- Tävling i samarbete med personligalmanacka.se

Jag kan nu stolt presentera den första tävlingen detta år, i samarbete med Personligalmanacka.se så har nu en läsare chansen att vinna en helt personlig och egendesignad almanacka. Perfekt för det kommande året.
Du väljer själv text och färg för fram och baksida, eller varför inte en bild på din familj? Gå in på personligalmanacka och prova dig fram för att få den att bli så DU som den bara kan bli.  

                       
Jag tävlar om en personlig almanacka från från Personligalmanacka hos Matilda.
Var med och tävla 
här du också!

         

Det enda du behöver göra är att fundera ut vad det skulle stå på framsidan av just DIN almanacka. Kanske ditt namn, ett citat du gillar, några uppmuntrande ord eller din favoritbild?

För två vinstchanser

-För en extra vinstchans ska du kopiera bilden + texten och publicera i din blogg. Se till så att alla länkar fungerar. Om du inte har någon blogg kan du tipsa minst 5 stycken vänner via mail och skicka kopian till mig på [email protected].

Glöm inte email eller bloggadress så att jag kan kontakta vinnaren.
 
Tävlingen avslutas den 27e Januari kl 18.00.
Tusen tack till personligalmanacka.se som sponsrat till denna tävling!


                                        Lycka till!
1 Anna B:

skriven

Jag är supergärna med och skulle ha orden - Lev för dagen.

2 veronica:

skriven

jag är hemskt gärna med.



det skulle stå mamma på min om jag vann.



jag har även länkat i bloggen

http://minbebis.com/blogg/inka/vinn-personlig-almanacka-2/

3 Anders,Pappan Anders:

skriven

Jag vill va med, de e mycke och komma i håg me två små barn :-)

1. På min skulle de va en bild på mina barn och text; Pappa Anders.

2. Länk; http://pappanheteranders.blogg.se/2012/january/personlig-almanacka.html

Ha De!

4 Sanna:

skriven

Jag är gärna med och tävlar, och på min skulle det stå mammasvardag. Den skulle vara till endast för alla bloggevent, bloggtävlingar och allt annat rörande min blogg.



Länkat: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2012/january/tavlar-om-en-personlig-almanacka-271.html#comment



Kram Sanna

5 Nicole:

skriven

Hej just nu går jag i skolan och satsar sten hårt!

Har varit ute efter en almenacka läänge och om jag vann skulle det betyda jätte mcyket eftersom jag aalllldriiig vunnit en tävling någonin :D



dessa tävlingar uppskattas Matilda <3

6 Nicole:

skriven

ojj glömda skriva mejl adressen

7 Amanda:

skriven

Jag vill vara med och tävla och hade skrivit mina söners namn på framsidan med en bild på dom. Theodor och Casper.

8 Isacs Mamma:

skriven

Jag är gärna med och tävlar! jag skulle skriva " Tanja Glöm inte! då kalendern skulle vara mitt Kom ihåg!

9 care69:

skriven

Jag är gärna med!

Skulle jag vinna skulle jag ge den till min dotter och vad hon väljer på sin framsida har jag ingen aning om. Säkert en bild som hon själv tagit.



Har länkat.

http://care69.blogspot.com/2012/01/27-jan-vinn-en-personlig-almanacka.html

10 Gunnel:

skriven

Jag vill jättegärna vara med och tävla, på min framsida hade det stått "live, love, laugh." .

11 Paul m:

skriven

Det skulle stå SMILE på min då jag ofta glömmer att le lite oftare :-)

12 cassandra:

skriven

Åhh, rolig tävling!

Om jag vann så hade jag nog valt en bild på framsidan på mig och min sambo. Och någon text undertill, kan inte komma på vad jag hade skrivit just nu!



http://cassitipsar.blogg.se/2012/january/personlig-almanacka-27jan.html



Kram!

13 Monia:

skriven

Jag vill vinna :) Isf skulle jag ha mitt namn och året på framsidan, ex:



"Monia 2012"



hoppas på tur :)

14 Monika O-sson:

skriven

1 vinstchans. Jag deltar gärna. Mina barnbarn skulle få ta platsen på framsidan. De är mina hjärtan. "Monika"

När dagarna flyger och far, då är de bra och komma ihåg årets alla dar.

Varm vinterhälsning från Monika

15 Nina:

skriven

På min skulle det stå 2012, simple as that ; )

16 liselotte:

skriven

Är gärna med och tävlar, jag skulle ha en bild på mitt barnbarn på framsidan och så skulle det stå 2012. För en extrachans har jag länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.com/2012/01/personlig-almanacka-271.html

17 Caroline:

skriven

Jag skulle vilja ha mitt namn i rosa text på grå framsida:) Ha det bra!

18 Sofie L:

skriven

1. Jag skulle välja en vacker naturbild där jag posar med min underbara sambo



2. Länkar här

http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2012/january/27-jan-personlig-almanacka.html



Kram

19 evamar:

skriven

Jag skulle ha en favoritbild från min semester så jag kommer ihåg att slappna av även i vardagen.



En länk finns nu här:



http://evamar.blogg.se/2012/january/almanacka-27-jan.html

20 Charlotte "Clotte":

skriven

Jag skulle vilja ha en bild på mina barn på framsidan och texten Lev Idag!

Mvh

21 Carro - Mammaliv & Foto:

skriven

På min skulle det stå "Omnia est familia" håller verkligen tummarna skulle behöva en snygg och bra kalender nu när jag har börjat studera. Att hålla koll på alla prov och inlämningsuppgifter är inte lätt :)

22 Linda J:

skriven

Jag är gärna med och tävlar. På min ska det stå Kämpa på! Ska steloperera ryggen om en månad och kommer att behöva kämpa på för att komma tillbaka ordentligt.

23 EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA:

skriven

Jag är gärna med och tävlar. På min skulle det vara en bild på hela familjen.



Har länkat här



http://molnboanna.blogg.se/2012/january/almanacka-271.html



Obs, dina länkar är helt fel (om man kopierar), man kommer inte tillbaka till din blogg. jag fick göra om så det blev rätt. Tips bara ifall du vill rätta upp eller kontrollera de som länkat.

24 Debbie- Mamma till 2 Prinsar:

skriven

Jag är med och tävlar!

Om jag vann skulle jag ha en bild på mina två söner tillsammans. Då har man barnen med sig hela tiden! :)



Jag tipsar om tävlingen här:

http://debbantavlar.bloggplatsen.se/2012/01/21/7149489-personlig-almanacka/

25 Annika:

skriven

Jag skulle ha min favoritbild på framsidan :)

26 Selma:

skriven

jag är med! :D Om jag skulle vinna skulle jag göra en söt kalender till min tankespridda kusin, det skulle hon verkligen behöva! ^^



27 Amanda:

skriven

Jag är med! :D behöver verkligen en almanacka!

28 Emelie:

skriven

Jag är med och tävlar!

Jag skulle ha en bild på min son och så skulle det stå Emelies Kalender =)

Behöver verkligen en sån, då minnet är väldigt kort. haha!



Tipsar om denna tävling på min blogg.

29 anette carlsson:

skriven

Jag är gärna med och tävlar, gillar dom sedan långt innan. Om jag vann så önskar jag mig en rosa med en ros på för det är en slags symbol för mig vem jag är.



Anette

30 madde:

skriven

Skulle ha en bild på Ali och Melina med texten amor vincit omnia - något vi behöver komma ihåg i allt bostadsletande och den väntade tillökningen.



http://tjockisbullen.blogg.se/tavlar/2012/january/tavla741.html

31 Isabella:

skriven

Någon vacker bil där det skulle stå " enjoy this moment , this moment is yours " .



http://beeellllaaaa.blogg.se/2012/january/personlig-almanacka.html

32 Isabella:

skriven

BILD *

33 Florina:

skriven

jag är så galet gärna med och tävlar! Jag skulle vilja att det skulle stå mitt namn Florina i vitt på framsidan, stort. Under skulle jag vilja ha 2012 i vitt och bakgrunden rosa :D

34 Ronja Holmgren:

skriven

Om jag vann skulle jag vilja att det skulle stå "Be proud of who you are" och skulle vilja gärna ha en bild på Zac efron på om det skulle kunna gå :)

35 Emma S:

skriven

Jag vill vara med och tävla :-)

PÅ min almanacka skulle det stå Emma 2012, kanske lite tråkigt men väldigt informativt. Skulle lägga min stora ansträngning på att hitta en bild som känns helt rätt. troligtvis någon på mig och min sambo med ett fint landskap bakom, kanske från havet.

36 Isabelle ~ ena halvan av en modeblogg:

skriven

Är gärna med!



Skulle ha något fint citat på framsidan!



Mitt inlägg: http://tips.devote.se/blogs/16145446/personlig-almanacka.htm#WriteComment

37 Kent:

skriven

Jag är med.

"Världens bästa..." Och en bild på min mamma tillsammans med barn och barnbarnen.

Hälsning

38 Annica:

skriven

På framsidan så ska det vara ett stort A på som betyder Annica. ;D

39 suss:

skriven

Jag skulle vilja ha texten:

Mitt extraminne!

= )

40 Diman Dilir:

skriven

Hej!:) jag är jätte gärna med, en almanacka behövs när jag går i första ring och behöver ha koll på läxorna och annat:)

om jag vann skulle det stå: That´s whats make you beautiful

Jag har även länkat till tävlingen på menyn i min blogg: http://dimandilir.blogspot.com



håller tummarna. brukar inte vinna. :) kram<3

41 Emilia - 16 och blivande mamma.:

skriven

Jag är med!

På min almanacka skulle det stå nått i stil med "En nybliven mammas sysslor - This Year Is Your Year"

42 Anna:

skriven

Jag e med!

Skulle valt en rosa med rosa gummiband, svart text med "Livat på landet"



Blogg: anna-i-dungen.bloggplatsen.se/2012/01/23/7164874-almanacka-tips

43 matilda:

skriven

jag skulle ha en bild på mig och min medryttarhäst, roman :')

44 matilda:

skriven

jag skulle ha en bild på mig och min medryttarhäst, roman :')

45 annelie:

skriven

Är med=) Skulle stå "2012 är mitt år".

46 Sandra:

skriven

På min skulle det stå mitt namn; Sandra.

Hoppas på att få vinna en! :)

47 Jasmine N:

skriven

Jag är med. "Nytt år, Nya möjligheter"

kramar

48 Millah - mamma till Amilia ❤:

skriven

Jag är jätte gärna med eftersom att jag är i stort behov av en almanacka.. Så många saker och tider som ska komma ihåg och minnet är inte det bästa.



1. Lev Älska Skratt

2. Länkat här: http://millahmillah.blogg.se/2012/january/almanacka-271.html



Hoppas att jag har turen på min sida /

Kram // Millah

[email protected]

49 Jennysen:

skriven

Jag skulle jättegärna vilja vinna. Har varit med om många tävlingar om en personlig almanacka och hoppas på turen!



Jag skulle vilja ha min favoritbild på mig och min 27-åriga ponny som är en närbild på när han pussar mig... Det skulle betyda så mycket eftersom han är så gammal och man inte vet hur länge jag får ha honom kvar! Vi har känt varandra i 24 år nu!



Har tipsat här: http://tavlingsbloggen.soclog.se/p/2012/1/?link=1327573047

50 Carita:

skriven

Jag är gärna med :)

Skulle välja en bild på min kanin att ha på framsidan :)

51 Madde:

skriven

Jag har varit in flertalet gånger på deras hemsida och designat och designat om almenackor men aldrig klickat hem någon. Nu när det är nytt år och jag funderar på att starta eget så skulle den komma väl till pass med alla egna tillval man kan göra. På framsidan ska det stå "Cochise" vilket jag hoppas på är min framtid :)

52 monika gustavsson:

skriven

Om jag vann skulle detta stå på framsidan:



"Alla vägar leder åt två håll"



Ett citat jag försöker ha som motto.



vh

Monika

53 madde persson:

skriven

jag är jättegärna med och tävlar. jag vet inte vad de skulle dtå eller vara på min:)

54 JJ:

skriven

Jag skulle nog välja en fin bild och någon peppande text nu när skolan är väldigt stressig :)

Kommentera här: