Alone at last

         
Alla sover, otroligt skönt att bara sitta och göra ingenting alls.
Nästan så att det blir lite tråkigt men det lär jag ju ta tillbaka att jag sagt om någon timme.
Funderar på om jag kanske skulla ta och slänga in ett videoinlägg någon dag, vet iof inte hur stort intresset är för det och sen har jag ju inget vettigt att säga heller. Kanske på barnen då?
Oledoledoffar på det senare.
1 Caroline - Mamma till Freija & Loke:

skriven

Här sover alla också... lite små skönt, men nu ska jag väcka dom och börja med maten har fullt upp idag, gaah varför sitter jag här ens ;)



Förresten tummen upp för videoinlägg!

2 Veronica:

skriven

Tackar :)

Hur går det själv med magen?

3 Wiky:

skriven

Hoppas ni får en mysig kväll! :)

4 sara:

skriven

Hej!

Är din kille lika gammal som du?

Du visar inte han så mycket i bloggen, men han kanske inte vill va med på bild.

Tycker du har jätte söta barn.

Ha en trevlig kväll.

5 elin:

skriven

Klart att en videoinlägg på barnen låter superkul.



Ha det bra. Tack för en bra blogg.

6 carolina:

skriven

videoinlägg på barn och bebisar är alltid kuul =)

7 Therese:

skriven

Tittar in för att påminna om att snart drar jag vinnaren i min tävling, jag mailar till vinnaren direkt så stort lycka till!

8 Jen:

skriven

Vad kul att du blev glad och roligt att du svara :)

Hade varit kul med videoinlägg :)

9 Josefine:

skriven

Jaa vad kul med videoinlägg:D

10 Malin & Elise:

skriven

Du är rätt brun är någon av dina föräldrar utlänning? vill också vara brun ist för blek :(.



Du kanske har skrivit om det tidigare isf har jag missat :s

11 Julia 20 år och två barnsmamma:

skriven

Ja hade varit jätte kul med Videoblogg :)

12 mamma till adam och bäbisen i magen:

skriven

okej, ja vi är också väldigt nyfikna men ju längre ja väntar desto mer spännande blir det =) hehe

13 Therese:

skriven

Kul med Videoinlägg själv vet jag inte hur man laddar upp filmerna på youtube, har några roliga klipp som jag gärna delat med mig av. Hoppas träffen var kul idag. kram

Kommentera här: