- För att det är dagens outfit ♥

      
      
      
Mössa - The Brand . Bodysuit - meandi . Skor - Kavat . Napp - Mam
 
Min fina lilla Henry så han växer, första stegen togs för lite drygt en månad sedan men det är först nu som han väljer att gå framför krypandet. Det roliga är att han går lite i sidled, som en krabba haha. Så sött att titta på när han tar sig fram. Bodysuiten med grodan fyndade vi på underBARA BARN mässan i helgen, 100kr! Det finns även två jumpsuits i den nya kollektionen från me&i men denna färgen tilltalade mig mer och jag är så nöjd över mitt kap. 

Jag har lyckats få in någon knepig inställning på kameran, bilderna blir brusiga :( Blir till att googla lite, man vill ju ha fina bilder och nu till veckan står Barn & Baby mässan i Kista upp dörrarna - givetvis kommer jag befinna mig där och fota en massa nyheter! Tanken var att jag skulle dit på onsdag och fredagen men som det ser ut nu så blir det endast fredagen, jag har lite hemligheter på gång också. Så galet kul och jag längtar tills jag kan berätta!
 
 
 
1 Janni Cranning:

skriven

Så fin han är!! Och snygg outfit!
Du.. Om du kommer på vad som hänt med kameran f

2 Janni Cranning:

skriven

Oj det försvann.. Jo om du kommer på vad felet med inställningarna är får du gärna hojta! Det är samma sak för mig. Bilderna blir såå brusiga..
Kram!

3 tindra:

skriven

Dem växer fort! Visst var det bra fynd priser på Me&I , köpte på mig lite söta grod plagg också :)

//Nadja

4 Anna:

skriven

finaste henry!!

5 Caroline - Fotograf & Mamma:

skriven

Vilken underbar dress!

6 Josephinewestling - Mamma till Vira & Milly:

skriven

men vilken sötnos!! va fint han passar i turkost.
kram

Kommentera här: