- För att det är en massa goodiebags!

      
      
      
      
      
      
I helgen blev jag överöst med goodiebags, det var tacksamt och tungt som jag i två omgångar kom hem med kassar. Då jag omöjligt kan sortera vad som låg i vilken påse så försökte jag istället fota en del som ni ser ovan. Vissa saker är inte med på bild men kommer att synas i bloggen framöver, bla är det en hel del presentkort och prylar som barnen drog iväg med direkt. Får jag tag i listor på sponsorerna så lägger jag upp det i detta inlägg. 

En stor del är från bloggmiddagen, sedan är det underbara barn goodien och Loppipåsen. Brio-skötväskan är från ett tidigare event men förtjänar att synas den med :) Det är nästan pinsamt men jag har några påsar från tidigare event som jag inte ens hunnit packa upp, det som jag känner är värt att berätta mer om kommer att synas mer i bloggen framöver.
 
 
 
1 Caroline - Fotograf & Mamma:

skriven

Inga dåliga goodiebags det där! :D

2 Carolina:

skriven

Vilken massa härliga goodiebags - underbart! :-) Kram

3 Liw - FINA LYAN:

skriven

men WOW!!! Snacka om att bli bortskämd!

Kommentera här: