- Tävling i samarbete med Sverigeklänningen.se

Jag har som sagt fått äran att lotta ut 4 (!) klänningar från fina www.Sverigeklanningen.se som har gjort dessa fina lekvänliga klänningar i 100% bomull och fina detaljer, få outfiten klar till midsommar eller nu till prinsessbrölloppet nu i sommar. 2 lyckliga vinnare har dragits och 2 klänningar finns alltså kvar.

Alla kan vara med och tävla och två klänningar i storleken 1,5-3år & 4-6år ligger alltså i potten, för att vara extra tydlig så är det alltså en klänning per vinnare. Tävlingen pågår to.m 9de Juni kl 12.00.

         
"Jag tävlar hos Majbebis08 om en lekvänlig klänning från www.Sverigeklänningen.se i 100%bomull. Tävlingen pågår to.m 9 Juni"

Tävlingsreglerna är enkla, skriv en kommentar i inlägget här på bloggen. Skriv också vilken storlek du önskar av de två ovan.

För en extra chans kan ni länka hit i er blogg alt mejla till 5 vänner samt vidarebefodra mejlet till mig på [email protected] men detta är inget tvång utan endast för en extra lott bland kommentarsfältet.

Vill ni hitta lite fler bilder mm så klicka er in här på sverigeklanningen.se
Vill ni veta vart ni kan hitta närmaste återförsäljare så klicka här
Ni hittar den även på swedishgiftstore för er som liksom jag bara fallit pladask för klänningen och oavsett vinst eller inte kommer klä dottern i denna i sommar.
1 Linda:

skriven

Jag vill gärna vara med :)

OM jag har tur vill jag gärna vinna 1.5 till 3år :)

Tror Nova skulle bli superfin i denna klänningen så nu hoppas jag på tur :)

Ha en fin dag!

2 Erika:

skriven

skulle SUPERGÄRNA vilja ha en sådan klänning till min tjej och om jag hade turen att vinna skulle jag vilja ha strl 1,5-3år.



håller tummarna



3 Madde:

skriven

Jag är gärna med o tävlar om klänning i stl 1,5 år! =)

4 Jimmy:

skriven

hejhej!



Jag skulle vilja tävla om en klänning till min dotter. En storlek 4-6år.



Vi har tänkte beställa denna klänning så vore ju underbar ifall vi kunde vinna en istället.

Hur fin som helst!



Klänning och midsommarkrans. Helt underbart!



Mvh Jimmy

5 Malin Lj - Mamma till Walter:

skriven

Jag är gärna med och tävlar om klänningen i storlek 4-6 år. Länkat på min blogg: http://malinlj.blogg.se/2010/june/tavling-hos-majbebis08.html



Kram Malin

6 Caroline.:

skriven

Jag är gärna med och provar lyckan igen! Om jag har turen på min sida så skulle en klänning i stlk 1,5-3år passa min lilla tös perfekt :) Så himla söt klänning.

7 Sara 20år & tvåbarns mamma:

skriven

Jag är med igen och hoppas på mer tur nu, klänningen skulle ju sitta perfekt på Arabelle nu till midsommar då vi även ska fira min pappas födelsedag. Hon skulle va supersöt i den helt enkelt och morfar skulle bli glad :)

har länkat här för en extra chans http://neccin.blogg.se/2010/june/sara-tavlar-16.html

stl 1½-3år

8 Cilla:

skriven

Jag vill gärna vara med igen och håller tummarna för en Sverigeklänning i storlek 1½-3år! :)

9 Linda m 3:

skriven

Jag skulle jättegärna vinna en Sverigeklänning till min yngsta dotter i strl 4-6 år:). Perfekt till midsommar och till några av de jämna födelsedagar vi firar i början av juli i släkten.



mvh Linda

10 Nicole - mamma till C:

skriven

Oh vilken härlig tävling. Tur att du kör den igen, missade den förra.

Jag vill tävla om klänningen i åldern 1,5år till 3år till min lilla skatt som fyller två år imorgon, 8/6.



http://nicoleb.blogg.se/2010/june/tavling-hos-mamma-matilda.html

11 Olelsi / Nettan:

skriven

Jag skulle vilja vinna 1,5-3 år.

Min tös hade nämligen Bergsjö dräkten på sig när hon var bara någon vecka. Skulle vara kul att få ha denna Sverige dräkt på henne framöver.



Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

[email protected]

12 Anonym:

skriven

Vilken tur! Jag har föbannat mig själv för att ha missat att vara med och tävla om denna tidigare. Har tänkt beställa med har inte riktigt råd så det skulle vara perfekt att vinna en. Srl 1.5-3 år har lilltjejen.

13 Lillan:

skriven

jag prövar vell om jag ar bättre tur denna gång. skulle vilja vinna en klänning i stl: 1,5-3år



har självklart länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/june/klanning-2.html

14 Pia:

skriven

Hejsan, är jättegärna med och tävlar om denna söta klänning. Om jag vinner så önskar jag den mindre storleken, passande till en 2-åring, tack.



Hälsningar Pia

[email protected]

15 Kristin:

skriven

Är gärna med och tävlar, och skulle vilja vinna den minsta storleken!

16 Johanna - mamma till Leia:

skriven

Jag skulle gärna vinna den i strl 1,5-3 år :)

17 Sanna:

skriven

Är gärna med och tävlar och skulle vilja vinna klänningen i storlek 1,5-3 år. Min dotter skulle bli så söt i den och jag skulle känna mig så stolt över att visa upp en sådan fin klänning på min söta flicka.



Har länkat här: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2010/june/tavlar-om-en-sverige-klanning-2.html#comment

18 Mamma Mia:

skriven

Midsommar är för mig trollskt...samma natt fick jag en systerson som min bästa vän föll i en stentrappa och slog ihjäl sig..det var några år sedan..i sommar ska vi klä lilla Greta i blommor och den finaste klänning vi kan hitta.. för midsommar är barnen s högtid dans och stoj i nya klänningar. Skratt och tårta med jordgubbar, kärlek och glädje. Så slå ihop några blommor och fäst vid örat och du blir så fin...Vinner jag vill jag ha minsta storleken, för vet du jag har en likadan, det gäller att hålla in midjan bara..kramiz mamma mia



19 Linda:

skriven

Vill gärna vara med och tävla om en av de underbara klänningarna till min lilla tjej. Vinner vi så önskar vi stl 1,5-3 år



Länkar det gör jag här

http://familjengranberg.blogg.se/2010/june/vinn-en-sverige-klanning-3.html



Hoppas på tur

Kram Linda

20 Linda:

skriven

Vill gärna vara med och tävla om en klänning till min dotter i storlek 4-6 år, hon skulle blir SÅ söt i den fina klänningen!

21 Beatrice Burwall:

skriven

Kommer inspringandes i sista minuten, vill självklart vara med i kampen om denna fina sommarkläning! Tänkte att det vore en fin present till min kollegas lilla dotter som jag gått och blivit bästa vän med :) (hon får hela tiden säga att jag tyvärr inte jobbar när hon vill följa med för att hjälpa oss på jobbet).



Storlek 4-6år skulle passa bra. Har länkat via min blogg.



Tack för ditt tips! :D

22 Johanna mamma till 2 prinsessor:

skriven

Jätte gärna med och tävlar om detta underbara :) storleken spelar inte så stor roll då jag har två tjejor en på 7mån som kan ha sin nästa år isf och en på 3,5år hihi

Länkar så klart på min blogg http://johannamadeit.blogg.se/2010/june/jag-tavlar-hos-majbebis08.html

håller tummar och tår och hoppas på turen att vinna en sverigeklänning

23 Lotta:

skriven

Underbart söt klänning!

Jag har fem döttrar (å två söner) och om turen är på min sida så blir det lilla Sofia som får bära klänningen. Vill vinna storlek 1,5-3 isf.

Hoppas på tur!

24 Nina:

skriven

Jag är gärna med och tävlar! Stl 4-6 år =)

25 carolina:

skriven

åh, jag vill jättegärna vara med, storlek 1,5 år blir perfekt:)

26 Erika:

skriven

Jag är med! Är jag den lyckliga vinnaren, så vill jag ha strl 1,5-3 år till min lilla Mira.



Tävlingen är länkad på bloggen

http://stoltmammatillmira.blogg.se/2010/june/tavlar-lite.html



Hoppas på tur nu, för Mira skulle bli super söt i den! Kram

27 Sofie, mamma till Felicia:

skriven

Hej & tack för kommentaren du lämna i min blogg! :)

28 Sanko:

skriven

Halloj! Jag skulle gärna vinna en sådan. Isåfall i storleken 4-6år :)



Kram Sanko

29 Denise-Emilias Mamma<3:

skriven

hej, jag skulle gärna vilja vinna en sån klänning till min dotter :) i storleken 1½-3år :)

kram

30 johanna med tyra och otto:

skriven

jajajajajaa vi vill vinna en klänning till våra lilla prinsessa i strl 1,5-3 år, åhhh jag vill!!



har länkat osså:

http://tvamanaderkvar.blogg.se/2010/june/tavling-med-stort-t.html#comment

31 Ellie:

skriven

Jag skulle jättegärna vilja vinna en klänning, jag har för tillfället inte en klänning i rätt storlek då mamma och pappa inte hunnit köpa några. Jag skulle bli jätteglad om jag fick denna, den skulle passa mig ;) Jag har storlek 1,5-3 år :) Kram från Ellie

32 Åsa:

skriven

Jag tar en lott, och vinner jag vill jag ha storlek

1,5-3år

33 Louise&Isabella:

skriven

Jag vill självklart vara med och tävla!! Om jag vinner vill jag ha stl 1,5-3 år. HOppas hoppas hoppas!!

34 evamar:

skriven

Gör ett nytt flrsök på 1,5-3 år. Länkar igen för lite extra tur:



http://evamar.blogg.se/2010/june/klanning-9-juni.html

35 Maria:

skriven

Vill gärna vara med och tävla om en Sverigeklänning i stl 1½-3 år. Som singelmamma är det tajt med pengar och det skulle va så kul om min lilla sessa skulle få vara en fin Sverigeprinsessa på alla festligheter i sommar :)

36 Fanny:

skriven

jag skulle vilja vinna en till min underbara systerdotter som heter precis som kronprinsessan själv ;) hihi, hon är två år så strl 1,5- 3år blir väl bra i så fall:)

37 Maria G Nilsson:

skriven

Skulle passa perfekt den här fina till min dotter Märta som jag tänkt att föda om ca 1-2 år.



Då vill vi så klart ha stl 1,5-3 år så hon kan använda den nästan på en gång.

Ja tiden går ju så innibängen fort!



TACK!!! :D

38 mamma Maria:

skriven

Vill så hjärtans gärna vinna den fina klänningen till mitt barnbarn storlek 1- 3år den minsta, gud så söt det lilla hjärtat skulle bli...vänlig hälsning

39 Annica:

skriven

Jag vill jätte gärna vinna en sådan till min dotter. i storlek 4-6, ;D

40 bella ;):

skriven

jag är med ;) !

6år :)

41 Annika - 3barnsfamiljen blir 4barnsfamilj!:

skriven

Jag vill vara med, har ett par vänner som skulle bli superglada för denna klänning!!! :)



Storleken jag vill vinna är den minsta; 1,5-3 år.



Har länkat för extra chans: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/june/majbebis08-sverigeklanningen-96.html



Kram Annika

[email protected]

42 Anne:

skriven

Jag skulle gärna vilja vara med och tävla om en sverige klänning i storleken 1,5-3år. Då jag bor i Nya Zeeland nu och är styvmamma till en liten tjej som fyller snart 3 år.

Vi ska snart hälsa på i sverige (så om vi vinner så behövs den inte bli skickad hela vägen till nz) Och Lila ( ja hon heter Lila) vill jätte gärna ha denna ursöta klänning!



Hoppas vi vinner så vi kan vissa Nya Zeeland lite svenska traditioner! :)

43 Millah:

skriven

Jag är med skulle vilja vinna 1,5-3 år =)



Kramar

44 Tarja:

skriven

Jag skulle vilja ha en klänning i storlek 1,5-3år om jag har turen att vinna. Den var otroligt fin så jag hoppas på lite tur!

Mvh Tarja

45 Emeli:

skriven

Jag vill vara med i tävlingen. Skulle vara så kul att få vinna en sån här sverigeklänning för de är så söta! Om jag vinner så vill jag ha minsta storleken.

46 ANKI k:

skriven

jag är med ((gör ett nytt försök)) om jag har den stora turen att VINNA så vill jag ha klänningen i storl.1;5-3år!! HOPPAS!!!!

47 Camilla:

skriven

Jag vill vara med. Om jag vinner vill jag ha storlek 1,5-3år!

48 Kicki M:

skriven

Åh, är gärna med och tävlar om en klänning i strl 4-6 år :-)

Kommentera här: