- I paket nummer 3

      
I det tredje paketet fanns de fina Ralph Lauren stövlarna :-) 
Vem kommer att bli finast i vinter? Jo Mercedes!
1 Rebecca- Shopping, hundägare, fotografering & kärlek:

skriven

Gud så snygga!

2 Madde:

skriven

Åhh jag är kär, finns dom i vuxen storlek också? ;)



Kram.

3 Therese - Colins mamma:

skriven

Jaså, det visste jag inte! Vore ju praktiskt. För jag är verkligen NÖJD med den väskan :)

Å, vad roligt! Jag är en relativt ny läsare som fastnat för din blogg med :) KRAM

4 Annah - Livet som tvåbarnsmamma:

skriven

Haha ja så gör jag med! Blir helt plötsligt inte lika mycket rosa och gulligt i chloes garderob längre ;)



Superfina var ju skorna! Känns som varma och så också? Är lite små sugen på ett par jag med.

5 Anna:

skriven

Gillar verkligen brio sing men det är alldeles för bred den är 69cm vilket är 10 cm mer än emmaljungan vi har som är alldeles för stor.



Vi var på stadsmissionens öppna förskola du vet gamla exitst, Daniel jobbar där han som höll i föräldrar gruppen, följ med dit nästa onsdag :)



Aa vi läser samma kurs och jag har fortfarande inte börjat läsa haha.

Jag läser sandor slash ida själv då?

Vad tycker du om att läsa på distans?

Passar nog inte mig så bra man måste nog ha lite mera pli på sig själv för att klara distans och få mer än G :P

6 Sandra Linder -17år och mamma:

skriven

vart har du beställt dom? jag vill ha till mig själv och till Angelica i fall dom finns i så små storlekar ;D Tack så mycket, den/dom har fyra stycken kommer från indiska. Finns även i rosa (= Ja men eller hur, man blir ju jättesugen, den är såå fiiiin!

7 Hannele - Snart 2barnsmamma (bf på söndag!):

skriven

Svar;

Ah så sant som sagt! ^^, hihi..synd bara att mössorna blir försmå efter ett tag :P haha..

8 Johanna:

skriven

Tack :)

9 Malin:

skriven

Åh vad fina! Jag har inte köpt dem..än iaf! Tvekar fortfarande och när du säger att de är klumpiga kanske jag går på något säkert kort istället, såsom Kavat! Grymt läckra var de iaf!

10 hanna:

skriven

sjukt snygga :) blir sugen på att köpa iår igen...fårse först om kan intala mig själv att det var måndagsexemplar jag fick med mig hem förra året :)

11 daniela:

skriven

tänkte kolla med dig vad du köpt för storlek på stövlarna...

och hur dem är klumpiga eller?har kolla på dem till vår lilla tjej,men kan inte bestämma mig...

12 Linda- Keven & Chris mamma:

skriven

Så fina! :) "Nackdelen" med o ha två pojkar och inte kunna köpa fina flickkläder/saker, hehe :p

Kommentera här: