Tävling i samarbete med Willvin.


Nu har jag fått denna otroliga ära att lotta ut en valfri skötväska från Willvin till en läsare. 
Jag kan säga som så att jag inte går utanför huset utan min älskade Willvin-väska och jag har fått många nyfikna kommentarer om väskan då den är något som ALLA småbarnsföräldrar bör ha! 

WILLVIN`s målsättning är att erbjuda småbarnsföräldrar genomtänkta och praktiska produkter av hög kvalitet till ett riktigt bra pris. Snygg design och praktiska lösningar är deras främsta styrka och de håller vad de lovar.

Inte nog med att ni vinner en skötväska! Väskan innehåller också skötunderlägg, blöj-/klädpåse i nylon, flaskhållare och zipbag. 
Missa inte Wloggen, otroligt rolig läsning!

           
Jag tävlar om en valfri skötväska från Willvin hos Matilda.
Var med och tävla 
här du också!




Det enda du behöver göra för att vara med och tävla är att gå in på www.Willvin.se och välja ut vilken väska du skulle vilja ha om du vann, samt motivera vad det är som gjorde att du föll för just DEN väskan.  
 "Gilla" gärna Willvin på Facebook, HÄR.


För två vinstchanser
-För en extra vinstchans ska du kopiera bilden + texten och publicera i din blogg. Se till så att alla länkar fungerar. Om du inte har någon blogg kan du tipsa minst 5 stycken vänner via mail och skicka kopian till mig på [email protected].


Glöm inte email eller bloggadress så att jag kan kontakta vinnaren.
 
Tävlingen avslutas den 17de Oktober kl 21.00.
Tusen tack till underbara Petra och Jenny från Willvin som sponsrat till denna tävling!


                                        Lycka till!

1 EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA:

skriven

Willvin magnificent i svart är min favorit. Den skulle passa fint till min svägerskas vagn (hon väntar smått). Vore superkul att vinna en skötväska till henne.



Har tipsat här



http://molnboanna.blogg.se/2010/october/skotvaska-1710.html



gillar Willvin på FB (Anna Karlsson)

2 Anna:

skriven

jag är med :)

jag skulle vilja vinna WILLVIN Magnificent för att den är snygg och stor.

Passar till alla våra tre vagnar :P och till syskonvagnen antar (hoppas) jag, har inte hittat någon bra till den än.

För att inte glömma att med många och bra fack så kan man hålla koll och ha plats för saker till två barn :)

3 Sandra - mamma till Molly:

skriven

Hej, jag är gärna med i den här tävlingen!

OM jag vinner skulle jag vilja ha Willvin Magnificent Magnificent. Har bara hört BRA saker om Willvin och jag har kikat många gånger på deras väskor och föll mest för Magnificent. Den ser inte ut som en skötväska tycker jag utan mer som en sportig väska :)



Har tipsat här: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/october/willvin-1710.html



/Sandra

4 sara, mamma till Elliot:

skriven

Hej!

Om jag vann skulle jag vilja ha WILLVIN Magnificent Just för att den har en massa fack och är i tyg och sen för det supersmarta facket under väskan :)



Har lagt upp det i min blogg:

http://saralager.blogg.se/2010/october/jag-tavlar-hos-matilda.html

5 Sandra Michelle:

skriven

Jag har länge dreglat över "WILLVIN Magnificent Leatherette" och jag är KÄR! Den ser lyxig ut och jag har hört mycket gott om de smidiga facken. Tio pluspoäng är att den verkar så lätt att hänga på vagnen. Vi har en Emmaljunga Nitro med en minimal korg undertill. Så när jag måste ha med mig skötväskan vi har så tar den upp all plats. Minuspoäng så det finns och blir över. Har hört mycket bra om Willvin och hoppas verkligen att jag får äran att vinna en av deras skötväskor!

6 cassandra, mamma till josefin och gravid med lillebror:

skriven

Min favorit är WILLVIN Magnificent!



Skulle gärna vilja vinna denna och ha nu när lillebror föds! Perfekt skötväska med många praktiska fack! Sen är de ju ett plus att jag känner att jag behöver en ny skötväska och varför inte pröva så jag vinner denna skönheten! :)



http://weareyoungparents.blogg.se/2010/october/tavling-hos-matilda.html#comment

7 Josefine:

skriven

WILLVIN Magnificent. Tycker facker på undersidan väskan låter väldigt smart och bra! Fack överhuvudtaget är alltid bra då det annars lätt blir kaos i mina väskor. För mig är det viktigt att den hänger bra på vagnen och inte är allt för klumpig då min vagn är ganska så liten och nätt. Den passar helt enkelt väldigt bra, så hade blivit överlycklig av att vinna den!

8 anna:

skriven

Jag är gärna vara med och tävlar om en WILLVIN Magnificent Napped eftersom jag tycker att den är grymt snygg och dessutom verkar den vara både rymlig och praktisk! Med två barn under tre år krävs det att man har en väska som det får plats mycket i, mellanmål, blöjor, våtservetter, flaskor, extrakläder osv osv osv. Willivin verkar vara den enda väskan på marknaden som klarar av det en småbarnsförälder faktiskt kräver!



Här har jag tipsat för ytterligare chanser!

http://annastipsarblogg.blogg.se/2010/october/vinn-en-skotvaska-fran-willivin.html

9 Johanna med tyra och otto:

skriven

åhhhh jag har nog tävlat om en willvin hur många ggr som helst nu och vet attt jag vill ha en WILLVIN Magnificent :) Jag har liksom du har två barn och är ute mkt med dem och då behövs det en rymlig och slitstark skötväska. Att den sen är snygg också är ju bara ett plus:)



Har länkat:

http://tvamanaderkvar.blogg.se/2010/october/willvin-hos-matilda.html



åhh hoppas verkligen jag vinner nu, vill ju så gärna.



kram



10 Emma:

skriven

Jag skulle vilja vinna en WILLVIN Magnificent Napped för den är rymlig och har vagnspännen vilket är nånting jag verkligen saknar på min nuvarande gamla skötväska.



Har länkat på min blogg!

http://emmagrelsson.blogg.se/2010/october/tavling.html

11 Emelie, mamma till Elliott o gravid med nr2:

skriven

ååå...äntligen en till tävling om dessa underbara skötväskor o denna gången kanske man kan ha tur o vinna en? har sedan jag fick reda på att familjen skulle utökas me en gullunge till suktat efter en willvin magnificent napped, men ännu har de inte blivit någon. De som tilltalar mig mest med väskan är att den verkar stor o rymlig o har mkt bra förvaringsmöjligheter, de går ju åt en del sånt med en liten bebis och en tvååring =) Dessutom har den gamla väskan gått sönder i dragkedjan =( hoppas på bättre tur denna gången =)



har länkat me: http://emlisch.blogg.se/2010/october/o-jag-fortsatter-o-sukta-o-hoppas-pa-tur.html#comment

12 Johanna - mamma till Leia:

skriven

Jag skulle mer än gärna vinna WILLVIN Magnificent. Dels för att jag är förälskad i deras utseende och för att den låter så bra! Jag har numera alltid en påse med mig i vagnen med extra ytterkläder, de får helt enkelt inte plats i vår skötväska. Mycket osmidigt! Willvin verkar ha plats för allt och lite till och det är precis vad Vi behöver!



Gillar på fb (johanna östblom)



Extra chans: http://johannaostblom.blogg.se/tavlingar/2010/october/willvin.html

13 Bella:

skriven

WILLVIN MAGNIFICENT den hade jag valt om jag hade vunnit.

Mest för ja gillar den designen och den verkar så skön.

Sen var de ju bra med plats i den. Kunde ju ha laptopen så då kan man blogga varsom helst också :)



Har även gillar på Fb (Isabell Uvemo)



har länkat på min blogg:

http://bhella.blogg.se/2010/october/tavling.html

14 carro:

skriven

jag skulle vilja vinna en WILLVIN Magnificent , min nuvarande skötväska är helt sönderbiten för jag har tydligen en mus i min bil som har tuggat sönder den :(

15 Beatrice- mamma till skrutten Robin:

skriven

Jag är gärna med och tävlar!



All In One Care Bag skulle jag vilja vinna, för att den helt enkelt är så snygg och jag skulle aldrig ha råd att köpa den...

16 Sara:

skriven

En riktig skötväska skulle passa bra

när man använder den varje da



Att slippa behöva tömma hela väskans innehåll

skulle vara väldigt skönt med lite bättre koll



dessutom kan man känna sig trygg

när den är så himla snygg!



Jag skulle vilja vinna den bruna WILLVIN Magnificent Leatherette.



17 Lindet:

skriven

Hejsan jag är supergärna med och tävlar!



Jag skulle vilja vinna en brun WILLVIN Magnificent Leatherette. Den är supersnygg och den skulle passa pappan i familjen bra. Han behöver en väska som han kan ha med sig när de ger sig iväg. Som han kan packa med det han tycker behövs i en väska ;)

En brun härlig färg och i konstläder.. superhärligt material som båda gillar här hemma.

Willvin är de bästa skötväskorna så självklart vill vi vinna :)



Gillar dem på FB (Linda Fors)



Länkar här:

http://lindet.blogg.se/tavlar/2010/october/1710-matilda-willvin.html



Kram Lindet

18 Erika Wilhelmsson:

skriven

Hej!

Jag skulle gärna vilja vinna en WILLVIN Magnificent. Den såg ut att hålla för mycket slit men ändå ha så snygg design!! Det är inte vanligt. Den svarta skulle jag vilja ha för den passar jättebra till vår vagn som också är svart. Än har vi inte ens köpt någon skötväska och jag borde blivit mamma för alldeles för längesedan tycker jag. (8 dagar över tiden idag). Så jag behöver verkligen en vinst som får mig på lite bättre humör nu när väntan är olidlig!! :)



Jag har gillat på facebook-Erika Wilhelmsson



Och jag har länkat på min blogg: http://erikatavlar.blogspot.com/2010/10/vinn-en-skotvaska.html



håller tummarna

19 Stina:

skriven

JAg skulle vilja vinna Willvin Magnificent Leatherette eftersom den verkar både praktisk och hållbar samt att den är så SNYGG! Ser mig ha den som en allt i allo-väska och inte bara skötväska!



JAg har tipsat om tävlingen här:

http://fladdortvl.blogspot.com/2010/10/17-oktober_5737.html



KRam Stina

20 Pia:

skriven

Hej, är också med och tävlar om en praktisk skötväska. Om jag skulle vinna så väljer jag en

brun Willvin Magnificent Leatherette som ser både snygg och lyxig ut plus att den tycks "svälja" det mesta. Väskan skulle få bli en härlig och överraskande present till en omtänksam vän och kollega som väntar barn inom kort.

Har ingen egen blogg.



Pia

[email protected]

21 Liza:

skriven

Hejsan! Jag vill gärna vara med och tävla om: WILLVIN Magnificent. Då jag har två blöjbarn och själv är en smått förvirrad människa ibland skulle det underlätta enormt att ha en organiserad väska iaf. :-)

22 Johanna - MyShoebox.se ♥ Gravid ♥:

skriven

Jag skulle gärna vilja vinna Willvin Magnificent Napped i svart. http://www.willvin.se/sv/webshop/produkter?view=product&prod_id=16 Jag gillar hur praktisk den verkar, materialet och designen på den. Jag väntar mitt första bar i februari och den där skulle bli helt perfekt :)

Jag har tipsat om tävlingen i bloggen också: http://myshoebox.se/willvin

23 J o H a N N a:

skriven

jag är absolut med :)

min favorit är: WILLVIN Magnificent Napped. den är så himmla snygg väskan och så praktiskt. Gillar alla fack och praktiska prylar som följer med :) jag skulle super duper gärna bära en sån fin väska med stolthet. och det bästa är att man får plats med ALLA saker som behövs till ett litet barn. Att jag föll för just magnificent napped var designen på väskan och alla fack som det står att den har och alla xtra tillbehör. underbart med allt på ett och samma ställe, som man även kan bära med sej överallt. Kan det bli bättre ?? tror nog inte de :)



självklart vill jag ha 2 lotter, så här har jag länkat om tävlingen: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2010/october/skotvaska.html#comment

självklart har jag oxo kollat så alla länkar funkar som dom ska...



gillar på facebook gör jag redan sen länge :) har alltid vilja ha en willwin väska sen jag såg dom :)

24 Alexandra:

skriven

Jag skulle vilja vinna WILLVIN Magnificent , den verkar rymlig & väldigt smidigt med facket undertill .

Just nu släpar vi omkring på 2 st för att få plats med att till båda barnen om vi ska iväg på längre turer & det är inte alltid jättesmidigt så det hade inte suttit fel med EN väska som rymmer allt man behöver :)

25 Ina:

skriven

Jag skulle vilja vinna en svart willvin magnificent åt mitt gudbarn Stella som bor 50 mil ifrån mig. Åker upp där 1gång i månaden från Helsingborg för att vara så engagerad som möjligt och hennes mamma är på jakt efter en ny praktisk skötväska, och efter din recention om willvin verkar denna vara perfekt för dom! Vore superkul att få ge den till min brorsdotter/mitt gudbarn.

26 Cicci:

skriven

Har länge gillat på FB & följer deras blogg.



Så sent som igår köpte vi en ny vagn, en Emmaljunga Scooter. Sålde våran gamla vagn, med tillhörande skötväska häromdagen.. Så nu står vi utan skötväska, för jag ville inte ha nån Emmaljunga. De är tråkiga. ;P vagnen är ju helsvart, så jag kan ju ha vilken färg o vilka mönster som helst, men jag vill ha en; WILLVIN Magnificent!!!



Länkar;

http://tionolletttio.blogspot.com/2010/10/17-oktober-snygg-willvin-skotvaska.html#comments

27 sandra:

skriven

Hejsan!



Jag är jätte gärna med och tävlar om en Willvin skötväska, om jag skulle vinna skulle jag vilja ha en WILLVIN Magnificent Napped för den är så himla snygg och en massa bra fack, den jag har gjort sitt så de vore roligt med en ny!

Jag har länkat i en gadget i min blogg!

28 Linda:

skriven

jag skulle gärna vilja vinna en All In One Care Bag - svart därför att den verkar vara riktigt praktisk med många smarta fickor och funktioner. vore super med en riktig skötväska. använder nu bara en av mina gamla handväskor och ingen höjdare att gräva runt i ett stor fack.



har länkat här: http://lindahallstensson.blogg.se/2010/october/jag-tavlar.html#comment

29 Liselotte:

skriven

Hej! Jag är med och tävlar, vill verkligen vinna Willwin magnificent Leatherette, den ser bara så underbar ut. Har länkat för större chans http://liselottess.blogspot.com/2010/10/skotvaska-17-okt.html

30 Madde:

skriven

http://tjockisbullen.blogg.se/2010/october/vill-vinna.html



WILLVIN Magnificent Leatherette BRUN!

ALLA skötväskor verkar vara praktiska och i fin kvalitet, men denna var DÖÖÖÖÖÖÖÖ snygg, älskar den bruna härliga färgen! It looks like a million bucks helt enkelt! Me like!

HOPPAS så på vinst! =)

31 Malin & Elise:

skriven

Jag vill vara med och tävla.



Willvin Magnificent Leatherette i brun hade jag vilja ha. Jag vill ha en Willvin då den skötväskan har blöjförvarings facket undre väskan (lätt att hitta åt blöjorna) och självklart för att den är snygg också och så rymmer den mycket.



Gillar redan gruppen på facebook, Malin Krekula



Har även tipsat om tävlingen: http://malinmedk.blogg.se/2010/october/willvin-1710.html#comment



hoppas på vinst

32 Malin & Elise:

skriven

Jag vill vara med och tävla.



Willvin Magnificent Leatherette i brun hade jag vilja ha. Jag vill ha en Willvin då den skötväskan har blöjförvarings facket undre väskan (lätt att hitta åt blöjorna) och självklart för att den är snygg också och så rymmer den mycket.



Gillar redan gruppen på facebook, Malin Krekula



Har även tipsat om tävlingen: http://malinmedk.blogg.se/2010/october/willvin-1710.html#comment



hoppas på vinst

33 Jeanette:

skriven

Jag är gärna med och tävlar. Den jag gillar bäst är WILLVIN MultiDad. Den ser ut som en vanlig väska och så smidig att man kan ha den hängandes så. Då är den aldrig ivägen.

34 Beatrice Bäckstrand:

skriven

Jag är med och tävlar om Willvins All-in-one-skötväska.

Min tidigare Emmaljunga-skötväska gick sönder så just nu använder jag en av mina gamla skolväskor med endast ett fack!

Är verkligen i behov av denna skötväskan. Jag ÄLSKAR denna väskan och har spanat på den länge, men tyvärr så kostar dem lite mycket för mig som endast lever på den lägsta föräldrapenningen.



Har länkat: http://beabus87.blogg.se/2010/october/utkast-okt-5-2010.html#comment

35 Louise:

skriven

WILLVIN Magnificent Leatherette, en brun! Den skulle passa perfekt. Den har stort utrymme, många fack och så är den snygg oxå!

Den jag har nu till min son har dragkedjan pajat på, så nu hoppas vi och håller alla tummar och tår på att turen går till oss:-)

36 johanna:

skriven

Jag skulle helst vilja ha denna; WILLVIN Magnificent Leatherette, brun. Helt enkelt för att den är snyggast och verkar ha bäst kvalite. (:

Kram Johanna

37 Anna L:

skriven

Jag har nyligen fått tvillingar och har även en tre-årig son. När jag åker iväg kan jag inte ha en vanlig skötväska då jag ofta behöver bära på två barn och samtidigt ha koll på min son. Så jag har en vanlig ryggsäck som jag inte hittar någonting i då allt ligger huller om buller. Hittade Willvin Magnipack och blev kär! Den kan jag ha på ryggen så jag kan bära barn samtidigt och vid behov snabbt hitta saker i alla praktiska fack. Jag känner att det är ett så stort projekt att ta sig iväg med barnen. Men väskan skulle betyda att jag lättare och oftare kan ta mig iväg och åka på utflykt. Hoppas så på vinst! :-)



Jag har mailat fem vänner + dig! :-)

38 Ruby, Milo och magen:

skriven

WILLVIN Magnificent Leatherette är min favoritväska:D Jag har aldrig ägt en riktig skötväska, så att vinna en skulle ju vara toppen och det skulle vara kul att ha ngt nytt och fräscht till den kommande nya vagnen också:D Perfekt att den passar alla vagnar också. Jag håller helt enkelt tummarna på att turen är på min sida för jag blev helt förälskad i denna väska:D



Jag har även länkat och gillat på facebook:



http://rubykanoby.blogg.se/2010/october/jag-vill-vinnad.html

39 Evelina - Mamma till Meja Lee ♥:

skriven

Åh, har du en willvin tävling. Då passar jag självklart på att vara med. Jag är fullkomligt kär i denna väska! Även om jag inte har ägt en själv ;) Men jag skulle bli en stolt ägare till WILLVIN Magnificent.



Har kikat på många andra väskor men ingen har "de där", som willvin har. Näe, ingen annan skötväska skulle passa nog till oss ;)hehe. Då skulle vi få plats med allt och inte ha de i en enda röra som vi har de nu. Är ganska less!



Kram Evelina & Meja



Har självklart länkat här: http://loon.blogg.se/tavlingar/2010/october/willvin-skotvaska-hos-matilda.html

40 Cattis:

skriven

jag skulle vilja vinna en WILLVIN Magnificent Napped, den såg snygg och stilren ut och jag har bara hört bra saker om willvins skötväskor! den väskan vi har nu är en som vi fick med när vi köpte våran vagn, och den är lite halvtrasig överallt.. :/



gillar på fb (catharina ottosson)



för 2 lotter.. här har jag länkat http://iseeuglypeople.blogg.se/jagvillvinna/2010/october/17-oktober-willvin.html

41 Emelie och lilla familjen:

skriven

Jag skulle vilja vinna Willvin Magnificent Leatherette. Har velat ha en länge, men ekonomin tillåter inte såna inköp när vi är två högskolestuderande och en 1-åring. Nuvarande "skötväskan" är en sportväska och senast det regnade blev alla extrakläder och blöjor blöta. Usch, det vill jag inte vara med om igen och jag är övertygad om att jag skulle slippa det om jag vann en Willvin-väska.

42 Martina:

skriven

WILLVIN Magnificent Leatherette är min favorit. Har sett den "live" vid ett antal tillfällen och tycker att färgen är så mjuk och fin och den har alla de funktionella fack som jag älskar med Willvinväskorna.

Jag har sedan länge varit ett "fan" på Facebook och har nu länkat till tävlingen på min blogg:

http://ytterligare.blogspot.com/p/tavlingar.html



(by the way så är det jag som står längst ut till vänster på bilden överst i ditt tävlingsinlägg och håller väskan ut från min mage, där sonen låg i väntan på födsel :-)

43 Annika - familjebloggen med massor av tävlingar!:

skriven

Jag är med och tävlar, och skulle SUPERGÄRNA vilja vinna en MultiDad. Detta för att min sambo såå gärna vill ha denna väska - han har tjatat så han ar tjatat... men ekonomin tillåter inte inköp nu.

Vi står mitt uppe i en renovering här hemma, samt att vi måste köpa ny bil och syskonvagn! Vi har ju tre barn och väntar vårt fjärde till januari... mycket att stå i. De två minsta kommer det skilja ett år på, typ exakt !



Väskan MultiDad verkar mycket praktisk, och perfekt för den moderna mannen! Lite av en "grab and go"-väska som man kan ha packad med det nödvändiga, och liksom ta med sig på vägen ut! Man kan ha den överallt, i affären, på badhuset, till föräldraträffarna och på cafeet! Vi skulle använda den med stolthet!



Länkat: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/october/majbebis08-17-oktober.html



Kram Annika

[email protected]

http://nilssonpettersson.blogg.se

44 Anna Vid:

skriven

Hejsan!

Om jag hade tur, skulle jag vilja vinna WILLVIN Magnificent Napped 1095 kr.

De som gjorde att jag föll för den var att de är gott om utrymme till såväl en kortare resa som till en dags utflykt. Jag tycker om när en väska är funktionell och har hög standard och de har denna väskan :). Sen slipper man ju även Pås fällan, med den ständiga ica kassen med saker som är så dryg att konka på :/, speciellt när man är ensam mamma och ingen som avlastar :S. Då vore de ju bra med denna skötväska som sitter på plats över axeln och på ryggen :)



Har länkat för en vinst chans: http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2010/october/tavla-om-en-skotvaska-fran-willvin-den-1710.html



Hoppas på tur nu, håller tummar och tår.

Mvh// Anna Vid

45 Sandra och Minéa:

skriven



Om jag vinner vill jag ha den här:



http://www.willvin.se/sv/webshop/produkter?view=product&prod_id=3. Den är praktisk och snygg helt enkelt! :)

Har även länkat i min blogg : http://bluebirdfairy.blogg.se/2010/october/tavling-1.html



46 Madde:

skriven

Hittade din blogg idag. Verkligen jätte fin!

Om jag vinner skulle jag vilja ge Wilvin Magnificent Leatherette till min syster som har haft en väldigt svår graviditet. Jag tror att hon skulle bli glad och uppskatta det jätte mycket. Jag föll själv för denna och har redan beställt en till mig. Den ser inte alls ut som en skötväska och facken är så stora att den räcker till två barn. Bra att ha nu när vi väntar smått igen =)

Jag har länkat tävlinge på min blogg

http://babyhalling.blogg.se/2010/october/tavling.html



Mvh Madelen

47 elin:

skriven

jag skulle gärna vilja vara med och tävla :)



jag fastna direkt för WILLVIN Magnificent Napped, en sån otroligt snygg skötväska! Och för att inte tala om praktisk, min son är en liten lortgris, så extra kläder är alltid ett måste! och våran nuvarande skötväska är alldels för liten, och eftersom jag studerar så har jag inte heller pengar till att köpa en helt ny. Så därför blir det alltid skötväskan och en extra plastpåse när man ska någonstans.



är ett fan av willvin på facebook - elin lundevall

har länkat i min blogg :http://lundevallll.blogg.se/2010/october/tavling.html

48 elin:

skriven

jag råkade skriva fel namn, jag menade sköt väskan WILLVIN Magnificent :)

49 Rebecca V:

skriven

Hejsan!

Jag är gärna med och tävlar, om jag vann skulle jag vilja vinna "WILLVIN Magnificent Napped" till min lilla systerdotter.



Min syster är på jakt efter den perfekta väskan och fast i pås träsket, så jag vill hjälpa henne ifrån alla kassar så hon kan få den perfekta skötväskan.



Har länkat här för en andra vinstchans:

http://rebeccasomaanvid.devote.se/blogs/6259966/17-okt-vinn-en-willvin-skoetvaeska--kl-21-00.htm



Trevlig helg// Rebecca V

50 mickaela:

skriven

Hej jag är gärna med och tävlar, om jag vann så skulle jag vilja ha WILVIN Magnificent till en kompis som väntar smått de har kämpat så mycket för att bilda en familj och äntligen så ska de ha en liten prins till februari

kram

51 Carola:

skriven

Hej!

Jag skulle vilja ha WILLWIN Magnificent, för den verkar vara rymlig och det kan behövas med ett litet barn och en som precis slutat med blöja, man kan behöva ha lite extra kläder med sig då!!

52 alexandra mamma till Tove:

skriven

jag är gärna med och om jag vinner skulle jag vilja vinna WILLVIN Magnificent Leatherette brun.

jag har gillat dem på facebook.



för en extra vinstchans så har jag länkat här.

http://axdal.se/troll/2010/10/11/17-oktober-vaska-hos-matilda/

53 Carro:

skriven

Jag gillar verkligen WILLVIN Magnificent så den i svart skulle passa perfekt till vagnen. Den vi har nu har gått sönder i ena spännet så den hänger på trekvart på vagnen, en ny skulle verkligen behövas...



Har gillat på FB o länkat http://griffelfot.blogg.se/competition/2010/october/willvin-1710.html

54 Susanne Jonasson:

skriven

Hej fick tips om din Blogg och den är trevlig och rolig att läsa.Ny på detta med bloggar men det är roligt med dessa sidor.Skulle gärna vilja vinna den fina skötväska till min dotter och överaska henne till sin kommande baby.Då skulle jag vilja ha WILLVIN Magnificent leatherette brun.

Jag hoppas på nybörjar tur. Mvh Suanne

55 Isabellas pappa:

skriven

Jag skulle vilja vara med och tävla och förhoppningsvis vinna en WILLVIN Magnificent leatherette, till min underbara sambo. Vi väntar smått igen så väskan hade passat perfekt.

Hoppas på pappatur!

Mvh Magnus

56 Carolina:

skriven

Om jag vann skulle jag gärna vilja ha WILLVIN Magnificent i svart.

Anledningen till att jag fallit som en fura för Willvin är hur praktisk den är. Var sak har sin plats. Tror det är bra för mig som förstagångsmamma. Det är så mycket man ska tänka på och ha med sig och så illa som jag hittar i mina handväskor behöver jag nog en ordentligt organiserad skötväska, vilket verkligen stämmer in på willvin. Ett annat otroligt stort plus är skötunderlägget. När min gudson var bebis hade dom ett separat ihopfällbart skötunderlägg med sig överallt och det är ju verkligen super. :)

Kort och gott har ju Willvin allt i ett.



Jag ökar vinstchanserna genom att länka till din tävling här:

http://bluppan.blogg.se/2010/october/skotvaska.html#comment



Nu hålls tummarna hårt! :)

57 Emeli - Mamma till Nathalie:

skriven

Jag vill vara med.Har hört så mycket gott om de här skötväskorna, så skulle vara en drömvinst att vinna.

Den väskan jag gillar bäst är WILLVIN Magnificent för att den är svart och den har det där lilla perfekta facket under väskan.

58 evamar:

skriven

Multidad är favoriten för att den är lite mindre och lite smidigare än de andra. När man själv är liten som en myra är det lite enklare om väskan inte är alldeles för stor...



Har länkat här:



http://evamar.blogg.se/2010/october/skotvaska-17-okt.html

59 Annica:

skriven

Har gillat på Facebook. Annica Nilsson



Jag skulle vilja vinna "WILLVIN Magnificent Leatherette" till min kompis och hennes dotter som snart blir 1 år.. Allting händer henne så jag vill vara schyst och vinna något henne. :)

60 care69:

skriven

Om en WILLVIN Magnificent jag drömmer,

där alla saker har sin plats i massa fack,

som det är nu jag en hel del vid utgång glömmer,

vinner jag, glömmer jag definitivt inte att säga tack.



Är redan ett fan på FB och här har jag länkat:

http://care69.blogspot.com/2010/10/17-okt-vinn-valfri-skotvaska-fran.html



61 Mattias:

skriven

Jag är självklart med även jag och länkar också för en extra vinstchans på: http://villduvinna.blogg.se/2010/october/17-okt-vinn-valfri-skotvaska-fran-willvin.html



Lever i drömmen, min familj har gått från tre till fyra,

men alla vet vi att hur underbara barn än är -så är de ganska dyra!

Mycket "måste man ha" för att ta hand om sina kära,

sedan ska du dessutom runt på allt detta bära!

Där har jag och sambon åsikter som går isär,

hon är i glada, mönstrade tyger väldigt kär!

Själv vill jag att god kvalitet och snygg enkel design ska råda,

och där står Willvin Magnificent definitivt för båda!



Håller tummarna! Ha det gott så länge!

62 Terese:

skriven

Hej!

Jag önskar mig WILLVIN Magnificent Napped http://www.willvin.se/sv/webshop/produkter?view=product&prod_id=16 för maken tycker den är så snygg att han mer än gärna skulle bära på den även när han har på sig sin arbetskostym.

Mvh Terese

63 Nina:

skriven

hej! är jätte gärna med och tävlar i denna tävling! Vi väntar tillökning och det som står högst upp på listan är en ny skötväska. vi köpte en emmaljungaskötväska då vi köpte en vagnen och den föll i småbitar kan man väl säga. å nu har vi en vanlig väska från stadium. Inte bra.



vill ha en väska med fuktion, mkt fack och är väldigt slittålig. En jag kan räkna med att den inte faller isär. Tål mkt packning och tål att den används väl. snygg gör det ju inget heller om den är :D bara stort plus! Nu kommer det ändå bli så att det ska fylla grejjer till två barn i dessutom. så mkt utrymme vill jag verkligen ha. å Willvin är ju så jäkla bra iom det.



Om jag vann så skulle jag välja WILLVIN Magnificent Napped brun. Iom allt jag skrev här ovanför. Å den är super snygg! ♥



är sen tidigare fan av willvin på facebook. har även länkat inne på min blogg: http://deliciously.se/2010/october/jag-tavlar-1.html



Håller mina tummar å tår.

kram Nina

64 Ylva:

skriven

Jag ÄLSKAR "WILLVIN Magnificent Leatherette" sedan den första stund jag såg Willvins sortiment.

Ser precis sådär elegant, snygg och samtidigt "rockigt sliten" ut som jag vill ha den.



Har just nu en billig skötväska eftersom vi inte hade råd med något lyxigare, men kommer nog alltid fortsätta drömma om en av Willvins läckerbitar ... ;) Vilken glamourmommy jag skulle känna mig som!

65 ★Fam. Bus★:

skriven

Hejsan!



Underbar tävling! Jag skulle hamna i himlen om jag vann, då jag sålde vår vagn OCH skötväska, o nu står vi utan väska :(



1) Om vi hade vunnit så hade jag blivit superglad för "Magnificent Napped". Det stod att den hade många praktiska fack, -vilket jag tycker är viktigt.



2) Har gillat på face, -sarina fredriksson.



