- Pip Intrade

    
Denna tapet vill
jag få upp på ena väggen i Mercedes annars helvita rum. Den är från Intrade och är så otroligt fin! Det var svårt att få en bra bild men den är jättefin i verkligheten och passar perfekt till den stilen jag vill få till i barnrummet.
1 Sema:

skriven

Snygg tapet!

Jag bor ochså faktiskt i Upplands Väsby, vart i Väsby bor du idag? Vart ska ni flytta någonstans?

Ha det så bra

2 Liselotte,22 år & mamma till Lilly 20 månader & Léone född 28/11♥:

skriven

Nej gud vilket fin tapet! Något sånt skulle jag vilja ha till tjejernas rum om vi någongång byter rum med dom. Just nu har Lilly en rosa tapet med hjärtan på halva väggen nerifrån upp resten vitt.

3 sandlådan:

skriven

Guuud så fint! Du får lägga upp bilder på hela rummet sen, minns inte om jag sett hur rummet ser ut i övrigt.

4 Matilda:

skriven

Sema - Vi bor inte i Upplands Väsby, men är där väldigt ofta då mina gudföräldrar bor där ( i Fresta) Var bor ni?

Vi bor i Kallhäll nu och ska flytta till "Norra Kallhäll".

5 Annah - Livet som tvåbarnsmamma:

skriven

Den är sååå fin! Jag skulle vilja ha den som är mera mönstrad med fjärilar och blommor i chloes kommande rum.

6 Lilla H:

skriven

Älskar PIP porslin, visste ej att det fanns tapeter!

7 Therese:

skriven

Åhh den tapeten är fantastiskt fin! Är den dyr?

8 ;DD:

skriven

du kanske ska fråga vilken färg eller apet MARCEDES vill ha ;)

9 Emma:

skriven

du får visa upp mercedes barnrum sen när du börjat inreda och dylikt i de. Ska Leon ha egen rum eller han sover hos er?

kram

Kommentera här: