♥ A lot of Love ♥

      
Leon med katten i knäet, blev en så fin bild men tyvär alldeles för ljus. Och så mitt lilla troll! Mats har fått lära sig den hårda vägen i hur man tar hand om hennes hår haha. 

Jag vaknade verkligen
på rätt sida idag, inte ens vädret kan få mig att deppa för idag kommer Mercedes och Mats hem OCH det är dessutom min sons 6månaders dag idag. Så hipp hipp hurra på Leons halvårsdag! ♥♥♥
Leon somnade precis så jag måste snabba på nu och fixa iordning med papper, mejl, städning mm. Jag trodde att jag skulle vara hemma mycket mer än jag faktiskt var denna veckan så jag har inte ens hunnit med hälften av det som skulle göras.
Pågående tävling, Klicka på bilden på bilden för at komma till tävlingen.
 
1 GIA:

skriven

VA FINT HÅR HON HAR

2 Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥:

skriven

Haha, underbar frisyr på lilla M :)

OCh underbart att dom kommer hem idag, kan tänka mig att du längtar!



Ett stort grattis till Leon också!

Kram

Kommentera här: