1 Therese - Colins mamma:

skriven

Hihi, så sött! :)

2 Therese - Hampus & Pontus mamma:

skriven

Ponuts blir likadan då Hampus får något. Mest avundsjuk blir han när Hampus får saft i flaska. Den är dessutom roligast att försöka åla och ta innan någon hinner ta den ; )

3 Ebba's mamma (Angelica):

skriven

Haha ;)



Har inte kollat faktiskt, ska hoppa in och göra det NU :)



Kram,

4 W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf:

skriven

hahaha! klockis. ;) , vad är det för vagn ni har?

jag hatar vår syskonvagn från Graco som är på längden. :/



Taack hihi, jag förstår det man vill ju ha hur många som helst men som jag säger ödet bestämmer. det kanske är enklare att vänta, vi har alltid sagt att vi ska vänta 1-2 år innan den tredje men nu råkade den 3:e komma till lite tidigare och det krävdes bara 1 sprut i mig sen skruttan kom så jag tror starkt på att det var menat. :)



kramar.

5 En pojkmammas vardag ♥:

skriven

Haha, underbar liten bildserie :)

Kram

6 Isabel:

skriven

Du har verkligen otroligt fina barn!

Kommentera här: