Skit också..

M frågade mig imorse varför jag hade ställt glassen i kylskåpet igår kväll,.. 
-Neeeeeeej!!!
1 Tova:

skriven

Haha, typiskt :P sånt brukar hända mig också tyvärr... är lite tankspridd av mig ler

har lagt till dig nu i min länklista på bloggen, kan vara skoj att följa andra gravida ;)

kramar

2 Elin:

skriven

hehe ojdå :P

fin blogg, allt bra med dig :)?

3 Malin, mamma till Alice & Lowe:

skriven

Oj då ;)



Ne hum, vet inte när det är ifrån.

Jag köpte det på tradera iaf :)

4 Sandrah:

skriven

Neej vad illa :/

5 Therése:

skriven

Jätte söt blogg! Allt bra med dig? :)

Kramar Therése

6 Fru Evelina:

skriven

haha låter som nåt jag skulle kunna gjort... ställde smöret i skafferiet häromveckan - dessa graviditetshormoner :-)

7 Myran:

skriven

Hihi, då är man lite förvirrad =)

Kommentera här: