Hah!

Tacka vetja fullmånen, gissa vems vatten som gått ;) Dock inga värkar än så vi ska in klockan tio imorgon bitti om det inte startat av sig själv =)
*Happy happy*
Dock en smärre chock då jag trodde att jag typ pissade ner mig själv -big time haha.
1 Anna:

skriven

ooooh. Grattis :D Kuul :D

2 Sofia - Mamma till Levi:

skriven

åååååh! massa lycka till nu :D

3 Rebecca:

skriven

Åh lycka till nu då! :)

4 Caroline - Mamma till Freija & Loke.:

skriven

Haha vad spännande : ) Lycka till nu. Mina värkar startade inte att vattenavgången. Jag fick värkstumulerandedropp på förlossningen. Kraam.

5 Linda och lilltjejen i magen:

skriven

Vad spännande! Lycka till med förlossningen, snart får ni träffa er lilla kille! :)

6 J:

skriven

Helt otroligt!

Det stämmer verkligen det där med fullmåneen=vattengång :)

Stort lycka till, det kommer gå galant!

kram, J

7 Denise - Ännu en mammablogg:

skriven

Åh va kul :D Hoppas att det sätter igång av sig själv nu då :D

8 Mamma till Adam & Gravid:

skriven

weei va kul! Lycka till! :)

Nu väntar vi med spänning på nyheter :)

9 Lee:

skriven

Lycka till :D

10 ungmamma:

skriven

gud va spännande, hoppas att allting går bra och lycka till =)

11 Josefine:

skriven

Åhh så kul, vad spännande:D Lycka till med allt och jag hoppas att allt går bra:D

12 Rebecca:

skriven

oj, oj!

Jätte spännande, goch!



Lill killen, her he come lr vad man säger!

Du är säkert på förlossningen nu! Men gud, jag är jätte spännd! Så är det när ens favoritbloggares vatten går, haha!



Han kommer också ha små supersöta lockar som mercedes!

Men jippie och grattis!

13 Carro-The Lantismamma:

skriven

Åhhh nu håller jag tummarna!! Skall tänka på dig idag! Kommer titta in här emellanåt för att se vad som hänt! Stora lycka till kramen från mig<3

14 Alina - Mamma till Stephanie:

skriven

Åhh vad kul, hoppas det startar snart då! Lycka till med allt :D

15 Malin & Elise:

skriven

oj vad spännande.

16 Nikki:

skriven

Åh så spännande. Nu kommer jag gå in här i tid och otid för att se om något händer. Hoppas att förlossningen går bra!

17 Anonym:

skriven

good luck :)

18 Bella:

skriven

ååååh så spännande!!! lycka till :)

19 Linda:

skriven

Brukar läsa din blogg men är dålig på att lämna en kommentar, så nu passar jag på :)

Va roligt att ni snart får träffa eran lillkille :)

Lycka till :)

20 Nickan:

skriven

Vad kul!! Jag håller tummarna för er. KRAMAR och lycka till

21 Carolina:

skriven

Åh så spännande, hoppas du SNART har liten hos dig! kramar

22 Denize - Mamma till Emilia och Liten i magen:

skriven

Åh vad roligt! Lycka till :D

23 Alexandra:

skriven

Lycka till nu tjejjen :)

24 Melinda:

skriven

Åååh vad roligt!! :):)

25 Mother, Married & Twenty:

skriven

Vad spännade, då är han nog ute inom en snar framtid!

26 Malin 21 år, & Gravid.:

skriven

grattis :D

27 Anonym:

skriven

HAHAHA FULLMÅNE TYCKS HJälpa föresten din dotter är väldigt sööööööööt

28 Amanda - Berntyboys mamma:

skriven

haha, lite fränt med fullmånen! :) Lycka till nu!

29 Ida:

skriven

Åh så kul! Lycka till!!

30 Josephine, Mamma till Elika & Nick:

skriven

Lycka till nu!!!!

31 Patricia ung mamma till Saga:

skriven

Lycka till! :)

32 Maria med en liten Kevin:

skriven

Oh vad kul.. Hoppas allt går bra nu! LYCKA TILL!!

33 Linda:

skriven

wow vad häftigt!!! Håller tummarna för er. Lycka till!

Stor kram

34 Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma:

skriven

spännande! ohh bebis!

35 MammaKiZnic - Blivnade student och mamma:

skriven

Då får vi snart se en lillebror snart :-D spännande lycka till och kram till hela familjen som snart blir 4

36 ♥ anna ♥:

skriven

Good luck! Kanske blir den 2 feb som jag gissade på! =)

37 Snart 3-barns mamma :):

skriven

åh lycka till med förlossningen :)

Hoppas allt går fint.. Lite komiskt med fullmånen för jag satt och tänkte på det igår att jag måste kolla din blogg idag haha :)

38 Mikaela - ungmamma till nova:

skriven

vad spännande! lycka till nu! :D

39 Ruby och Milo:

skriven

åh jävlar vad coolt:D lycka till!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

40 Klara- mamma till Tilde:

skriven

Ååååh vad spännande!!:D

LYCKA TILL

41 Sara:

skriven

Hej, hittade hit efter ett tips av mummyfied.. Och direkt jag klickade mig in hit så läser jag att ditt vatten har gått, vad spännande!



Lycka till nu och jag ska genast klicka in din blogg på bloglovin så jag har koll på hur det går för dig :)



Och.. grattis i förväg till bebisen :)

42 Sanna:

skriven

Lycka till nu och hoppas förlossningen går bra och att lillkillen mår bra när han kommer ut.

43 Olelsi / Nettan:

skriven

Hoppas att du/ni snart har den lille i er famn, lycka till!!



Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

44 Nicole - mamma till C:

skriven

Good luck Matilda :)

45 Maria:

skriven

Nämen wow.... vad roligt Lycka till nu.

46 Hiba:

skriven

Lycka till, Matilda!

47 Therese:

skriven

åh vad spännande :D stort lycka till!! ♥

48 Jenny:

skriven

Men grattis , snart är lillkillen här .

Han kmr bli lika söt som eran dotter , Grattis igen och lycka till :)

49 Cassandra:

skriven

Åhh lycka till nu! Snart får ni se er son. Kramar

50 Tova:

skriven

Oh, coolt! Då kanste det stämmer det där med fullmånen ;)

Lycka till nu, fyfasen vad spännande!!

kram

51 hadeel:

skriven

åhh vad spännande! Lycka till hoppas allt går bra :D Kram!

52 Trixie - mamma till Ellis:

skriven

Vad härligt för er, grattis och lycka till!! (:

53 isabell:

skriven

å vad spännande =)

hoppas allt går bra =)

massa kramar

54 rosanna:

skriven

Åhhh Lycka till :)

55 Dorothea - Tvillingmamma & Gravid:

skriven

Haha å vad roligt =)

Jag kom å tänka på att jag borde kika in här nu för jag har inte gjort det på några dagar!

Vad spännande.

Hoppas allt går bra för er. Kramar

56 Mamma till världens underbaraste mulatt:

skriven

ahahha va kul gumman lycka till med alllt :D wohoooo

57 Annah - blivande tvåbarnsmamma:

skriven

Åh vad spännande! Lycka till när det väl är dax!!

Kram

Kommentera här: