Tävling i samarbete med Bamba.se

Här har ni chansen att tävla om ett presentkort på 300kr från sveriges roligaste leksaksbutik på nätet, nämligen Bamba.se För att vara med krävs det att ni är medlemmar på facebook, men det är väl inte många som inte är det nu för tiden? 
                  
Jag tävlar om ett presentkort på 300kr från Bamba hos Matilda.
Var med och tävla 
här du också!



Det enda du behöver göra för att vara med och tävla är att "Gilla" Bamba på facebook. Det gör du HÄR och sedan skriva en kommentar att du är med och tävlar


För två vinstchanser
-För en extra vinstchans ska du ha värvat minst två medlemmar till facebookgruppen.  
Att tipsa om tävlingen på bloggen är frivilligt.


Glöm inte email eller bloggadress så att jag kan kontakta vinnaren.
 
Tävlingen avslutas den 27de September kl 18.00.
Tusen tack till Bamba.se som sponsrat till denna tävling!


                                        Lycka till!
1 Erika & Whilmer:

skriven

Hejsan jag är gärna med och tävlar :)



Mvh Erika & Whilmer

[email protected]

2 ruby, milo och magen:

skriven

jag är med och tävlar:) jag har gillat på facebook!

3 Emma:

skriven

Jag är med! Gillar på facebook!

4 Lindet:

skriven

hej jag är med och tävlar.



gillar bamba på fb.



kram lindet

5 Johanna - mamma till Leia:

skriven

Jag är med.

Gillar på facebook (Johanna Östblom)

6 EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA:

skriven

Jag är med och tävlar. Har tipsat här



http://molnboanna.blogg.se/2010/september/bamba-279.html



Gillar Bamba på FB och heter Anna Karlsson

7 Linda:

skriven

jag har gillat på BF (linda Hallstensson) vill gärna vinna :)

8 Linda:

skriven

Vill gärna vara med!



Gillar på FB med samma namn som i e-posten och har redan raggat en massa gillare till Bamba :)

9 Sandra - mamma till Molly:

skriven

Hej! Jag är med i tävlingen och gillar redan Bamba på facebook och har bjutit in massor dit. Mitt namn är Sandra Li

10 Jen:

skriven

Neej typiskt har inte Facebook.. :(

11 Rebecca:

skriven

Jag har gillat på facebook och tipsat om gruppen till ca. 6-8 st sedan får vi se om någon går med.

Men säger till då =)



Bamse kramar Rebecca

12 Emma, ung mamma till Léon:

skriven

Hej mitt namn är Emma Wahlström, jag är jätte gärna med i tävlingen, har gillat på facebook =D



[email protected]

13 anna:

skriven

Jag har gillat på facebook och bjudit in flera vänner.

(Skriver inte ut mitt efternamn här men är du osäker på vem som är jag på facebooksidan får du maila mig.)

Har även länkat.

14 Anna:

skriven

Jag är med :)

15 J o H a N N a:

skriven

jag är med :) gillar på facebook... heter johanna hellberg

16 Becky:

skriven

Jag är med!

Slänger in ett inlägg om tävlingen på min blogg också :)



Kram

17 Cicci:

skriven

Gillar på facebook sen länge tillbaka o har värvat 6 vänner sedan dess! Cecilia Marklund.



Länkar i min blogg:

http://tionolletttio.blogspot.com/2010/09/27-september-bamba.html#comments

18 Ida - mamma till Alva:

skriven

Jag vill vara med och tävla :)

Gillar på facebook (Ida Nordkvist)

19 Elin Jonsson:

skriven

Jag är med och tävlar!

20 Sanna:

skriven

Jag är med och tävlar och gillar Bamba redan på facebook med användarnamnet "Sanna Kaakinen".



En extra lott: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2010/september/tavlar-om-ett-presentkort-13.html#comment

21 Lisa - Sockerrus:

skriven

Jag är med och tävlar! =)

Jag gillar på facebook, Lisa Lundqvist.



Ha det bäst!

Lisa

22 Malin & Elise:

skriven

Gillar redan Bamba på facebook och är gärna med och tävlar. Malin Krekula heter jag där.

23 Isabel:

skriven

Jag är med och tävlar, och gillar förstås på FB :)

24 Lindet:

skriven

Jag är med och tävlar och gillar dem på FB:)



Kram Lindet

25 Lindet:

skriven

(glömde skriva att jag heter Linda Fors på FB)

26 Ebba's mamma (Angelica):

skriven

Hej!



Jag är med och jag "gillar" på FB



(Har tipsat och länkat:

http://mideco.blogg.se/2010/september/tavling-hos-matilda-majbebis08-2.html )



Kram Angelica

27 Agnes:

skriven

Jag är gärna med och tävlar och "gillar" redan dom på fb :)

28 Emeli - Mamma till Nathalie:

skriven

Jag är med. Emeli Falk på facebook.

29 Caroline Lundin:

skriven

Jag har gillat Bamba på facebook, dessutom har jag länkat på min blogg: http://frulundin.blogspot.com/2010/09/majbebis08-tavlingar.html



Skulle bli perfekt att fylla på med bondgårdsdjur från Schleich om jag vann....



Mvh Caroline Lundin



30 Agnes:

skriven

Jag är jättegärna med och gillar Bamba på facebook :)



Kram Agnes

31 sophie:

skriven

Ännu en tävling, hur kul som helst ju :D Vi är med i den här också :) Sophie Fransson Håkansson på facebook

32 Linda:

skriven

Vill absolut vara med och tävla och gillar på FB och där heter jag Linda Granberg



Länkar här

http://familjengranberg.blogg.se/2010/september/vinn-ett-presentkort-9.html



Hoppas på tur

Kram Linda

33 Therese - Colins mamma:

skriven

Jag är med, och gillar på FB :)

34 Caroline - Mamma till Noah:

skriven

Vi är gärna me o tävla =)

Facebook: Caroline Jönsson



Ha de fint =)

35 Anna-Carin:

skriven

Jag vill gärna vara med jag också :) Är redan ett fan av Bamba på FB.

36 Eva:

skriven

Jag är med, skrev det för flera dagar sedan samtidigt som jag gillade på Fb men jag ser inte min kommentar nu?? När dras vinnaren? : )

37 Eva:

skriven

Min mejl ser du ovan nu : )

Kommentera här: