- För att du kan vara giraff för en dag

      

Leon fick hem denna kigurumi-dräkt för ett par veckor sedan, vi gick tillsammans igenom alla olika djurdräkter som fanns och tillslut stod det mellan denna och pandan, Ni ser själva vilket valet föll på och L trivs i sin nya fleecesuit. 
 
      
     
      
 

Vill ni också ha en dräkt från Kigustore? 
 
In och gilla Kigustore.se på facebook och skriv sedan en kommentar under detta inlägg med den dräkt du önskar så kommer en vinnare att utses den 12e december! 
 
 
1 Anna Hägg:

skriven

jag vill ha samma: http://www.kigustore.se/kigurumi/barn/giraff-kigurumi i strl 104/116 , jättesöt ju :D

2 Angelica:

skriven

Casper ÄLSKAR giraffer och om han fick denna i julklapp så kan jag lova att den ska med precis överallt -till affären, till förskolan, hem till kompisarna .. u name it :D

Jag lovar att den kommer att uppskattas :)

Jag gillar på facebook /Angelica Broman

3 Klara Nordblad:

skriven

Åh jag skulle jättegärna vilja ha giraffen till mitt syskonbarn som fyller år i december tror han skulle bli jätteglad :)

4 Johanna:

skriven

Åh va rolig tävling!
Jag skulle vilja vinna tiger-dräkten till sonen! Perfekt julklapp!
Allt gott till dig & familjen /Johanna

5 Nadia Norlin:

skriven

Ååhh attans att de flesta tävlingar kräver facebook! :(
Sjukt söt dräkt, men Valle är kanske för liten i alla fall.
Fin blogg btw, första gången jag besöker den :)

Kram kram

Svar: Jag ska absolut se till att det dyker upp lite tävlingar som inte kräver fb! :) Tack för responsen!
Kram
Matilda

6 Carro:

skriven

Åhh så in! Skulle passa väldans bra till Tildas födelsedag 21 december!!!

7 Kim:

skriven

Jag önskar mig kattdräkten till min son dom ofta kryper runt på golvet och säger "mjau"!:)

8 Ruby:

skriven

Ja dör vad gulligt :D giraffen var klockren!!! Har gillat på Facebook också.

9 Liw - FINA LYAN:

skriven

Men så gulligt!

10 Liw - FINA LYAN:

skriven

Glömde skriva; PANDA så han passar in i inredningen här hemma hhaha

11 jannica:

skriven

Gillat! Jag är med! :)

12 mamma till Adrian:

skriven

Åh hade helt klart velat vinna en med pandan till min son som.är helt besatt utav dom. Allt från böcker, filmer mm & tänk att få en egen panda jumpsuit.
Åh hade varit den bästa julklappen. Håller tummarna och tårna :-)

Ha det bäst/ Ellie

13 Sandra:

skriven

Jag skulle så gärna vilja vinna en giraff- dräkt (eller som min dotter säger att det heter: hellegaff :))

Stor kram

14 Malin:

skriven

Jag skulle gärna vinna giraffdtäkten till min dotter! Sedan hon fick höra att giraffer inte behöver sova så mycket är det ett djur hon identifierar sig med... speciellt vid läggdags :P

15 Jessica:

skriven

Har gillat på facebook!
Skulle vilja ha kattdräkten strl 104/116 till min son som ÄLSKAR katter.
Skulle bli en väldigt uppskattad present!

16 Marica:

skriven

Hej! Otroligt fin dräkter och en super bra blogg! :) jag skulle gärna vilja vinna kanindräkten, den hade passat bra in på min dotter :)
Håller tummarna hårt tills 12 december! 😉

17 Susanne Wir:

skriven

Önskar en liten giraff dräkt den var så underbart fin. Gillat på fb/Susanne Wir

18 Linda S:

skriven

Wow, vilka dräkter!! Jag har två pandatokiga tjejer här hemma så valet blir enkelt :) den äldsta fyller dessutom 5 år i jul så det vore en finfin present!

19 Annie Olsson:

skriven

🌟🌟🌟🌟 GIRAFFEN🌟🌟🌟🌟

Jag vill gärna vinna en giraffdräkt till min älskling som är 1 år o 7 månader. Han skulle älska att mysa in sig i en mjuk o gosig giraff och även kunna leka och busa i den!
Alla dräkter var jättefina men han gillar mest giraffer och krokodiler. Hade det funnits en krokodil så hade det nog blivit den, men nu tog vi giraffen :)

(Har gillat på Facebook)

Mvh Annie och lillkillen Dave 🌟

20 Beatrice, mamma till Robin och Jennifer:

skriven

Jag gillar redan i namn Beatrice Åhnström!
En tigerdräkt till Robin skulle vara toppen!!! :)

21 Tjejmorsan:

skriven

Åhhhhh Gud så söt!!
Om jag vann så skulle jag vilja ha den här:http://www.kigustore.se/kigurumi/barn/kanin-kigurumi

Hur gullig som helst :) Jag har gillat dem på FB under mitt namn (Ewa Svedmarker) :)
Kram

22 Tjejmorsan:

skriven

Åhhhhh Gud så söt!!
Om jag vann så skulle jag vilja ha den här:http://www.kigustore.se/kigurumi/barn/kanin-kigurumi

Hur gullig som helst :) Jag har gillat dem på FB under mitt namn (Ewa Svedmarker) :)
Kram

23 Alexandra:

skriven

Å vilka fina jumpsuites :)
Min lille kille älskar giraffer, han fick en liten giraff av sin pappa o den är med precis överallt :)
Hade gärna gett honom en giraffdräkt i julklapp i den minsta stl, han hade blivit helt tokig att få chansen att vara en giraff här hemma :p

(Valde mellan giraff o dino) (gillat på fb) // Alexandra

24 Hanna S:

skriven

Snälla tomten, kom med en giraffdräkt till oss! *håller tummarna*

25 Johanna M:

skriven

Jag är grymt sugen på Pandadräkten eller Giraffdräkten till min gudson men har så svårt att bestämma mig så om jag vinner vill jag nog bli överraskad! :)

26 Marthina :

skriven

En 🐇 skulle passa mitt 💗 fint! :)

💋 marthina lundström

27 Veronica:

skriven

Så himla kul att ens få chansen att vinna grejer bara för att man läser din blogg (vilket är kul nog som det är) Jag vinner aldrig, men slutar aldrig försöka haha! :)

Jag gillar på fb under Veronica Kälvelind Ohlsen, och om jag skulle vinna så skulle min dotter älska giraffdräkten! ❤️ Så otroligt söt! Ha det gott!

28 Tove L:

skriven

Åh så fin!! Var inne och kolla och ni valde den finaste, önskar mig en likadan till min lille Viggo :)

29 Anna Gillberg:

skriven

Wow helt underbara!!! Min sin skulle passa i Pandan 🐼 och han är 4-år! Gillar på facebook! Kram!❤❤lovely❤❤

30 FC:

skriven

Ugglan ♡ För barnet kan ju inte vara tomte jämt :-D

31 Gabriella Wikström:

skriven

Jag vill vinna pandadräkten till min son som älskar pandor, i storlek 104/116. Har gillat på fb(Gabriella Wikström) :) Kul tävling

32 Desirée:

skriven

Gillar Kigustore på FB; Desirée Larsen

Dottern skulle så otroligt gärna vilja få klä ut sig katt och låtsas vara katt för en dag. Hon är mycket förtjust i vår katt och hon skulle garanterat tycka att det var spännande att se hur han reagerar om det står en annan, mycket större, katt mitt emot honom *ler*

http://www.kigustore.se/kigurumi/barn/kattdrakt-kigurumi

33 FC:

skriven

Hoppsan... min kommentar måste hängt sig :-/

Gillar på fb och skulle älska en uggledotter härhemma :-)

34 Tina Carlström:

skriven

Så söt. Jag gillar på FB, Tina Carlström.
Jag skulle vilja vinna denna: http://www.kigustore.se/kigurumi/barn/tigerdrakt-kigurumi

Kram Tina

35 Sofia:

skriven

ÅHHHHHH va min son skulle vilja ha tigern! strl 104/116

36 Matilda:

skriven

Är med!

Gillar på fb (Matilda Pettersson).

Vill också ha en giraff-dräkt till min lilla tok-unge! :)

Kram Matilda

37 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Helt underbar. Är självklart med. Skulle vilja vinna giraffen. Din lilla goding var ursöt med dräkten på.

Gillar sen tidigare på Fb Lottiz Törnqvist

38 Matilda Isaksson:

skriven

Jag skulle vilja vinna koalan till levi!! Han skulle va såå söt i den.

39 Frida & Liia :

skriven

Ååh vad underbara :) ❤️ skulle vilja vinna pandan till min dotter!!


Hoppas hoppas hoppas :)

40 Jeanette:

skriven

Koalan var helt ljuvlig. En sådan skulle jag önska att min dotter strosade runt i, söt varm och mysig. Hon älskar att klä ut sig och skulle bli så stolt😄

Jeanette

41 Elisabeth Öberg:

skriven


Åååh såå Fin!

Jag skulle önska en Tiger till vår minsting,
han skulle älska den! ♥♡♥
Gillar på Facebook, håller tummen, hoppas!

42 Isabell Sjöö :

skriven

En giraff jumpsuit hade lätt blivit årets julklapp här hemma!! :)

43 Jessica :

skriven

Hej! Skulle så gärna gärna vilja vinna giraffen till min lilla lilla Nellie hon älskar giraffer !
Hoppas hoppas på tur !!! Kramis Jessica (har gillat på FB)

44 Marie:

skriven

Otroligt fina allihopa! Men då jag är en katt-tjej och uppfödare av siameser/orientaler vore ju kattdräkten en succé till min lilla son!

45 Jenny Hill:

skriven

Å va fräcka!
Har gillat sidan på FB nu måste jag bara fråga tösen vilken hon gillar bäst. Mannen föll för draken och jag ugglan och katten.
Storleken vet jag iallafall. ;) 122-134

Hoppas jag vinner, Vinner ju typ aldrig i vanliga fall.

46 Sara fernandes:

skriven

Vad roligt, den skulle vi älska här hemma:)
Har även gillat :)

47 Karin Ekelund:

skriven

Ååååhhhh en giraffdräkt skulle Albin bli ännu mera supersöt i :-) Gillat på fb och hoppas på tur!

48 Natalie:

skriven

Här hemma älskar vi giraffer, så den fina giraff dräkten hade varit toppen som en av årets julklappar under granen! Gillar såklart kigustore på fb!

49 Malin Persson :

skriven

Åhhhhh jag döööör vad söt!! Giraffdräkten skulle bli sååå fin på min busunge Svea sen får lillebrorsan ärva!!Hoppas på att vinna!!!! Kram på dig Matilda

50 Anna:

skriven

Åh vad fräcka!
Jag har en tjej som jag tror skulle vilja skutta runt som en känguru här hemma :) vilken UNDERBAR julklapp det kunde bli :)

51 Frida L Johansson:

skriven

Jag har gillat denna söta sida på FB!

Och giraffens ju den sötaste som skulle passa mina pojkar perfekt. De skulle bli så glada!!
Kram på dig! :)

52 Andreas:

skriven

Dottern älskar tigrar, så tigerdräkten skulle verkligen gå hem hos henne :)

Tack för en härlig blogg

53 Rebecca:

skriven

Jättefina! En kattdräkt skulle gärna få flytta hem hit då dottern älskar katter. :) går in och gillar på fb (Rebecca Andersson).

54 Cecilia Marklund:

skriven

Jag är gärna med! :)

55 care69:

skriven

Jag är gärna med och tävlar om en uggla.
FB: C Care Regn
Tipsat.
http://care69.blogspot.se/2013/12/12-dec-vinn-en-kigurumi-drakt.html

56 liselotte:

skriven

Jag är supergärna med och tävlar om en Tigerdräkt. Gillar på facebook, liselotte andersson
Mvh Liselotte

57 Carola L:

skriven

Jag är med Panda Kigurumi skulle jag vilja vinna gillar på FB (carola Lind)

58 Annika - drömmen om 11 barn (nu med JULKALENDER):

skriven

Jag är med och tävlar. Gillar på facebook (Annika Nilsson Pettersson) och önskar vinna en pandadräkt till min alldeles egna lilla Panda (jonathan)

Kram Annika
[email protected]

59 Elisabeth Akestam:

skriven

Skulle absolut välja tigerdräkten till min son! den skulle han passa i när han lurpassar sin mamma runt hörnen

Kommentera här: