Tävling!

           
Ett märke som jag fick upp ögonen för då jag var på barnmässan är MyKidoo och nu så tänkte jag ha en tävling i sammarbete med dem om ett presentkort laddat med 200kr! 
De har allt möjligt, från nappar och leksaker till mössor och coola jeans! Och nu så här före jul så är det ju alltid lite extra kul!

Alla kan vara med och tävla och du behöver inte ha en blogg.

Det enda du behöver göra är att gå in på mykidoo och välj vad du skulle köpa om du vann presentkortet, sedan skriver du det i en kommentar här nedan. Tillsammans med ditt namn och din epost (alt bloggadress)
Vinnaren dras den 21a November kl 15.00 !

1 Tova:

skriven

Åh, jag är självklart med :)

Skulle välja "Snuttefilt", verkar himla mysig. Dessutom skulle den ju få äran att bli en av de första tillbehören åt vår kommande son :)

Kramar

2 Hannele - Mamma till Kevin:

skriven

Heeej! :)

Jag vill vara med och tävla! :D



Om jag vann då skulle jag köpa:

Växabody Svart till Kevin, skulle bli en fin julklapp. Eftersom det är hans första jul ^^



Kraam

H

3 Emma:

skriven

hehe de fröstår jag.. de känner jag med emellanåt att de är super långt kvar tills ja kommer på att de bara är några veckor kvar..



och då blir ja rädd när ja inser att de är nära, hehe..



vad har ni hittat på idag?

kram

4 Emma:

skriven

har du vaccinerat dig?

kram

5 ea:

skriven

hej jag vill vara med och tävla :)

jag skulle köpt "Jacka Ögon röd" men det skulle vara till min kusin som får i februari :)

6 Mikaela - Mamma till Nova:

skriven

Hej! Jag är självklart med och tävlar och ifall jag skulle ha chansen att vinna skulle jag självklart beställa hem "Första hjälpen kit"! Det är ju jätte bra och viktigt att ha med sig ett sånt ifall något skulle hända.



Kramar

7 Linn:

skriven

Hej :)



Jag skulle väldigt gärna vilja vara med och tävla. Om jag vann skulle jag vilja köpa den gröna "body cool. Det skulle bli till min kusin som står mig väldigt nära som ska få barn strax efter jul. Så det skulle bli en perfekt present.



Förövrigt en väldigt bra och läsvärd blogg :)



/ Linn

8 Sara Johanna:

skriven

Jag vill gärna vara med och tävla :-)



Om jag vann skulle jag köpa den 2delade pyjamasen till min dotter. Två delat är något som hon verkligen skulle behöva, det är bara att slänga in tröjan i tvätten om den är smutsig, byxorna kan man fortfarande använda. Nu har hon hela pyjamaser och de är stor åtgång på dessa. Jobbigt att dessa dessutom är vita, och vit-tvätt har man inte mycket av annars. Så därför vore en tvådelad pyjamas med fräcka färger, en kul present att köpa till min dotter.

9 jessica:

skriven

åå va roligt med en liten tävling!:)

jag skulle gärna vilja köpa "musik set" till min dotter, så hon får lära sig olika härligt ljud!



kram jessica

10 Sanna:

skriven

Jag skulle väldigt gärna vinna och skulle valt "mössa Cool" som ser lite små rolig ut och perfekt att sätta på min dotters lilla huvud.

11 Ida:

skriven

Jag är med å tävlar =D

Jag hade valt ett första hjälpen kit, kanon bra att ha tillhands hemma.

12 Myran:

skriven

Jag vill vara med & tävla! =) Jag hade valt de svarta mjukisbyxorna med röda muddar till Damon, eftersom han behöver mer kläder =)

13 Angelica:

skriven

Hej! Jag är jätte gärna med och tävlar.

Om jag vann skulle jag köpa Body Tjejögon till min dotter=)

14 evamar:

skriven

De har mycket fint men den turkosa koftan står högst på önskelistan just nu.



PS. Jag länkar också i min tävlingsblogg:



http://evamar.blogg.se/2009/november/presentkort-21-november.html

15 Lillan:

skriven

jag är gärna med. om jag vinner skulle jag köpa Mjukisbyxa Svart och ett par matchande strumpor! :)



ha en fin söndag!

16 Love & be proud:

skriven

Vill jättegärna delta, skulle välja deras sovpåse - grön!! :-)

17 Anna-Lena:

skriven

Hej!

Jag skulle köpa Mössa Cool om jag vann.

Den är så häftig.

Mvh/Anna-Lena

18 En Mölnbobos Liv - Mammablogg:

skriven

Jag är gärna med och tävlar, jag har länkat här



http://molnboanna.blogg.se/2009/november/presentkort-my-kidoo.html



Om jag vann skulle jag köpa sifferhuset (och lägga till pengarna som saknas)

19 Cina:

skriven

Här är det klänningar som gäller för lillskruttan. så det skulle bli den tuffa klänningen Grön.

20 Carolina:

skriven

Jag skulle köpa bodyn Tjejögon!

21 Linda:

skriven

Vill gärna vara med och tävla och skulle jag ha turen på min sida så skulle jag köpa ett melaminset med tjejögon. Skulle bli super då det snart är dax för min lilla sessa att få börja med lite smak portioner.

Har länkat i min blogg



http://familjengranberg.blogg.se/2009/november/presentkort-my-kidoo.html



Håller tummarna och hoppas på en massa tur:)

Linda

22 FRIDA KANSKE:

skriven

Hej. Om jag vann skulle använda det skulle jag köpt ett babygym och lägga till lite pengar själv. detta tänkte jag ge bort i julklapp åt min pojkväns bror som fått barn för några månader sedan:)



mvh frida:)

23 Monia:

skriven

Om jag vann skulle jag köpa TVÅ set av "Bestick böjbara gaffel/sked" till min syster som väntar tvillingar :) Kan vara bra att ladda upp med sånna saker till tvillingarna växer upp =)



[email protected]



jag har även länkat i min tävlingsblogg:



http://moniastavlingsblogg.blogg.se/2009/november/tavling-hos-majbebis08.html

24 Jessica:

skriven

Åh jag vill gärna vara med och tävla! =) Om jag vinner så skulle jag nog gärna vilja köpa en "Xylofon". Så kul leksak!



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/november/vinn-ett-presentkort-hos-mykidoo-1.html#comment



Hoppas på tur!

/Jessica

25 Ylva:

skriven

Jag är gärna med :)



Om jag vann skulle jag shoppa den söta "Snuttefilten".

Min syrra får barn snart och jag tycker hon förtjänar en fin julklapp till sin lille :)



kramar

26 Jenni:

skriven

Hejsan!

Jag vill gärna vara med och tävla om ett presentkort och skulle jag vinna det så skulle jag köpa Mjukisbyxa Rosa

Hälsningar Jenni

[email protected]

27 Paulina:

skriven

Om jag hade vunnit så hade jag köpt xylofonen så att min dotter (som älskar att slå på allt och inget!) kunde få avreagera sig på något annat än mig :)

28 Rosida ♥:

skriven

Jag är med. ♥

Skulle köpa den där söta "snuttefilt"! :)

29 marty:

skriven

hej hej. jag skulle köpa en Kulbana.. som sagt bra till julen.. :)

30 blondstar - mamma till max 090605:

skriven

jag skulle köpa kulbrädan eller kulbanan till min son som han kan använda när han blir lite äldre :D har även länkat här: http://blondstar.blogg.se/testblogg/2009/november/tavling-10.html#comment

31 Anna-Carin:

skriven

Jag vill gärna ta chansen. Om jag vann skulle det bli Tröja Coola ögon i orange till min gosse =)

32 Olelsi /Nettan:

skriven

Om jag vann skulle jag köpa den gröna sovpåsen, de är så himla praktiska.

Hoppas lilla pyret kan få en sån, får ju lägga på en xtra peng men det kan det vara värt!!!



Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

33 Carro:

skriven

Jag är med. Om jag vann skulle jag köpa Tröja Big eye röd till sonen.



//Carro

34 Ida Haglund:

skriven

Jag och min dotter Saga vill vara med och tävla :D



Om jag skulle vinna så skulle jag handla den super söta Sovpåsen i grönt till min sprattlande prinsessa Saga !



Mvh Ida & Saga

35 Love Oliwers mamma:

skriven

Åhh jag skulle vilja ha Mykiddos första hjälpen kit

Jag har alltid velat ha ett sånt hemma :)



Kram Love

36 Frida:

skriven

Jag vill gärna vara med och tävla. Fastnade för ett par coola jeans, skulle passa min coola kille =)

/ Frida

37 Jeanette:

skriven

Jag är gärna med och tävlar! Om jag vann skulle jag köpa en body cool.

38 Cilla:

skriven

Jag är också gärna med i tävlingen! Den mysiga nallen skulle bli en toppenfin present till bebisen som min bästa vän väntar.

39 Agnes:

skriven

Jag vill gärna vara med! Om jag vann skulle jag lägga till några slantar och köpa babyjeansen till min son Liam! Perfekt julklapp!

40 Emilie:

skriven

Jag vill vara med! Om jag vann så skulle jag köpa deras snuttefilt. Jätte snygg!

41 Johanna E:

skriven

Vad fina grejer - nytt märke för mig! :)

Svårt att välja men nån leksak skulle det bli. Antingen kulbanan eller kulbrädan!



Hoppas på tur nu!

42 Kashaya:

skriven

Skulle köpa anka lek och bit och stapelringarna.

43 Sara:

skriven

Hej, jag är med.. Och om jag har turen och vinner så kommer jag köpa Första hjälpen kit, något som bör finnas i alla familjehem :)

44 rebecca:

skriven

jag vill vara med. :) jag skulle köpa klocka med sifferpussel. :)

Kommentera här: