- Tävling i samarbete med Smartgirl!

              
Någon av er kanske är sugen på att uppdatera i garderoben? Passa då på att tävla om ett presentkort värde 250kr att handla för hos Smartgirl.se. De har Fri frakt, Fria byten och möjligheten att handla på faktura där du kan betala efter 20 dagar (0kr i avgift)

Hos Smartgirl hittar ni märken såsom VILA, Jeffery Campbell och Jofama.
Allt som krävs är en kommentar att ni är med och deltar. Vill ni dela tävlingen via blogg eller facebook så är det frivilligt men ej ett krav.

Jag drar en vinnare nu på söndag.
1 Mamman till L & L:

skriven

Jag är med!

2 Kapten Bombus - Viktoria:

skriven

Alltid kul med tävling!
Jag är med :)

3 SaraH:

skriven

Jag är med! :)

4 Annika - drömmen om 11 barn:

skriven

Jag vill absolut vara med och tävla!

5 SaraH:

skriven

Jag skrev fel blogg namn! Det ska vara mysaca.devote.se istället! Kram ♥

6 Jasmine NG:

skriven

Jag är med och behöver verkligen uppdatera min garderob :) Ett stort plus för att dom har fri frakt också.
Håller tummarna
kramar

7 Feb:

skriven

Jag är med (=

8 JessicaS:

skriven

Jag kan vara med!

9 Ellen Thålin:

skriven

Jag är med och deltar! ;)

10 Kristin:

skriven

Åh, härligt med en tävling till mig själv ibland också och inte bara till barnen. Jag vill gärna vara med och tävla;)

11 Elin:

skriven

Åååh, jag vill vara med och tävla !

12 Nicole - mamma till C & H:

skriven

Jag är med :)

13 Emelie med Hugo&Vilma:

skriven

I'm in! Kul med tävlingar som vanligt :-). Och jag gillar att tävlingen inte är för barnen utan faktiskt för mig! Toppen!

//Emelie

14 Maria:

skriven

Jag är med! :D

15 mickaela:

skriven

Jag är med

16 ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥:

skriven

garderoben kan aldrig bli för full så nya kläder behövs de jämt ;)
Jag är med å tävlar

17 Johanna:

skriven

Absolut att jag vill vara med :)

18 Yohanna - Väntans tider...:

skriven

Jaaaaatack, man lär vilja fräscha upp sig efter en lång graviditet sen på sensommaren det kan jag lova :) :)

19 Monia - mamma till Tuvalie:

skriven

jag är med :)

20 Monia - mamma till Tuvalie:

skriven

vinnaren av valfri vara från elaofsweden.com är nu dragen :) Kika in och se om du hade turen på din sida :)

http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/june/vinnaren-av-valfri-vara-ffran-elaofswedencom.html

21 Frida - mamma till Filippa:

skriven

Åh, är gärna med!

22 Sandra:

skriven

Självklart vill ja vara med och kunna shoppa bort ensamheten här hemma ;)

23 Felizia Höök:

skriven

Jag är mer än gärna med och tävlar :)

24 Emma S:

skriven

Skulle verkligen behöva en uppdatering så är jättegärna med :-)

25 Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.:

skriven

Jag är jätte gärna med! :)

26 Patricia mamma till Saga & Wiggo:

skriven

Jag är med? Kan behövas en uppdatering i min garderob :)

27 Patricia mamma till Saga & Wiggo:

skriven

Jag är med? Kan behövas en uppdatering i min garderob :)

28 care69:

skriven

Jag är gärna med!
Har länkat.'
http://care69.blogspot.se/2012/06/1-juli-vinn-presentkort.html

29 Beatrice, mamma till Devin och Lili.:

skriven

Jag är gärna med och tävlar! Behöver lite uppmuntran nu efter seperationen från barnens pappa :/

30 Klara:

skriven

åhh jag vill köpa en väska från den sidan. Ett presentkort skulle få mig att köpa den direkt!
Kram

31 Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävlingar igång!:

skriven

Jag vill absolut vara med :)

32 Carola L:

skriven

Jag är med och har länkat: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/june/presentkort-250-smartgirlse.html

33 Annelie:

skriven

Jag är med=)

34 Yohanna - Fotografering & Chihuahualiv:

skriven

Jag är absolut med! :D

35 Amandah ♥:

skriven

Hej! Jag är jättegärna med och tävlar :D

(vill även tillägga att din header är riktigt fin!)

KRAM

36 Hanna Fornhem:

skriven

Jag är gärna med! Jag ska på bröllop och fest samma vecka i juli, så någon ny klänning vore skoj! Den där turkosa på tävlingbilden till exempel :)

Må gott!

37 Louise - Mamma till Vincent och Saga:

skriven

Jag är med :)

38 Anna:

skriven

Åh!! Absolut med o tävlar!!

39 Fredrika:

skriven

Jag är med. Smartgirl har många fina kläder och accessoarer som jag Vill Ha.

40 Carita:

skriven

Jag är med :)

41 Sanna:

skriven

Jag är absolut med! :)

42 Linda J:

skriven

Jag är gärna med!

43 Jenny:

skriven

jag är med :D

44 EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA:

skriven

Jag är gärna med, har tipsat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/06/30/smartgirl-17/

45 Maja:

skriven

Världens bäta tävling!!
JAg är med :)

46 Maja:

skriven

Världens bäta tävling!!
JAg är med :)

47 Caroline G:

skriven

Åh grym tävling! Jag är med
Caroline G
[email protected]

48 Zandra Svantesson:

skriven

Åh, jag vill jättegärna vara med och tävla!=)
Hoppas inte det är försent, har inte varit hemma så har inte kunnat läsa favoritbloggarna fören idag! :)
Håller tummarna!<3 Kram

49 The Life Of Yarp - Live you life before someone else does it for you!:

skriven

åh jag är med och hoppas det inte är för sent! vilken toppentävling!

håller tummarna,
kram nathalié
[email protected]

50 Lina:

skriven

Ååå jag vill gärna vinna :) Skulle behöva nåt nytt o fräscht inför sommaren :) Kram kram

51 Jeanette:

skriven

Jag är gärna med och tävlar!

52 Julia:

skriven

Jag är med!:)

53 Maria:

skriven

oh, jag är med!! :)

54 Dilin:

skriven

Jag är med!! :)

55 chanette *pixi-jo*:

skriven

klart jag e med..
bara för man e mamma betyder det inte att man slutar klä sig snyggt..så denna tävlingen älskar jag

56 sofia:

skriven

Jag är gärna med.

57 Zooni:

skriven

Ååå jag vill vara med:D

58 Zooni:

skriven

Ååå jag vill vara med:D

59 Shopaholic ♥ Blivande mamma till tre!:

skriven

OBS! TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD! Vinnare presenteras inom kort.

60 Ronja:

skriven

Jag är absolut med och tävlar! :D

61 Susanne G:

skriven

Jag är med.
Kram, Susanne G
[email protected]

62 emilia:

skriven

Jag är med:) eller är den här tävlingen avslutad?

63 Vicky Mohlin:

skriven

Helt klart med!! HOPPAS :D:D:D

64 Kristin:

skriven

Nu är jag återigen nyfiken;) vem vann denna tävling?

Håller alla mina tummar för vinst.

Må så gott.

Kommentera här: