- För att vi hade många kassar med oss hem


Goodiebag från Loppi.se Kids fashion event - sponsrat av Oii design, Footway, Ebbe, Me & i, Elodie Details, BWCC, Joha, Mama, Weleda, Po.p (perfekt väska till Ms balett), Geggamoja, Brands for kids, Babyland, Bambino,Sebamed, två barnböcker som jag inte hunnit kika på mfl 
Nu har jag en del klickande framför mig, vad jag shoppat visar jag under morgondagen men det är ju omöjligt att gå förbi Brandsforkids utan att stanna. det blev lite shopping på Po.p och lagom till att jag kom hem så såg jag att jag hade en kupong på 30% rabatt som jag kunnat använda - lite synd men vad gör det om hundra år ;) 

Leon fick presentkort på po.p, skor från Footway (så fina vårskor från Kavat) och en rolig godispåse som tack för att han ställde upp som modell, av BWCC fick han dessutom behålla hela setet med byxor, tröja, jacka och mössa! Gissa OM han blev glad! Det bar direkt av till BR för att införskaffa en verktygslåda, det var han allt värd och nu funderar jag på om jag någonsin kommer få se han i något annat än dessa byxor haha.
1 EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX:

skriven

Förstår att han blev glad att han fick behålla de coola arbetskläderna. Han såg väldigt stolt ut när han hade dem. Ni gick samtidigt med oss...


Svar: Haha ja de invigdes på riktigt idag då han fick följa med Mats till soptippen och kasta skräp :)
Nämen, ja men då var det dig jag såg med en liten bebis! Tittade på den underbara filten hihi, Leon var lagom trött och satte sig på marken hela tiden så ville få hem honom så fort som möjligt och mingel möjligheterna var därför lite begränsade haha men nästa gång!! :)

Kram
Matilda

2 Denise - mamma till Noah!:

skriven

Åh vad kul med goodiebags! De vill man ju ha!! ;-)

Svar: Ja Loppis goodiebags är superb som vanligt! Du borde anmäla dig till deras event i framtiden så kanske vi ses där!
Kram
Matilda

3 Macas:

skriven

Hahaha inte nådigt med shopping!!
(inte alls avis)
;)

Svar: Haha, ja men man lever bara en gång :)
Kram
Matilda

4 johanna:

skriven

Åh vilken härlig goodiebag!! De där såg ju riktigt nice ut. Kanske ska ta å besöka Loppis events framöver :)
kram

Svar: Ja det borde du absolut göra, Loppis event är grymma!
Kika in här imorgon bitti för att ta del av rabattkoden på Miinto som ger 20% på hela sortimentet! ;)
Matilda

5 Emmelie- Mamma till Ebba och Hugo:

skriven

Åh den goodiebagen hade man inte tackat nej till!

Svar: Nej Loppi levererar som vanligt ;) Du får ta dig till något av deras event någon gång! Nästa är i Maj :)
Matilda

6 EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX:

skriven

Jag får väl komma fram och hälsa om jag ser dig. Vi har varit på många event ihop men eftersom jag är en så liten blogg så tycker jag det känns lite pinsamt att gå fram och presentera mig. Fast många ggr så känner folk igen mitt "bloggnamn" då många andra som kommenterar har sitt vanliga namn.. lite svårt att hålla koll på alla som heter Anna *S*

7 Emmelie- Mamma till Ebba och Hugo:

skriven

Antar de är i storstaden också? Haha jag bor i Alingsås, fyra mil från Göteborg =)

Kommentera här: