- För att det är ett meddelande från Hair by Ella

     
 
Jag sprider vidare ett meddelande från min fina vän Ella som jag köper mitt löshår ifrån, hon har bland annat tagit in ett nytt lite billigare löshår som heter "Barbie Budget Collection". Jag har själv inte testat på det då jag nu har Brasilian virginhair isatt men nästa gång blir det absolut till att testa detta :) Ni kan komma i kontakt med henne och se priser på facebook här, eller instagram @hairbyella. Hon finns i stockholm men kan skicka om så önskas.
 
 
 


Hej,

I takt med att allt fler använder löshår så ökar också efterfrågan på löshår med hög kvalité som håller och som är lättskött. Det betyder oftast att man får betala ett högt pris och många gånger kanske håret inte lever upp till förväntningarna.

 

Jag har spenderat över ett år på att hitta ett löshår som är obehandlat, 100% äkta, tillräcklig hög kvalité och som kan återanvändas vid flera tillfällen. Jag tänkte på att det var många studenter och andra kvinnor som inte har råd att lägga stora summor på högkvalitets hår men som ändå vill ha ett mycket bättre alternativ till vanligt "human hair" löshår. Det blev Barbie Budget, en kollektion som består av rakt och vågigt hår utan specifikt ursprung men som är obehandlat, naturligt mörkt i färgen och framförallt äkta hår. Det går alltså att färga, locka och behandla precis som sitt egna hår. Håret har medium lyster och är hållbart ca 1 år med rätt skötsel.

 

Brasilianskt hår :
Det brasilianska håret är väldigt mjuk och följsamt och passar många olika hårtyper beroende på vad man är ute efter. Eftersom det är obehandlat så kan du färga det ljusare och hållbarheten är väldigt lång. Tänk på att om man bleker sitt löshår så kan det bli torrt och det kan förkorta livslängden av håret. Hårstråna är tunnare än exempelvis det peruanska håren och det är ett mjukt och lent hår som påminner mer om ett skandinaviskt och asiatiskt hår. Det säljs på träns och per 100 g. Hållbarheten beror självklart på hur du tar hand om håret men ca. 1-2 år.

 

Ni är välkomna med frågor här i kommentarsfältet eller på [email protected]

Gorgeous hair awaits you!
Kram Ella

 

Kommentera här: