- För att vi fotar och planerar inför fars dag

      
      
Övat lite på Greta idag. Jag vill verkligen lära mig konsten att ta ljusa skarpa bilder och en hund som ligger still är ett tacksamt motiv ;) 

Barnen har haft
en härlig dag på förskolan, det är så kul nu när de är så pass stora att de faktiskt längtar dit och glatt skuttar dit om morgnarna. Henry kommer att få börja mot sommaren, ev i augusti beroende på när han får plats men vi har sagt att det inte är någon brådska än. Nu börjar de komma hem med fars-dag presenter, en hel hög med teckningar och fix! Det blir en tur till Lagerhaus imorgon för att införskaffa en fin kartong att lägg allt i ;)
 
 
 
 
1 Akustisk Gitarr:

skriven

Väldigt fin hund

Svar: Tack! :)
Matilda

2 Alexandra Eriksson / Fotografering & Webbdesign:

skriven

Vilka fina bilder! Fantastiskt ljus! :)

Tänkte kolla om du fått mitt mail ang. bloggdesignen?

Kram!

Svar: Hej fina! Jag fick det, håller på och knåpar ihop det i paint hur jag vill ha det - mejlar lite senare idag!
Kram
Matilda

Kommentera här: