- För att det var Leon till vänster

                                                              /Orginalbilden
 
Kul att se vad många av er gissade, både här och på instagram [MatildaMilano på ig]. De flesta av er hade fel hihi, och jag vet inte riktigt om spekulationerna över hennes hand stämmer, tror inte att jag rört den mer än att leons hand hamnat lite över vilket den ändå hade gjort irl ;) 
Att ena foten verkade saknas var det dock ingen som reagerade på haha! 
 
Vi hade planer inför valborg med middag för att sedan titta på brasan, dock spöregnade det här och imorgon är det tidig uppång som gäller så vi hoppar över valborg idag och satsar på att mysa framför brasan nästa år när det förhoppningsvis inte regnar.
1 Jela - Blivande 2-barnsmamma:

skriven

Ja, synd att det regnade hos er :-/ Men snart är sommaren här, hoppas på mer solsken då ;-)

Svar: Efter förra årets katastrofsommar så måtte solen komma nu annars flyttar jag haha
Matilda

2 Emely Tuväng:

skriven

Svar: Ja, det var roligt att jag kom med, var superlängesen jag fick buzza något. :)

3 Aili:

skriven

Jättefin bild! :)

4 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Kul att ni kommer till vår park idag ;-) Själva skippar vi dock parken idag då vi ska kika på majtåget som går i stan. Men ni får ju verkligen ett toppen väder i parken. Kul med vipinbjudan också. Hur får man sådana?

5 Pernilla:

skriven

Tack :)

6 tess- mamma till Malin:

skriven

Sv: Jo det är helt underbart med vår! Man vill inget annat än att bara vara ute hela dagarna & njuta!

7 Fröken M:

skriven

Haha... visst är overallen snygg ! Det ser ut som om jag jobbar på vägverket eller samhall ;)
Men i själva verket kör jag bud på jetpak ( mat till stans pensionärer ) och på tisdag kvällar hjälper jag till att packa alla dessa tusentals matlådor inne i kylrummet - därav den grymma outfitten ;)

8 Nina Bergquist:

skriven

ååå så roligt!! vi ska dit nån gång i sommar är tanken! ....

Kommentera här: