- Leon 1,5år!

      
Tänk att det redan gått 1,5år! Jag fick en chock när jag såg bilden. Wow vilken stor kille! Hans personlighet blir allt mer klar, en busig kille som älskar att klättra och leka med bilar, samtidigt är han ödmjuk, älskar att sitta uppkrupen och läsa böcker, och få en att skratta.
Tittut-lekar gör han också, fast i större skalor. Springer och gömmer sig bakom hus när vi är ute, Sen står han där och trycker och flinar tills man hittar honom. En lek som jag gärna ser att han slutar med snart haha.

1 Carro - Mammaliv & Foto:

skriven

Söt killen! :) Tror du han kommer få likadant hår som sin syster? Tycker det är så gulligt!

2 VS - Anna:

skriven

Haha, det självklara svaret från en shopoholic!



Det är egentligen bara min oro för att förlora bebis som gjort att jag inte vågat handla än men jag måste komma över det så shoppingen kommer inledas när jag kommer hem från semestern. Tack för dina tips!

3 Ida - Isabellas mamma:

skriven

Tiden går verkligen fort! Jag har följt din blogg sedan Leon låg i magen, häftigt!

4 Me and My Baby Dolls:

skriven

Hej!

Va kul att du kikade in! Du med har jätte fina barn!!!



HGur mår ni? Haft en bra helg? Kramar

5 lucia:

skriven

Tack så mycket . Din blogg är fin den med men dina små är finare . Jag förstår hur du känner med en busig liten som ålskar att leka kurragömma utomhus eller i affärer hehe ibland får jag springa runt och leta som en galning då hon gillar att krypa in i dom stånga hålen.



Kram

6 Erika:

skriven

Så fin! :)



Tror det stod 99:- på förpackningen, köpte dem på en Facebook-grupp, nya dock :). Vet inte om de finns kvar i butik men hoppas det :)

7 Jennie ♥:

skriven

sv: det får du göra! så fin blogg!

allt bra?

Kommentera här: