Tävling i samarbete med Personligalmanacka.se

Jag kan nu stolt presentera den första tävlingen denna vecka, i samarbete med Personligalmanacka.se så har nu en läsare chansen att vinna en helt personlig och egendesignad almanacka. Perfekt för det kommande året.
Du väljer själv text och färg för fram och baksida, eller varför inte en bild på din familj? Gå in på personligalmanacka och prova dig fram för att få den att bli så DU som den bara kan bli. 



         
Jag tävlar om en personlig almanacka från från Personligalmanacka hos Matilda.
Var med och tävla 
här du också!



Det enda du behöver göra är att fundera ut vad det skulle stå på framsidan av just DIN almanacka. Kanske ditt namn, ett citat du gillar, några uppmuntrande ord eller din favoritbild?

För två vinstchanser

-För en extra vinstchans ska du kopiera bilden + texten och publicera i din blogg. Se till så att alla länkar fungerar. Om du inte har någon blogg kan du tipsa minst 5 stycken vänner via mail och skicka kopian till mig på [email protected].

Glöm inte email eller bloggadress så att jag kan kontakta vinnaren.
 
Tävlingen avslutas den 4de December kl 18.00.
Tusen tack till personligalmanacka.se som sponsrat till denna tävling!


                                        Lycka till!
1 Anna - Mamma till två små troll :):

skriven

Jag skulle vilja ha mitt blogg namn på almnackan.

Tokmamma. Kanske lite trist men jag trivs väldigt bra med det namnet och utan ordning & reda hos mig blir det mesta tokigt :)



2 care69:

skriven

Jag är med!

Jag skulle vilja att det stod:

CAMILLA

tjugohundraelva



Har länkat.

http://care69.blogspot.com/2010/11/4-dec-vinn-en-personlig-almanacka.html

3 Cecilia:

skriven

Jag skulle välja en kalender i stl medium med bild på min dotter där hon är helt nyfödd och sover i min famn på framsidan och en bild på mej och hennes pappa på baksidan. Gummisnodd och text ska vara rosa. På framsidan ska det stå Cissi 2011. Inuti ska det vara linjerat så att jag får plats att skriva mycket.



Älskar att organisera och det är ett måste med en bra funktionell kalender för att få vår vardag att gå ihop här hemma! ;) så nu håller jag tummarna jättehårt att jag vinner!

4 Cecilia:

skriven

åh.. tipsade i min blogg om tävlingen... Glömde skriva! Du ser, behöver verkligen en kalender som kan hålla ordning på mej!

5 Cicci:

skriven

På min skulle det stå; "

Ingenting är omöjligt,

under Willes andra år.

2011"



6 Isabellesmamma:

skriven

jag vill gärna vinna. skulle välja en buld på min lill dotter på framsidan.



har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/november/personlig-almanacka-5.html

7 Jessica ♥ Gravid:

skriven

SV: Tack :) Ja det måste ändå kännas tomt utan magen ^^

Mysig blogg förresten!

8 En Liten Emma:

skriven

Jag vill gärna vara med!



Om jag vann skulle jag vilja ha en bild på sonen på framsidan. :)



Jag har länkat här:

http://enlitenemmas.blogg.se/tavlingar/2010/november/almanacka.html

9 HannaNordin:

skriven

Jag Vill gärna vara med och tävla!



En passande tävling då jag tidigare i veckan satt och funderade över att "designa" en kalender på just denna sida åt min sambo som en julklapp..



på framsidan skulle det ha varit en bild på våra överkroppar och så skulle det stått Patrik 2011

och på baksidan skulle det ha varit en bild på våra ben..



Jag ska länka tävlingen i min blogg med !

10 HannaNordin:

skriven

Länk till mitt inlägg om tävlingen

http://haaniis.blogg.se/2010/november/tavlar.html#comment



Det ser lite konstigt ut i inlägg på min blogg när man enbart länkar dom såhär, men om man kollar som "vanligt" i bloggen ser det normalt ut :)

11 sara:

skriven

ADVENTSKALENDER 2010, var med och tävla du med hos http://saras.blogg.viivilla.se/, lycka till

12 Therese:

skriven

Åhh vilken rolig tävling! Denna vill jag verkligen vinna. Skulle behöva en almenacka när jag börjar jobba nu i januari.



På framsidan skulle jag sätta en favoritbild på mina barn och på baksidan en bild av mej och min man.



Jag älskar att organisera!

13 Pia:

skriven

På min framsida skulle jag gärna ha mitt namn och 2011.

Deltar med 1 lott.



/ Pia

[email protected]

14 Evelina - Mamma till Meja Lee:

skriven

Jag vill vara med och tävla :) Framsidan skulle min fina prinsessa få pryda och de skulle stå 2011 på den.



Kram Evelina

15 Evelina - Mamma till Meja Lee:

skriven

Åh, har såklart länkar också: http://loon.blogg.se/tavlingar/2010/november/personlig-almenacka-2.html

16 Camilla:

skriven

Jag skulle välja en fin bild på min son på framsidan. Då skulle jag alltid bli glad så fort jag såg min almanacka :)

Har länkat här http://millansmemoarer.blogg.se/hoppas/2010/november/vinn-personlig-almanacka-hos-matilda.html

17 Fredrika:

skriven

Åh, denna almanackan har jag velat designa sen jag såg deras sida första gången, men då jag tidigare varit sjukskriven i 3,5 år har inte ekonomin räckt till, men har precis börjat jobba igen och skulle både uppskatta och behöva denna för att hålla reda på allt som sker :)



Jag har såklart länkat och tipsat andra med, även om för många tävlande minskar mina chanser ;) Haha!



Jag har beslutsångest 9/10 gånger, men jag tror nog att jag skulle välja att skriva:

"EDDE - 2011"

Nytt år, nya drömmar, nya möjligheter"

Och ev. en bild på mig och min kärlek :)



Superrolig tävling:)

KRAM från snövädret i småland!

18 Maria - Livet med lilleman:

skriven

Jag skulle ha en bild på min son på framsidan och ingen text alls :)

Mitt tävlingsinlägg http://bunintheoven.blogg.se/2010/november/tavling-personligalmanackase.html

19 mtbq:

skriven

Hej Matilda!!

Jag skulle vilja vara med och tävla om almernackan!!

På famsidan skulle jag vilja att det stod: MTBQ

Nu håller jag tummarna igen (lika hårt som när jag var med i tävlingen om åkpåsen ;) )

Kram kram

20 Marie:

skriven

Om jag vann skulle jag vilja ha en bild på min dotter och texten "Vår lilla ängel".



Har även länkat: http://marietavlar.blogspot.com/2010/11/personligalmanacka-412.html

21 Josefine - mamma till Hugo:

skriven

Det skulle stå Glöm ej mig!

22 Mikaela:

skriven

Sv; Tack så mycket:)

23 Emma:

skriven

På min skulle det stå:



EMMA



tjugohundraelva

24 anna med litet a:

skriven

Jag skulle gärna vilja ha en personlig almanacka nu när jag ska börja jobba igen. På framsidan skulle jag vilja att det stod "anna med litet a" och tjugohundraelva. Och eventuellt ha en bakgrundsbild som jag gjort själv med en låttext av Lasse Winnerbäck.



http://annastipsarblogg.blogg.se/2010/november/personlig-almanacka-1.html

25 Johanna - mamma till Leia:

skriven

Jag skulle vilja ha en med en fin bild på Leia, vore så mysigt!



Extra chans: http://johannaostblom.blogg.se/tavlingar/2010/november/personlig-almanacka.html

26 Anna:

skriven

Skulle vilja ha barnens namn på den och så något hjärta



Har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2010/11/personlig-almanacka_25.html

27 I:

skriven

Givetvis skulle jag vilja vinna en fin kalender. Jag skulle välja att ha mitt namn och år 2011 som text på utsidan. Enkelt och snyggt helt enkelt.



Jag har tipsat om din tävling i min blogg med:

http://ifunderar.blogg.se/2010/november/jag-tavlar.html#comment

28 Madde:

skriven

http://tjockisbullen.blogg.se/tavlar/2010/november/tavla117.html

Jag är med!

På min kalender skulle det stå Vårt år 2011 med en bild på min vackra dotter och min på!

29 emelie:

skriven

Jag skulle vilja vinna

en där det står.



"Min son, Mitt allt"



[email protected]

30 Nina:

skriven

Hejsan! De är så himla fina de almanackorna....

Jag skulle gärna vinna en med texten "Älskad för den jag är..."



Ha det gott!

31 pruttprinsarnaochderasmamma:

skriven

Hej!

Om jag vinner vill jag att det ska stå:

"Hjälp gärna andra, men glöm inte dig själv!"



Något som jag brukar tänka på när jag dundrar på med livet i 200 och tänker på allt annat än mig själv...



Har länkat här:

http://pruttprinsarnaochderasmamma.bloggplatsen.se/2010/11/25/4025785-personlig-almanacka/

32 Malin:

skriven

På min almanacka skulle det vara en bild på framsidan, en solnedgång mig på en båt i thailand, tagen för 2 år sedan. Sedan skulle jag vilja ha texten Carpe Diem (fånga dagen) även den på framsidan. Detta för att evigt påminna mig själv om de bra stunder man har i livet och att man verkligen måste ta vara på all tid :)

33 Maria:

skriven

Vill gärna vara med. Om jag vann skulle det stå: Maria-inte bara mamma. Jag har sex underbara ungar, men det känns som att jag ibland behöver bli påmind om att jag också är fru, sjuksköterska, väninna och mycket mer.

34 Liselotte:

skriven

Hej, är gärna med och tävlar, jag skulle vilja att det stod mitt namn och år på framsidan, har länkat här http://liselottess.blogspot.com/2010/11/personlig-almanacka-4-dec.html Mvh Liselotte

35 Frida:

skriven

Jag vill gärna vara med och tävla! :-)



Om jag vinner vill jag att det ska stå "FRIDA 2011"

36 Fairy:

skriven

Jag önskar mig en personlig almanacka, så det vore helt perfekt att vinna en. På framsidan skulle jag skriva "ELINs almanacka 2011" och så skulle jag välja bilden med blomman i svart och vitt från designkollektionen 09/10. :)



Har länkat här: http://fairy.blogg.se/appletree/2010/november/personlig-almanacka-4.html

37 Johanna Ö:

skriven

Är hemskt gärna med!

På framsidan skulle jag vilja att det stod:

En dag i taget

2011

38 Anna-Carin:

skriven

Jag skulle ge almanackan till min mamma som har det lite jobbigt just nu och därför skulle det stå: Du är en mormor att vara stolt över. Och så kanske 2011. Har tipsat vännerna och skickat kopia till dig. Håller tummar och tår :)

39 Inga-Lill:

skriven

Om jag vinner skulle jag vilja ha en bild på barnbarnet på framsidan. Jag hoppas som vanligt med tummar och tår på att jag vinstlott får =)

40 Sanna:

skriven

Om jag vinner skulle det stå: Sanna - Tjugohundratolv på min almanacka och kanske en fin bild på min dotter.



Länkat här: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2010/november/tavlar-om-en-personlig-almanacka-2.html#comment



Kram Sanna



41 Mattias:

skriven

Hej! Jag är med såklart och länkar också här: http://villduvinna.blogg.se/2010/november/4-dec-vinn-en-personlig-almanacka.html



Har börjat träna för fullt och behöver verkligen en träningskalender, så på min framsida vill jag att det ska stå:

Lite motion om dagen,

är bra för magen!



Hoppas på tur!

42 Emma:

skriven

Jag har kämpat med min självkänsla och mitt självförtroende så jag skulle vilja ha texten"Kom ihåg att du är Värdefull" tillsammans med en bild på mig själv, på almanackan om jag vinner. Ha de gott!

43 EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA:

skriven

Jag är gärna med och tävlar. Jag har länkat här



http://molnboanna.blogg.se/2010/november/personlig-almanacka-412.html



Om jag vann skulle jag ge den till min svägerska så hennes namn skulle få stå på framsidan.

44 Nathalie:

skriven

Jag skulle vilja att det skulle stå : Nathalie



Deltar med en lott..

45 Anna:

skriven

Hej. Jag skulle Vilja att det stod Anna, 2011, en dag i taget på framsidan!



Jag har länkat här: http://villvinna.blogspot.com/2010/11/personlig-almanacka.html

46 Victoria - 17 år och mamma:

skriven

Det skulle stå "Linneas Mamma, 1011" på min almanacka om jag skulle vinna! :)

47 Elin Jonsson:

skriven

Klart att jag är med och tävlar!



Skulle helt klart ha en bild på knopparna mina, älskar! Så att man alltid blir glad trots all stress och allt man ska komma ihåg och skriva upp! =)



håller tummarna



KRAM

48 melinda:

skriven

Hej! Jag skulle vilja vinna en almanacka där det står

"Melinda Elize 2011"! :D

49 NATTAFOTO - drömmen om att bli fotograf:

skriven

Jag är helt klart med :D

http://nattafoto.webblogg.se/2010/november/jag-ar-med-och-tavlar-d-1.html#comment



öh, jag skulle helt klart ha en bild på min familj! Skulle samla ihop dom på julafton, (mina syskon är aldrig hemma :() Så då skulle vi sätta den på självutlösare! Sen får gärna morfar vara med! Han ställer alltid upp för mig är jag behöver det! När mamma jobbar, är han alltid här o stöttar mig, hjälper mig med mina läxor och allt! Så skulle helt klart bli ett "julkort" med familjen och morfar! Det skulle värma och ha det!

50 Anna Nilsson:

skriven

Hej hej!

Jag skulle vilja att min almanacka ska vara ljusrosa med rosa gummisnodd och på rad två ska det stå tvåtussenelva och texten ska vara rosa.



Länk till inlägget: http://anniiizzz.blogg.se/2010/november/tavling-personlig-almanacka.html#comment

Kram! :)

51 Annika - familjebloggen med blandade tävlingar:

skriven

Jag är med, och skulle vilja ha texten

"Kärleken övervinner allt"

Från att ha gått från typ ingenting, till att på två år ha skapat det jag har idag - bevisar verkligen att kärleken övervinner just det - ALLT!



Håller tummarna!

Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/november/majbebis-4-december.html



Kram Annika

[email protected]

http://nilssonpettersson.blogg.se

52 Annika - familjebloggen med blandade tävlingar:

skriven

Jag vill vara med och skulle vilja att framsidan pryds av texten "Kärleken övervinner allt".

Från att ha gått från typ ingenting, till att på två år ha skapat det jag har idag - det är beviset för mig; Kärleken övervinner verkligen ALLT!



Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/november/majbebis-4-december.html



Håller tummarna

Kram Annika

[email protected]

http://nilssonpettersson.blogg.se

53 Linda:

skriven

Jag skulle gärna vilja ha en bild på mina tre barn och sen att det stod Lindas almanacka 2011



Länkar här

http://familjengranberg.blogg.se/2010/november/vinn-en-almanacka-4.html



Kram Linda

54 Linda:

skriven

På framsidan skulle jag vilja ha en bild på hunden & på baksidan en bild på mig & min älskling. :)

55 Camilla:

skriven

Jag är gärna med och det skulle stå "Camillas 2011" på den ifall jag vann och ev en bild också.

För en extra chans har jag länkat här:

http://muminmammatavlar.blogspot.com/2010/11/personlig-almanacka_30.html

Mvh Camilla

56 Emeli - Mamma till Nathalie:

skriven

Jag skulle vilja vinna en almanacka till min mamma. På den skulle det stå " En mammas viktiga anteckningar".



57 MT:

skriven

jag skulle vilja skriva: cum carpe diem, crea diem och ha min favoritbild som jag själv har tagit :)

och jag har länkat till tävlingen här: http://courses.blogg.se/2010/november/millez-i-samarbete-med-kalasbolaget.html#comment :D

58 Annelie:

skriven

Jag vill ha en fin bild på framsidan.

59 Mamma Mia:

skriven

Så klart en bild på minna tre barn och mitt barnbarn Greta de är tillsammans det bästa jag har...

60 johanna-sofia:

skriven

Jag skulle ha en bild på min och sen skulle det kanske stå "Johannas anteckningar" eller något liknande.

Har tipsat här om tävlingen: http://pleasedontfeedthemodels.webblogg.se/2010/november/personlig-almanacka.html

Kram Johanna-Sofia

61 Ida - mamma till Alva:

skriven

Jag vill vara med och tävla! :D



Eftersom mitt liv kretsar runt min dotter så skulle jag vilja ha en bild på henne på framsidan :)

62 Caroline L:

skriven

Hej! Vill tävla med en lott. Jag skulle vilja ha mitt namn på framsidan+foto på min katt:)

63 Sandra:

skriven

Jag vill vara med! Om jag vann skulle jag vilja att det stod mitt namn + året på framsidan :) Kram

64 Hanna:

skriven

Hej,



Jag hade skrivit "2011 i ord och bilder" bara, men jag tycker att det är kort och koncist. Håller tummarna nu!



//Hanna

65 Annelie M:

skriven

Deltar med en lott:) Jag skulle ha en bild på mina barn.

66 Inger:

skriven

Infliker såhär i sista minuten med ett bidrag, min framsida hade fått prydas utav en bild på sonen och texten 2011. Min Almanacka.

67 elizabeth johansson:

skriven

håller en tumme för att jag vinner detta fina pris!



Skulle pryda omslaget med mina två hjärtan, Sebastian och Ossian

68 Malin:

skriven

"Det som inte dödar dig gör dig starkare"



Skulle det stå på min, en liten påminnelse då livet ibland känns tugnt! Jag länkar såklart också i högerspalten i familjens blogg på http://theotott.blogg.se



Hoppas på tur!

Kommentera här: