- För att vi testat nya åkpåsen

      

Här har ni världens första ekologiska åkpåse, inte så förvånande att denna då också är en del av tillbehören till Orbit G2. Lite tunn kan tyckas men med ett mellanskikt av ull som håller värmen och vattenavstötande utsida så tror jag allt att Henry håller sig varm. Nu är jag sån som gärna byter lite efter humör så kan hända att ni får se en rad möjliga kombinationer av åkpåsar till den här vagnen men faktum kvarstår att detta är orginalet och åkpåsen sitter som gjuten.
      

      
Henry stormtrivs i vagnen, får han en filt så gosar han in sig helt och bara njuter. Den här lilla herrn kan to.m få golvet att verka mysigt när han lägger sig plant med filten över huvudet.

      
 
Det finns en förlängningsdel nedtill som gör det möjligt att dra ut åkpåsen en bit och på så sätt göra mer plats för benen i takt med att barnet växer. Vi ser mer och mer smarta lösningar på prylar och jag minns den första åkpåsen M hade som liten där jag då fick byta till en större variant redan samma vinter. Jag hittade även en liten ficka på utsidan av åkpåsen, kan inte komma på vad den kan vara till för bara.
      
       
                                                            Orbit Green Organic FR
 
 
 
 
 
1 ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥:

skriven

han är så söt me sin stekspade <3

Svar: Haha ja han har sina små egenheter ;) Kram
Matilda

2 Liw - FINA LYAN:

skriven

Är nyfiken på hans jacka, var är den ifrån?

Svar: ebay :)
Matilda Milano

Kommentera här: