- Tävla om biobiljetter till Bilar 2, avslutas 23de!

                  
Ni har väl inte missat att Bilar 2 har biopremiär snart? Nu kan ni vara med och tävla om biobiljetter till filmen. Tävlingen avslutas den 23de så det är snabba ryck som gäller! Två biobiljetter står på spel. 
Det enda du behöver göra är att svara på frågan nedanför, observera att ni INTE får skriva svaret i kommentarsfältet. Där man kan fylla i mejladressen skriver ni antingen siffran 1,2 eller 3 och därefter er mejladress.

Owen Wilson gör den engelska rösten, men vem gör Blixten McQueens svenska röst?
1) Ingemar Stenmark
2) Martin Stenmarck
3) Jan Stenmark

I samarbete med Disney och VideofyMe
1 Maria S:

skriven

Hej!



Hoppas på vinst då min lilla 2,5-åriga tjej är gaaaalen i Bilar :) Fingers crossed :)

2 Carro - Mammaliv & Foto:

skriven

Håller tummarna!

3 Isabella:

skriven

Hoppas hoppas hoppas =)

4 Emma:

skriven

Håller tummar och tår att jag och min brorson får gå på bio :)

5 Sandra - mamma till Molly:

skriven

Hoppas på tur! :D

6 Anonym:

skriven

3 åringen här hemma är heltaggad på att filmen ska kommer ut:)

7 Maria mamma till August och Alice:

skriven

Glömde skriva namn:)

8 Sanna, Leos mamma:

skriven

Hoppas hoppas det blir vi som vinner! Sonen älskar bilarfilmerna :) hela rummet är fullt med bilar :P

9 veronica:

skriven

jag vill hemskt gärna vinna då skulle min son bli överlycklig. han älskar filmen bilar så det skulle vara roligt att få göra honom riktigt lycklig

10 Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan:

skriven

Håller tummarna nu! Min son älskar verkligen den här filmen så vi kommer garanterat gå och se den på bio!

11 Rebecca:

skriven

Åh vad roligt det hade varit att få se den på bio :)

12 Anna l:

skriven

Jag är gärna med och håller nu tummarna:)

13 Maria:

skriven

hoppas hoppas!!!

14 Louise&Isabella:

skriven

HOppas nu jag vinner!!

15 PappaDennis:

skriven

Wow! Denna skulle lillebror älska att se! Hoppas på vinst! :)



16 Carolina:

skriven

Jag håller tummarna, Oliver skulle bli överlycklig över att få se denna film på BIO - hans isåfall första biobesök! :-)

17 Cissi:

skriven

Jag vill jättegärna vinna biljetter till min sambo och hans lilla son som är upp och hälsar på oss. Blir ju inte så ofta då han bor i Jönköping och då är det kul att kunna göra lite extra roliga saker!

18 Erika:

skriven

Jag är med :D

19 Caroline:

skriven

Hoppas.. :)

20 Dorothea - Ett nästintill trillingliv:

skriven

Åh! Jag brukar inte tävla med Noah älskar bilar så nu håller jag tummarna ;)

21 Anna:

skriven

Hopas att jag vinner. 2

22 care69:

skriven

Jag är gärna med!



Har länkat:

http://care69.blogspot.com/2011/07/23-juli-vinn-biobiljetter-till-bilar-2.html

23 kristin, Vincents mamma ♥:

skriven

hade varit perfekt dåmin son äääälskar blixten ;)

24 aagnes:

skriven

hoppas nu att jag vinner! :D

25 Sara Ottosson:

skriven

nu håller jag och liam tummar och tår :-)

26 Anneli:

skriven

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/july/fredag-dagens-blogg-3.html#comment

27 Zandras Rosa Dagbok:

skriven

Håller alla tummar & tår jag har nu, skulle vara en PERFEKT födelsedagspresent till min lillebror som är helt GALEN i 1:a bilar-filmen!!^^

28 18åriga Fru Sofia - 20 år och snart 2barnsmamma:

skriven

Åh, min brorson är galen i Bilar. Fyller år den 18 augusti så det vore en toppenpresent till honom då!

29 Katja:

skriven

Jag hoppas innerligen att vinna.

30 Therese- mamma till 2 underbara huliganer:

skriven

Hampus tyckte att mamma skulle tävla då han nu älskar bilar och lärt sig vissa stofer utantill ; )

31 Pappan Anders:

skriven

Lukas älskar bilarfilmen och han skulle bli glad om vi vinner.

Ha De! :-)

32 Petra:

skriven

Åh vad detta hade varit en toppenvinst till min stora grabb!

33 Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar [i väntan på våra irish twins]:

skriven

Hoppas på en hel del tur nu :)

34 Ingrid:

skriven

Jag är gärna med här också! Vore en kul överraskning till min 10-årige lillebror som älskar Bilar :)



Kram, Ingrid

35 Linda Fransson:

skriven

Hej!! :)



Är jättegärna med & tävlar :)



Har länkat från bloggen här:

http://lindastavlingsblogg.blogg.se/?tmp=23164712



Svaret är: 2) Martin Stenmarck



Håller tummarna! :D

36 sofie andersson:

skriven

2) Martin Stenmarck

Gillar inlägget på bloglovin och håller tummarna för att få vinna biobiljetter till filmen. Jag och min pojkvän älskar bilar!

37 Sanna:

skriven

Jag är gärna med och tävlar, vore så kul att överraska min dotter med ett bio besök för hon har viljat se den här filmen länge.



Kram Sanna

[email protected]

38 VS - Anna:

skriven

Lillen har längtat så, snart är det äntligen premiär!

39 Ronja:

skriven

jättefin blogg :)

Kommentera här: