1 johanna:

skriven

åh, va mysigt de där såg ut! längtar tills jag får sova med min gosing sådär! gå in och läs min blogg och kommentera :) har bf i nov!! :)

Svar: Ska absolut kika in :) November är ju inte alls långt bort, snart har du din bebis :)
Matilda

2 Kattis:

skriven

Men åh så mysigt! Finns Inge mysigare än bebis gos :)

3 Emma:

skriven

oooh så mysigt de ser ut! Jag vill meeeeed ha min bebis NU!!!!!!

Svar: Haha, snart så :) när hade du bf ?
Matilda

4 Sandra:

skriven

Gud så sött! Himla mysigt det såg ut!! =)

5 Yohannas.se:

skriven

Mmm... mysigt!! Jag har också sånna bilder, å dem håller man faktiskt kärt!!

Svar: : ) Ja det är något speciellt med dem bilderna, och sovstunderna med bebis öht. Bara snosa in varm bebisandedräkt haha.
Matilda

6 Emma:

skriven

jag har bf den 29 sep:)

7 afroego:

skriven

Mysigt med äkta bilder ;)

Kommentera här: