- Lillebroster.

    
De här ubersöta
byxorna fyndades för 35kr på KappAhl. Det visade sig i kassan att de var nedsatta i pris och så 25% rabatt på det. Kanon ju!
Mats tyckte att de var pojkbyxor medan jag anser att de är flickbyxor. Alltså är de unisex haha. Blir hur som helst jättesöt med vita strumpor och en vit body till. Jag har drömt tre gånger nu att det blir en pojk, och igår kände både jag och M den lilla för första gången.
En vecka kvar till rul, jag är inställd på att bli flyttad då eftersom att jag redan nu har fått 3 olika datum men bör ligga runt v 21 +/-.
1 Liselotte,23 år och blivande 3 barnsmamma:

skriven

Söta! Jag tycker nog det är mera tjejbyxor än killbyxor.



Oj, ni har rätt så sent RUL va? Vi var iväg i torsdags pock blev flyttad från 28:e september till 4:e oktober. Men hon var inte nöjd med bilderna så vi ska tillbaka på torsdag igen och då blir det även bekräftat om vi väntar det vi fick höra förra veckan. Men om det är som hon sa då har jag drömt rätt på könet :)

2 Sofie:

skriven

Söta!

Rosetten säger mig att det är tjejbyxor :P Men tycker absolut att en liten pojk kan ha de med :) Man får ju matcha rätt.



http://jagmigminmitt.blogg.se/leon

Kommentera här: