- För att det är iPhone 5s ♥

      
iPhone 5s ♥ k ä r l e k! Den stora frågan återstår -vilken färg ska jag välja? Svart går bort då jag haft min 4s i svart. En i guld är beställd men jag velar ändå lite, silver är ju rätt fräsch... 
Har ni slagit till på en ny mobil? 
 
 
1 ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥:

skriven

ja är oxå kär i guld men den har ju typ längst lev tid å ja vill helst ha nu lur NU NU NU haha sen tänker ja att va spelar de för roll egentligen ja kommer ju ha skydd på då syns ju inte färgen ändå :P
men ja är inte heller så kär i den svarta som i dom andra ;)

2 Nina:

skriven

Jag har precis fått en ny iphone5, emn vill ändå ha den nya guldiga =)

Kram och trevlig helg!

3 Caroline - Fotograf & Mamma:

skriven

Jag köpte Iphone 5 för ett tag sen då jag inte orkade vänta på 5s. Innan 5an hade jag en Samsung galaxy s4 sämsta luren ever!

Kommentera här: