar nog turkos ändå. Turkost it is!


Delat:
https://www.facebook.com/kristina.karlssonfdmagnusson/posts/651115481587968

79 Annika - drömmen om 11 barn:

skriven

Jag skulle vilja vinna ett sett i turkost! Det var ju himlans fint i rosa också, o jag hade sagt rosa utan tvekan om jag vetat med säkerhet att det är en tös i magen. Men det är inte säkert... jag är mer o mer övertygad om att där finns en pojk ;)
MEN... turkos, det går ju inte att motstå <3

Länkar:
http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2013/october/matildamilano.html#comment

Kram Annika
[email protected]

80 Eleonor Hållbus Dahlin:

skriven

Tipsat här: https://www.facebook.com/eleonor.hallbusdahlin

Älskar den nya Grå! färgen

81 Helene Wiklund:

skriven

Jag är gärna med och tävlar :)

Bloggat; http://helenewiklund.blogg.se/tavlingar/2013/october/babybjorn-1110.html#comment

Jag gillar den turkosa, supersnygg!

Kram Helene

82 Anonym:

skriven

Vem vann?

Kommentera här: