- För att det har gått 3 månader

Henry har fått en jättefin huvudform nu, och 3 månader efter operation så syns ärret knappt. Det har bleknat rejält och nu när han börjat få håret tillbaka igen så täcker det också. Fram emot sommaren kommer det knappt synas alls, det är helt otroligt! 
Han har lite panna än men det kommer han att växa in i, jag vill även minnas att jag skrev tidigare att han skelar lite? Det noterades även på bvc så vi får se hur det blir med det, en röntgen görs när han är omkring året och ordentliga synundersökningar görs även.

Här kan ni läsa om vår resa med operationen i januari,
 
 
1 Anna Bergström:

skriven

Vad fin han är.
Vad läskigt det måste ha varit med operation på en sån liten en :-( Men det har gått bra allting då?
Han verkar vara en pigg och glad kille i alla fall :-)

Svar: Tack! Ja det var mycket jobbigare än jag trott, man kände sig så himla hjälplös när man inte på något sätt kunde få honom att förstå att allt skulle bli bättre efter ett tag :/

Nu är det sprutt i han helt klart haha, blev mycket gladare efter operationen!
Matilda

2 Nadja Karademir :

skriven

Lilla goa gubben, så fin han är!
Syns ingenting ju. kram på er

Svar: Nej det är helt otroligt, man ser det verkligen inte om man inte tänker på det :)
kram
Matilda

3 En mormor:

skriven

Tack, för din blogg!
Vårt barnbarn har gjort samma operation igår i Uppsala och din blogg har gett oss många svar på frågor och funderingar vi haft.
Operationen så här långt har gått bra men natten på NIVA hade varit kaotisk. Ansiktet har börjat svälla men nu vet vi att det går över...
Önskar er allt gott!

Svar: Det värmde verkligen att läsa det här, samtidigt som det skär lite i hjärtat. Jag sökte själv efter en massa information innan operationen men försökte i bloggen att komplettera lite med det jag saknat och önskat att jag vetat om innan. Just hjälplösheten att se sin lilla ha ont och inte kunna förklara att det faktiskt blir bättre. Små steg framåt men det blir bättre och de läker otroligt fort!
Tänker på er alla!
Kram
Matilda

4 Susanne Elmbro:

skriven

Han är jättefin er Henry! Jag är själv op för 26 år sedan med samma symtom, idag är jag glad att jag fick den vården då. Har också ett ärr öra-öra. Kram

Kommentera här: