- För att det är morgon med mina små ♥

 
      
      
      
Henry är så rolig nu, pratar mer och mer, leker med sina syskon och springer runt som en liten tok här hemma. Gullunge! H och M lekte i deras Ikea-kök, serverade mat varpå Henry pratat konstant "Kaka, Kaka" säger han och pekar sen säger han "tack" när jag ätit klart -Artig som få den där lilla haha och pratar mycket mer än vad både Leon och Mercedes gjorde när de var 1.
 
1 Kristin / Onlyfemale.se:

skriven

Vad fin han är i sin molnpyjamas. Har tänkt på en sak Matilda, har du ingen Me&!träff planerad hos dig? Du vet var jag finns om du eller någon av dina vänner skulle vara intresserad...:)

kram kristin


Svar: Jag lovar att kontakta dig om jag ska ha en träff :)
Kram fina
Matilda

2 Kristin :

skriven

Åh tack snälla snygging!

Kram på dig.

Kommentera här: