- Tävling i samarbete med Elodie Details!

Nu är vinnaren dragen och grattis säger vi till.....
 
Monia! Stort grattis, jag hoppas att Tuvalie blir nöjd med sitt fina regnskydd.
Och stort tack återigen till Elodie Details som sponsrat till den fina vinsten!
//
http://moniasundgrenjansson.blogg.se/ -  blogg.se inte vill samarbeta med mig då jag ska infoga länken.

 


Det är väl ingen som slapp undan regnet förra veckan, är man förberedd så är det desto roligare när man står där mitt i skurarna. Så varför inte göra det med stil!
Nu har ni chans att vinna snyggaste regnskyddet från Elodie Details värde 349:- och det är som alltid riktigt lätt att delt a!

    
Jag tävlar om ett regnskydd från Elodie Details hos Matilda. Var med och tävla här du också!


Det enda du behöver göra för att vara med är att gilla Elodie Details facebooksida och tala om vilket av de tre du vill ha om du vinner.


För en extra lott;

-För en extra vinstchans ska du kopiera bilden + texten och publicera i din blogg. Se till så att alla länkar fungerar. Det går lika bra att tipsa om tävlingen på facebook.

Glöm inte email eller bloggadress så att jag kan kontakta vinnaren.

Tävlingen avslutas den 15 de Juni kl 18.00.
Tusen tack till Elodie Details som sponsrat till denna tävling!