3) Länk: http://familjen-bus.com/2010/october/tavlingar-blandat.html#comment



Må gott! kram kram

66 Lisa & Rasmus:

skriven

skulle välja väskan WILLVIN MAGNIFICENT och varför ajg valde den är att den passar både mig och min sambo som är kräsen. Han vill inte ha något som är för kvinnligt utan en schyst neutral väska som passar oss båda. Så nu går vi med en sport väska för att slippa byta varje gång =(



=)) //Lisa & rasmus

67 Linda-Blivande mamma:

skriven

Föll för denna på stört!WILLVIN Magnificent Leatherette. Stor rymlig,praktiskt & snygg design Willvin = bra kvalitet & en skötväska som man far & slänger runt med måste tåla lite o det verkar dessa göra! Finns ju inget mer irriterande än att dragkedjan eller liknande skulle paja vid användning..

68 Caroline - Mamma till Noah:

skriven

Har sååå länge sen första gången jag såg deras väska velat ha en. Dom verkar så tåliga och man får plats me så mycke! Väskan som vi fick till vagnen (som var begagnad) den faller mer o mer ihop =(

Sen vet man aldrig när ett litet syskon kommer heller ;) och då behövs verkligen en ny skötväska!

Tyvärr tillåter inte ekonomin att köpa en så hade blitt så glad om jag vann en =)



Då skulle jag välja en WILLVIN Magnificent Napped, svart



Facebook:Caroline Jönsson

Tipsat:http://caaaaaaroliine.blogg.se/vitavlar/2010/october/avslutas-17-oktober.html



HÅLLER TUMMARNA HÅRT!!

69 Kicki M:

skriven

Vinkvällar och långa nätter är puts väck,

för stickan visade plötsligt TVÅ streck?!

Hjärtat slog fortare och pulsen steg,

herregud - jag har ju inte ens ett "kneg".

Men när chocken lagt sig kom glädjen - förstås,

båda är studenter men det löser sig för oss.



Sex månader senare och nu sitter jag här,

med en bebis i magen - så älskad och kär.

Men för blivande föräldrar med CSN-ekonomi,

är en skötväska från WILLVIN "prick över i".

Praktiskt och snygg verkar WILLVIN Magnificent,

vinner jag den snackar vi HALLELUJAH-MOMENT!



Gillar Willvin på FB (Kristina M)

Mailar och skickar kopia till dig!

70 Malin:

skriven

Hej! Jag vill självklart vara med även jag och länkar också i högerspalten på familjens blogg för ytterligare vinstchans: http://theotott.blogg.se



Jantelag! Släng dig i väggen är du snäll!

För detta inlägg kommer jag definitivt få skäll.

I Sverige passar det sig inte att säga att man är bra,

men det har jag bestämt mig för att strunta i, ja!

Jag är mamma och oftast en jädrans bra en sådetså,

jag leker, stöttar, uppfostrar och håller på!

Förtjänas inte detta att firas så sig?

Med en Willvin Magnificent, endast för mig?



Håller tummarna!

Ha det gott så länge!

Kramar Malin

71 Malin:

skriven

Ps, glömde säga att jag givetvis också gillar Willvin på facebook!

72 mariat:

skriven

Med två små tjejer och en tredje i magen,

om tio veckor är det dags för bf dagen.

Inte en pryl har vi handlat in,

vi går nog fortfarande runt med en lite chockad min.

Nu när vår familj helt oväntat går från fyra till fem,

hoppas vi att en willwin All In One till oss hittar hem.

En praktisk och smart skötväska med kvalitét av bästa klass.

Med en sådan kommer jag att känna mig vass.



Länkat gör jag här: http://mamatilltva.blogg.se/2010/october/denna-ar-jag-sa-sugen-pa.html

73 mariat:

skriven

glömde säga att gilla willwin på facebook gör jag redan sen tidigare:-)

74 Adde:

skriven

En willvin magnificent napped i svart hade jag velat ha om jag vann. Den verkar så himla smart och är framför allt otroligt snygg!

75 Tova:

skriven

Hej!

Är gärna med och tävlar.



Min favorit är Willvin Magnificient Leatherette. Helt enkelt SKITSNYGG, och det skulle vara skoj att få ha åtminstone en snygg "kvalitetspryl" ibland mina budgetmammaprylar, haha ;)

Kram

76 Elisabeth:

skriven

Hej!

Skötväskan Napped är en av en drömskötväska!jag vill ha en skötväska utöver det tradionella,som småbarnsmamma har man inte plats över till handväska och bära på en skötväska.napped skulle göra mig till en modern Människa som är en individ med en handväskasamt att jag har allt på plats som mitt underbara hjärta behöver!!

Kommentera här: