Det blidde inte riktigt som vi tänkt oss...

Det blev inte riktigt som vi tänkte oss idag, Ujn är försenad till i slutet på Mars och jag vill iallfall SE den innan jag bokar och betalar, Han lär bli så stor att han inte riktigt får plats i den minimala liggdelen till Ujn heller så vi lär köpa den utan liggdel och vänta tills han kan ligga med lift i sittdeleln eller så. Liggdelen kostar ju trots allt en del den med.
Under tiden har vi nu köpt Babytravels vagn, inte helt hundra nöjd med hur allt blev men priset var bra och andrahandsvärdet är relativt högt så vi förlorar inte så mycket när vi säljer den, så jag ska förhoppningsvis inte behöva dras med den här vagnen en längre tid men lite dumt känns det att vi köpte BTn nu när jag inte riktigt gillar den, funkar gör den iallfall och den fanns här och nu så då slog vi till och kan släppa vagnpaniken ett tag och sen ta det lite lugnt med att få hem Ujn.
           bild - google

Blidde inga skor heller då det verkar vara ballerinaskor och Tygsneakers som är inne nu - inget för snöslask så jag släppte den tanken rätt fort när jag såg utbudet, jag hatar att pröva skor och vara i skoaffärer öht så på ett sätt var det skönt att slippa haha. 

Leon fick iallfall 3 bodysar och ett par byxor och Mercedes fick ny fingerfärg så 2 av 4 klickade iallfall.

         
Leon är i behov av kläder i storlek 62 (56 räcker inte länge till nu ;) ) - en glad mamma som får uppdatera i garderoben alltså :)
1 Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥:

skriven

Varför är du inte nöjd med vagnen?

Jag har funderat på att köpa en sån när bebisen kommer... :)



Kram

2 anne:

skriven

Visst är dom byxorna söta :) köpte sånna och den bodyn till bebben i magen med :)

3 Nikki:

skriven

Vi har ju en babytravel och ja, den är helt okej men det är något som gör att jag inte är helt nöjd heller. Hade vi haft råd hade jag nog köpt en uj -10 precis som ni ska göra eftersom den nog är bra mycket skönare att köra. Men jag får klara mig med babytraveln till jag kommer på något annat bra.

Fina byxor till leon! Var är de ifrån?

4 Petra:

skriven

Den syskonvagnen har jag och är nöjd hittils,kram

5 Sara:

skriven

Jättefin vagn :)

6 barnvagnstok!:

skriven

den där vagnen tycker jag är hur fin som helst! den andra ni ska köpa är nog lite smidigare och bättre ändå :) men de är så fin form på den här. (:

7 Crazyangel [mamma till milton&gravid]:

skriven

Jag har babytravels Grizzley (singelvagn) bortsätt fårn att den är sjukt tung med sina 22 kg så är jag nöjd med den. Men jaghar bara hört possitivt om BTs syskonvagn faktist, så ni kanske hinner ändra er :)

8 Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma:

skriven

Förlåt, har varit superdålig på att kommentera, men guud så stor och söt pluttisen är. :D 4 veckor! :O



Krama

9 unique:

skriven

Redan 62? Han växer så det knakar hihihi

10 Crazyangel [mamma till milton&gravid]:

skriven

ja det kan jag nog hålla med om :)

11 Caroline - Mamma till Freija & Loke.:

skriven

Hej! En kompis till mig är ute efter en sån där vagn nu när hon väntar nr 2. Kan inte du vara gullig och skriva upp vad du tycker är för och nackdelarna med den? Hon är verkligen vilse i barnvagnsdjungeln just nu. Kram!

12 emma:

skriven

jag tyckte den vagnen var fin:)

Hur ser den vagnen ut som du vill ha?

kram

13 Katarina- mamma till Evelina och Elias.:

skriven

En sån vagn har jag.. Tycker att den e bra att köra och så men liggdelen e ju jätte smal och liten.. Men den funkar! :)

Kommentera här: