1 maria:

skriven

mmmm den fikan ser god utt :)du får fråga henne om hon bjuder på lite :)



Om du kollar på mina kategorier så hittar du skönehets tips där finns vilken jag använder, den är dyr med sjukt bra då jag brukade få jätte mycket finnar men nu sen jag började använda den så vips är dom borta :)



Jo Mickaela älskar oxå dom hahaha det gör jag i smygg med hahaha :P men sen tänker jag på hur mycket bakterier det finns i de slask vattnet blää :) kram

2 Anonym:

skriven

Fint hår du har! :D

3 cassandra, mamma till josefin:

skriven

hihi, de är kanske den nya grejen ;D haha

jo de kan man :) Vi tog den andra sprutan, tog den första i julas :D lika bra att hon fick ta andra så hon är helt vaccinerad mot de :D hihi

4 Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥:

skriven

Hon har så underbart hår denna söta lilla prinsessa :)



Kram

5 Sandra - Mamma till Ludde :):

skriven

Hellu! Halkade in på din blogg strax innan du fick Leon, sen dess följer jag den :) Har en fråga angående leksaksköket på bilderna. Var är det köpt o va kostade det? :) Btw, så är dina barn jättejätte söta! Hoppas ni har det bra. Hälsn. Sandra

6 Johanna, mamma till Lukas.:

skriven

Men herregud så sött! Snacka om full koncentration också :)

7 Jessie - 22 år & mamma till Jacob 2 år:

skriven

tack=) Vilken fin fika hon bjuder på då=)

8 Therese:

skriven

Mira älskar också sin spis. Där sitter hon alltid en stund varje dag.



Jag är också ganska lång (173) jag tycker vagnen är helt ok ändå. Men om du är ännu längre så kan jag förstå att du vill ha en högre vagn.



9 Mother, Married & Twenty:

skriven

svar: Ja precis, det är ju om öronen man verkligen fryser för där har man väl inte så mycket blodcirkulation har jag för mig.

10 jenny:

skriven

mysigt lillskruttan ser ut att ha det :) kram!

11 Katarina- mamma till Evelina och Elias.:

skriven

Hej! Hittade dig via BL. Den här bloggen vill jag följa! :) Gud vilka söta barn du har! :) Ha en bra dag!

Kommentera här: