Its gettin´ hot in here!

Det är så sjukt varmt just nu, Mercedes ligger i mitt knä och klibbar av värmen, haha. 
Ska snart bära in henne i sovrummet och jag är jääättesugen på en kopp te men kanske lite dumt att dricka det nu när det är så varmt.

M saknar oss idag, haha. Han har skickat jättemånga sms och så stod han 500meter bort och vinkade till oss när vi var på balkongen :)  Man kan se hans jobb från vårt hus - bara lite träd i vägen men ändå har han lite separationsångest ;)
How cute.

1 ellinor:

skriven

okej =)

Jag vill också ha barn, speciellt en dotter. Verkar så himla mysigt, och så ser jag framemot tonårsbråken konstigt nog, jag är inne i dem nu med mina föräldrar haha. Ser nog framemot att vara den som har makten..

Aja, jag får nog vänta med barn några år jag är så himla ung nu =)

2 Erika:

skriven

har du provkört en UJ? när vi gjorde det så tyckte jag den var hur klumpig och stor som helst. M:s syster hade den med och var jätte missnöjd. Och om vi skulle köpa den så skulle vi behöva köpa en tredje vagn, en sittvagn till Elwira också, känns liiite överflödigt med tre vagnar =) Oavsett vad man väljer så är det ju ens egna behov vagen ska passa =)

3 gia:

skriven

det är väl bra att ni kan typ se till varandra hihih*

4 Elin (Edvinsmamma):

skriven

Här dricker jag en massa the och kaffe trots värmen, men försöker vara mer noga med att dricka vatten efteråt istället :)



Kram

5 Erika:

skriven

ja det är verkligen olika hur man tänker när man köper vagn =) själv har jag bara hört positiva kommentarer från de som har P&T här i stan och är supernöjda samt andra kompisar som också sagt till mig att deras kompisar är nöjda med dem osv =)

Vi kommer heller knappt använda den så mycket tror jag så för oss skulle en UJ vara mest otymplig. Ha en toppendag!

Kommentera här: