Tävling i samarbete med Mam

Nu har två personer chansen att vinna en MAM Pod. Mam Pod är en smart liten förvaringsväska som håller napparna rena och nära tillhands. Man kan hänga de på vagnen, skötväskan, bilstolen mm och den har plats för två nappar. Vi har haft vår hängandes på vagnen, då glömmer vi inte bort napparna när vi ska ut - det är ju lagom stressigt att komma ihåg allt annat. På Mams hemsida kan ni läsa mer om de smarta små väskorna.

    
För att delta behöver du bara lämna en kommentar och svara på frågan - Vart brukar du förvara napparna när ni är ute?

Ni har väl inte missat MAM på Facebook? De har just nu en julkalender med 5 vinnare varje dag!

Tävlingen avslutas 12 December då två vinnare kommer att presenteras!
1 Linnéa:

skriven

i skötväskan, jackfickan

2 En Liten Emma:

skriven

Gud vad fiffigt! En sån vill jag vinna! :)

Jag brukar oftast ha nappen i fickan, vilket resulterar i att den oftast blir smutsig..

3 Anna:

skriven

vilka fina :)

jag som många andra brukar lägga dom i jackfickan eller bara rakt mer i väskan vilket har resulterat i att vi tappar bort alla nappar, dom ramlar ur om man ska ta upp något annat.

4 Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan:

skriven

Vi har våra nappar i jackfickan, byxfickan eller skötväskan. Leo bär alltid omkring sina nappar så han skulle säkerligen tycka att det var superroligt med en liten "förvaringsväska" åt dom!

5 En pojkmammas vardag ♥:

skriven

Mina barns nappar har förvarats i fickor, skötväskan eller hängandes i "nappbandet". Så en sån liten smart förvaring hoppas jag på att få vinna :)

6 Dorothea - Ett nästintill trillingliv:

skriven

Åh, toppen. Jag med mina hundra ungar -just nu förvarar jag dom i skötväskan bara, extra napparna alltså och de behövs ju ett par med tanke på de tre små vi har ;)

7 Madde:

skriven

Jag brukar alltid stoppa en napp i Melinas mun innan vi går ut! Då sitter den där:)

8 ingrid mamma till Leon:

skriven

Min sons napp hänger i nappbandet på vagnen, inte så fräscht egentligen men då finns den där, men en sån fin grej att förvara dem i vore en fin julklapp

9 maria:

skriven

vilken fiffig sak. Vi brukar ha nappen i jackfickan , vagn sufletten eller i väskan. Alltid smutig o måste göras ren. Hoppas på tur.

10 Anna - Mamma till 2 små troll :):

skriven

jag brukar ha en i nappbandet och sedan en i väskan så den blir rätt skitig :)

11 Fia:

skriven

åh den va ju perfekt! En blå till lilla Liam :D



Vi brukar ha våra nappar i skötväskan, så man måste alltid gräva runt för att hitta dem.

En perfekt liten julklapp.



kramar

/fia.

12 Johanna - mamma till Leia:

skriven

Vi har en napp fastsatt på Leias overall och en i skötväskan/fickan. Ibland. Oftast glömmer vi den extra :)

13 Anonym:

skriven

åh gud va bra! vi köper nappar hejvilt här hemma.. när vi skall ut så brukar vi såklart glömma nappen eller har vi tur så ligger det en i skötväskan..dock utan skydd. Denna hade vart peeerfekt till min son!

/malin

14 emelie:

skriven

jag brukar lägga napparna i en påse.. men dem glöms tyvär ofta bort;(



[email protected]

15 Sandra - mamma till Molly:

skriven

Åh vilken underbar sak att vinna!

Jag brukar oftast ha en extranapp i en liten fryspåse i skötväskan för att den inte ska bli lortig.

Hoppas på tur för en sådan mam pod var ju kanonsnygg! :D

16 Hennu:

skriven

Smart grej! Jag förvarar napparna i skötväskan när vi är ute, inte så jättebra för de känns lagom smutsiga efter en tur i väskan, hehe :)

17 Emeli - Mamma till Nathalie:

skriven

Jag vill vara med. Jag vill vinna en till min lillasyster. Mamma har haft en sån här man knippsar fast på tröjan och hänger nappen i, men nu har hon lärt sig ta bort den. Så det vore perfekt att vinna en förvaringsväska till henne.

18 Sandra Michelle:

skriven

I jackfickan, och det är väl inte det mest ultimata stället. Hamnar även långt ner i skötväskan, så man får ju gräva ihjäl sig när Charlie verkligen behöver nappen. En MAM Pod hade varit perfekt :)

19 Lotta:

skriven

Jag brukar ha nappen hängande i nappbandet på vagnen, eller så hamnar den i nåt ytterfack på skötväskan. Men den där "poden" var riktigt snygg!

20 Elin - Mamma till Moa :):

skriven

Jag brukar förvara napparna lite överallt vilket gör det lite svårt att komma ihåg vart jag la den/dom just den här gången! Napphållare är ingen idé att använda heller då den åker av fortare än va den kom på.. Så en sån där vore verkligen jättepraktisk!

21 Jenny - Mamma till världens finaste Elliot :):

skriven

Jättefin & praktisk liten väska! :) Napparna förvaras i allt från jackfickan och skötväskan till under vagnen där några också brukar hamna...

22 Sandra:

skriven

Vilken smart idé! En sån skulle man ha!

Just nu har vi napparna överallt och ingenstans. Fickan på vagnen, eller i jackfickan brukar jag försöka med, men det är lagom roligt när den inte ligger på något av dessa ställen (och ligger de där så är det ganska luddiga).

23 Emma:

skriven

Jag brukar oftast ha nappen i fickan, så den blir full med ludd och damm...inte alls mysigt.

Så en MAM Pod skulle vara perfekt att hänga på vagnen =)

24 Lina med Freja och Troj <3:

skriven

Oftast hittar man nappen i lillens mun :) annars i sidan på vagnen eller i babyskyddet.



Hoppas på tur!

KRAM

25 Samantha - mamma till Ebba.:

skriven

Jag vill gärna vara med och tävla, vore ju perfekt att alltid ha den hängandes på vagnen!



När vi är ute har jag bestämt att vi ska lägga den i en liten påse eller något liknande (så den inte blir så smutsig) men det blir aldrig av så vi lägger nappen lite överallt och ingenstans (jackfickan, skötväskan, bredvid henne i vagnen osv) vilket resulterar i att man inte hittar den när man väl behöver den, eftersom att den kan ligga var som helst.. plus att de blir väldigt ohygieniska.. blä - jag hoppas verkligen på tur denna gång, hoppas hoppas!



Kraaam.

26 britta bloggar:

skriven

åh vilken bra grej! vi har aldrig koll på napparna när vi är ute, förut hade vi en liten plastburk men nu är det fullt kaos...

27 Erika:

skriven

Åhhh va rolig tävling! Skulle vara helt underbart att få vinna!

Jag brukar ha dotterns napp antingen i ett fack i skötväskan eller i jackfickan, men de blir väldigt smutsiga då så den där förvarinsväskan skulle vara perfekt att hänga på vagnen!

28 J o H a N N a - tävling pågår!:

skriven

vilken smart uppfinning :)

när jag var narmflicka så brukade jag faktiskt ta med mej i en burk så dom inte blev smutsiga, men annars hade jag dom i jackfickan vilket inte är så värst rent av sej... :S



så vad skulle inte va bättre än dom här söta väskorna när de är dax för egna barn snart :) hoppas på mega tur nu :)

29 Cicci:

skriven

När vi är ute så förvarar jag alltid en napp rakt ner i skötväskan. Och "the napp" hänger i hans napphållare som klämms fast på kläderna.

30 EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA:

skriven

Jag är gärna med och tävlar, jag har tipsat här



http://molnboanna.blogg.se/2010/december/mam-1212.html



Jag brukar ha napparna i ett litet fack i skötväskan

31 Josefine - mamma till Hugo:

skriven

Brukar låta en ligga löst i vagnen och ha en i en liten smyckepåse i skötväskan..

32 Linda:

skriven

Jag är gärna med och tävlar och skulle behöva en sån där till napparna. Nu ligger dom lite överallt. I jackfickan, skötväskan eller i vagnen.



/Linda

33 ida - mamma till alva:

skriven

Jag vill gärna vara med och tävla. När vi är ute med vagnen brukar jag lägga nappen längst upp vid huvuddelen (i liggdelen) men ändå är det alltid svårt att hitta den när man ska ha den

34 Pauline:

skriven

Hej! Förvarar inga nappar själv, men vill vinna en till min kompis som får en liten kille om några dagar!! :)

35 Spacegirl:

skriven

Jag förvarar inga nappar för jag har inget barn, men jag är gärna med och tävlar om den smarta förvaringen till min bästa kompis lilla dotter.

36 Maria:

skriven

Förvarar dom i fickan eller löst i väskan och de blir ju alltid skitiga och man blir tokig när man inte hittar dem! Skulle vara en perfekt lösning med en MAM pod!



//M

37 Hanna:

skriven

Jag har alltid en extra i skötväskan och en som han oftast har i munnen när vi åker nånstans! Vill gärna vinna :)

38 Johanna:

skriven

Jag använder mig av plasthållaren man får napparna i, tyvärr går den lätt i sönder, men en bra lösnig tycker jag. Dessa var verkligen snygga och praktiska. Hade varit roligt att vinna :) kram

39 Lotta:

skriven

Åh! Va smart...en sån vill jag absolut vinna! Jag förvarar annars napparna (när jag kommer ihåg dem!) i jackfickan eller i skötväskan om jag tar den med.



Ha det bra.

40 Therese - Hampus & Pontus mamma:

skriven

Jag brukar stoppa dem i den ask som de kommer i (om jag kommer ihåg att få med den : P)

Men nu är Jonas hemma och vi har förlorat en del nappar för han lägger dem i jackfikan och tappar dem när han plockar ur annat. Så han skulle verkligen behöva ha en sådan nu när han är hemma med killarna : D

41 Elin Jonsson:

skriven

Hej hej vill också vara med och tävla!



Har jag vagnen med så blir det antingen i skötväska eller i sido fickan på vagnen, annars i hans jackficka eller min!



håller tummarna



KRAM

42 ida - mamma till alva:

skriven

jag vill gärna vara med och tävla :) när vi är ute på promenad lägger jag nappen längst i vagnen, i liggdelen. Men man hittar den aldrig ändå när man ska ha den :P

43 Ida - mamma till alva:

skriven

oj, jag såg inte att min kommentar kom med igår .. :/

44 Jane:

skriven

Åh, jag vill jättegärna vara med och tävla om en MAM Pod :D En perfekt grej för mig ju.

Köpte en napp en gång som kom i ett form av "skal" som jag nu har i skötväskan med en napp i. Dock öppnar det sig hela tiden så nappen blir luddig och smutsig i alla fall :(

45 Caroline - Mamma till Noah:

skriven

Jag lägger den alltid i ena sidorfacket på skötväskan.

Hade varit kanon me Mam Pod så man hade sluppit allt ludd som lätt hamnar på nappen

46 Isabellemsmamma:

skriven

jag vill gärna vinna. vi frvarar extranappen (den som inte sitter i munnen :) ) i en plastpåse i skötväskan. otroligt oglamoröst. vore betydligt snyggare och praktiskt med en sån där snygg "väska"

47 Annika - familjebloggen med tävlingar och julkalender:

skriven

Jag brukar ha napparna i en plastpåse i jackfickan, vilket inte är att föredra! Så detta är ju helt klart en perfekt tävling för mig!

Ibland så har Rasmus dom i sin napphållare, men det är ju bara en åt gången, och vi brukar ha med 2-3 stycken...



Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/december/majbebis-12-dec.html



Kram Annika

[email protected]

48 Nea:

skriven

I barnens munnar och tappar dem nappen så är det kört så därför är jag i stort behov en sån här SMART grejj. Jag bara måste vinna. Napphållsband funkar inte på mina kids. Dem är roligare att dra loss.



Kram

49 Mattias:

skriven

Jag är självklart med! Förvarar dem i min jackficka! Då har jag dem alltid nära till hands :)



Hoppas på tur och länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2010/december/mam-1212.html



Hoppas på tur!

50 Lizelotte:

skriven

Hej!

jag vill vara med och tävla.

Brukar bli att man förvarar de i jackfickan men problemet är att de ofta blir smutsiga då. Så hoppas på att vinna denna smarta förvaringsväska..



Kram Lizelotte

51 Liselotte:

skriven

I jackfickan, för att lätt komma åt dem. Liselotte

52 Maria Pahlberg:

skriven

Överallt! en i jackfickan, två i väskan, en i vagnen och oftast en i lillens mun =)

53 Linda:

skriven

Förut hade vi små plastetuier som vi hade i väskan med nappar. Nu har det blivit så att de är överallt, fickorna, väskan byxorna.. och helt lösa. Så blir luddiga o tråkiga. SÅ jag håller tummarna



kram linda

54 Sanna:

skriven

Vilken häftig pryl, min dotter har dock aldrig använt napp men hennes halvsyster Leijah gör det och det vore roligt att vinna den här smarta prylen till henne i 1 års present.



Kram Sanna

55 Sanna:

skriven

Onej! Jag glömde ju självklart skriva att hon brukar förvara napparna i barnvagnen.



Kram Sanna

56 Hanna:

skriven

Jag brukar förvara ungarnas nappar i jackfickan. men dom brukar väldigt ofta få fötter och försvinna. med en sån här kanske dom kommer finnas längre? :)

57 Nina:

skriven

Hej! Jag skulle vilja vinna en till min systers flicka. De har napparna överallt, och när de behöver dem ingenstans - Såklart! Detta skulle vara något för dem :)



Tjingeling!

58 Anonym:

skriven

Överallt. Det är det som är det största problem för jag vet aldrig var jag lagt dem :)

59 Sandra - mamma till Minéa:

skriven

Jag brukar ha napparna i min jackficka, men det är ganska dumt för de blir skitiga och fulla med ludd från fickan då :S

60 Emma - mamma till Meja och Alvin:

skriven

Vilken smart grej :) Jag har oftast napparna i fickan eller liggandes i vagnen.

61 care69:

skriven

Jag är med!

I jackfickan eller i väskan.



Har länkat.

http://care69.blogspot.com/2010/12/12-dec-vinn-en-mam-pod.html

62 Camilla:

skriven

En sådan här skulle vi behöva :) Just nu har vi napparna i fickan eller lösa i skötväskan och får leta som galningar då en behövs...

63 Cattis:

skriven

jag brukar ha extranappar i en egen ficka i skötväskan, och en i facket på vagnen :)

64 mickaela:

skriven

Jag brukar ha lill tjejens nappar i en lite väska som passar nappen och lägger den i skötväskan och sedan har jag en napp brevid henne i vagnen varje gång vi går ut så att man har den till hands

65 Emelie med elliott o bebis i magen (fortfarande):

skriven

jag brukar faktiskt ha den i jackfickan- o då brukar nappen bli luddig o äcklig så man typ får torka av den innan de är dags o ge den till elliott. Men nu när bebis kommer så är de ju extra noga me hygien o allt till den så en sån där pod skulle verkligen behövas =)

66 Malin:

skriven

Jag är med såklart! Jag förvarar dem i jackfickan min, där har jag dem alltid lätt till hands, dessutom har jag ett gäng extra i skötväskan!

Kram Malin

Ps, länkar också såklart i högerspalten i familjens blogg på http://theotott.blogg.se

67 Line:

skriven

Vi har napparna direkt ned i skötväskan, det är inte så kul att dra upp smutsiga nappar när man är ute så vi har en vattenflaska också så att vi kan skölja av dem om det skulle behövas. Allt detta hade vi sluppit om vi hade en MAM Pod!! :-)

68 Malin - Mamma till Alice & Lowe:

skriven

Jag är med! :D



Oj vart har man dom, i fickorna, i vagnen, i skötväskan. Men dom lyckas alltid försvinna på något sätt ;) Vilket stör mig!



Hoppas på tuur! :D

69 Mikaela:

skriven

Är aldrig med i såna här tävlingar men det här var ju jädrans enkelt!

Vi brukar ha en i en napphållare fast på bebisen och en i "skötväskan" i det minsta facket AKA nappfacket :)

70 ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG:

skriven

Vem var det som vann denna tävling?

Kommentera här: