- För att vi låter fantasin sätta gränserna

      
      
      
      
Jag är en av 5 ambassadörer för underbara BCWW och jag kan med handen på hjärtat säga att jag älskar dessa plagg, det känns lite som att det inte behövs något annat men sen så råkar jag ju vara tokig i barnkläder så det fungerar ju inte så haha. Barnen är superstolta över att få vara klädda lika som pappa, och jag är övertygad om att plaggen får igång fantasin hos barnen - precis lika mycket som en prinsessklänning får M att "leka prinsessa" så får dessa kläder barnen att vilja gå ut och bygga, utmana, upptäcka och fylla fickorna med småsten ;)
 
Är ni nyfikna på Björn Christiernsson WorkWear så in och kika på bcww.se
 
1 EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX:

skriven

Jag väntar hem kläder därifrån, skall bli spännande att se om Melvin vill ha något annat eller bara "jobbarkläderna" :-)

Svar: Haha ja men precis, risken finns ju att de inte går i något annat sen :) De är garanterat de mest använda plaggen vi har här hemma!
Matilda

2 Carolina:

skriven

Åh, superfina "jobbarkläder! :-) kram

Svar: Ja helt underbara! :) Kram
Matilda

Kommentera här: