- Tävling i samarbete med Babybjörn!


Nu har ni som
läsare chansen att vinna ett helt set med tallrik, skedar, haklapp samt det nya glaset från Babybjörn! 
Ska ni köpa en uppsättning när minstingen i familjen ska börja äta så är det Babybjörn ni ska satsa på - helt klart.  Glaset kom ut i butik för bara någon vecka sedan och används dagligen av vår lilla tjej här hemma.

Det enda som behövs är en kommentar där ni skriver vilka färger ni hade önskat på de olika delarna om ni vann. 

Chans för en extra lott finns också, och då är det de vanliga - alltså länk från blogg alt ett mejl som ni skickar till minst 5 vänner och sen vidarebefodrar till mig :-)

Jag älskar det faktum att jag får chansen att lotta ut detta set till någon av er, tusen tack säger vi till Babybjörn och Lycka till nu mina kära läsare!!

Vinnaren dras den 18 Juli. Glöm ej att lämna mejladress!

1 Sara, mamma till pseudotvillingar:

skriven

Om jag vann skulle jag vilja ha det gröna glaset, det rosa settet med talrik och sked, och den rosa haklappen :D



[email protected]

2 patricia:

skriven

Om jag vann skulle jag vill ha, grön haklapp, ängsgrön tallrik och grön mugg.

3 Olelsi / Nettan:

skriven

Ohh detta är ju perfekt att vinna, så jag väljer:

Tallrik: Ängsgrön

Mugg: Ängsgrön

Haklapp: Ängsgrön

Skedar: Solgul/Ängsgrön.



Klickade även på Gilla på Facebook. (A.Jonsson)



Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

[email protected]

4 Wiky:

skriven

Oj va fint! Hade jag vunnit så hade jag valt allting i grönt.

Hoppas din dag blir härlig! Kram

5 Nea:

skriven

Ååååh!!! Jag hade velat ha allt i rosa, här hemma får lillasyster ärva rätt mycket från storebror så lite nytt och ROSA hade ju varit fantastiskt bra... det önskar vi!

Jag länkar även på min blogg så gott det går...



Kram

6 Jenny:

skriven

Om jag vinner så önskar vi produkterna i färgen blått till våran son Maximilian :)

7 Sabrin , mamma till Lovisa:

skriven

Om vi vinner vill vi ha allt i rosa :)

8 Emma, ung mamma till Léon <3:

skriven

Åh!!!! Har alltid funderat på att köpa dessa,våran Léon ÄLSKAR att kladda med maten så dessa vore en stor hjälp i vardagen =D (då vi endast har tyghaklappar) Om jag skulle vinna önskar jag de i färgen blått eller grönt =D

9 Linn M:

skriven

Hej, följer din blogg dagligen, tycker du är så strong !!



Om jag vann skulle ja vilja ha hela setet i grönt :)



Ha en trevlig sommar !

kram Linn & Cedwin.

10 Anonym:

skriven

Detta hade verkligen varit perfekt till min lilla kladdkille



om jag skulle vunnigt skitte jag valt de gröna =)

11 Nicen:

skriven

Om jag vann så skulle jag vilja ha allt i rosa :)

12 Nicen:

skriven

Oj min mailadress är [email protected]

13 Anna:

skriven

Jag är med :) rosa är det finaste så den färgen helt klart om jag vann det till Isabel :)



Har länkat också :)

14 Isabella:

skriven

Jag älskar verkligen babybjörns ALLA saker! Och älskar din blogg och är säkert inne flera ggr varje dag =) Har en liten tjej som snart ska börja äta och det vore jätte kul om vi vann allt i ROSA, har en son innan så då det blir mycket blått/grönt. Trevlig dag...

Isabella

15 Therese:

skriven

Vilka fina saker! Om jag vann skulle jag vilja ha hela settet i grönt.

16 Dobben:

skriven

Jag vill gärna vara med och tävla. Vinner hade jag valt. Tallrik: röd, sked: röd & blå, haklapp: blå och glas: röd

17 naddie - mamma till finaste prinsessan!:

skriven

jag hade velat ha hela settet i rosa åt min rosa prinsessa! Har funderat på och köpa allt ovan själv men har hittils haft oturen att det varit slut var gång :( länkar i min blogg: http://naddiegoespublic.blogg.se/2010/july/tavling-hos-majbebis08.html#comment

18 Erika & Whilmer:

skriven

Ja komenterade innan men är osäker på om e-post adressen syns men om ja skulle vinna hade jag valt den gröna till min lilla kladdkille.



Min epost adress är [email protected]

19 Sandra:

skriven

Om jag har turen att vinna så skulle jag välja:

Tallrik: Rosa!

Sked: Svart/Rosa!

Haklapp: Solgul!

Glas: Ängsgrön!



Färgglatt och härligt! :) Nu håller vi tummarna här hemma.

20 Sandra:

skriven

Om jag har turen att vinna så skulle jag välja:

Tallrik: Rosa!

Sked: Svart/Rosa!

Haklapp: Solgul!

Glas: Ängsgrön!



Färgglatt och härligt! :) Nu håller vi tummarna här hemma.



Och jag lämnar även länk på min blogg: http://mousy.blogg.se/2010/july/jag-ar-med-och-tavlar-om-ett-set-fran-babybjo.html

21 ruby och milo:

skriven

om milo har tur att vinna vill han ha allt i den ängsgröna färgen:)

22 malle:

skriven

Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha allt i blått, till min ögonsten som fyller ett den 18 Juli:D

23 Malin:

skriven

Jag skulle vilja ha allt i gult!

24 Agnieszka, mamma till 2:

skriven

Om vi skulle vinna så skulle Elton vilja vinna den färgkombinationen som är på bilden!!!



Kramar

25 Jessica, i väntan på den första babyn:):

skriven

Om jag vann så skulle jag önska allt i den härliga gröna färgen:)

26 Tessan:

skriven

Fin blogg :D

27 Lina:

skriven

Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha hela setet i färgen ängsgrön åt min son som fyller 2 år nu den 23 juli :)



Länkar även från min blogg.

28 mickaela:

skriven

hej om jag fick välja så skulle jag vilja ha allt i grönt till min lilla flicka

29 Madde:

skriven

Jag är gärna med, och skulle vilja vinna allt i grönt! =)

30 Angelica:

skriven

Om jag vann skulle jag vilja ha allt i rosa! Älskar Babybjörns produkter, å e riktigt sugen på att få pröva det nya glaset...! =)

31 Lotta:

skriven

Jag e gärna med & tävlar. Och om jag skulle ha turen på min sida så hade jag vilja ha allt i den härliga gröna färgen. :)



Har länkat i bloggen. ha de gott så hoppas jag på tur! :D

32 Lindet:

skriven

Hej jag är gärna med.



Länkar här för extra lotter:

http://lindet.blogg.se/tavlar/2010/july/187-baby-bjorn-majbebis.html



Om jag har turen att vinna så vill jag ha allt i grönt =)



Kram Lindet

33 hanna:

skriven

Hej! om jag vinner så skulle ja vilja ha allt i den gröna färgen! :)

34 Anna L:

skriven

Åh kul tävling!

Om jag vann skulle det passa perfekt med allt i klarrött!

35 martina:

skriven

Hej vinner jag så skulle jag jättegärna vilja ha allt i blått till min lilla pojke!

36 Sara:

skriven

Min lilla plutta skulle jättegärna vilja ha tallrik, sked och haklapp i rosa och muggen i rött om vi vinner :)

37 Jennie:

skriven

om jag skulle vinna skulle färgen kvitta! :D

38 hadeel:

skriven

Åhh vad fina, om vinner skulle jag gärna vilja ha allt i rosa till min prinsessa! :D



Har skrivit ett inlägg också ,



http://hadeel.se/2010/july/tavling-hos-majbebis08.html#comment

39 Lisa:

skriven

Ååh perfekt för min lilla som ENDAST äter själv annars kan det kvitta tycker hon :)



Vinner jag vill jag ha:

Glas: Ängsgrönt

tallrik: Rosa

Skedar: Rosa

Haklapp: Rosa



Har även länkat i min blogg:

http://lisaomaya.blogg.se/2010/july/tavling.html

40 Diana:

skriven

Pm jag vann så skulle jag vilje ha alla tre i BABYBLÅ färg.

41 Sara:

skriven

Hej! Om jag skulle vinna skulle jag gärna vilja ha samtliga i grönt till min lille underbara son Liam!

Min mailadress är [email protected]

Kram Sara

42 Emma, ung mamma till Léon <3:

skriven

Oj glömde lämna min mail! [email protected]

De var jag som skrev: Åh!!!! "Har alltid funderat på att köpa dessa,våran Léon ÄLSKAR att kladda med maten så dessa vore en stor hjälp i vardagen =D (då vi endast har tyghaklappar) Om jag skulle vinna önskar jag de i färgen blått eller grönt =D"



43 Linda Persson:

skriven

Är gärna med o tävlar :) och om jag vinner vill jag gärna ha färgkombinationen som är på bilden :)kram



44 Linda:

skriven

åhh så fint jag önskar ett set i rosa till Leya.

Kramisar!

45 Dorothea - Ett nästintill trillingliv.:

skriven

Å det här skulle jag vilja ha! I grönt :)



Nu håller jag tummarna att jag får en härlig överraskning på min födelsedag (18 juli) ;)

46 Sanna:

skriven

Detta är ju perfekt att vinna till min dotter och Babybjörn är verkligen ett bra kvalitésmärke så jag skulle gärna vilja vinna:



Tallrik: Rosa

Mugg: Röd, för det fanns väl ej i rosa?

Haklapp: Rosa

Skedar: Rosa/svart



Har länkat här: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2010/july/tavlar-om-ett-matset.html#comment

47 Adam & Alishas mamma:

skriven

Om jag vann skulle jag välja rött på allt så att båda barnen skulle kunna dela :)

48 jimmy:

skriven

hej jag gillar gröna mest på allt =)



så det väljer jag om jag har turen..



mvh jimmy



49 Johanna:

skriven

skulle gärna vinna setet i grönt :)

50 Louise:

skriven

Åh jag älskar Baby Björns saker!!

Om jag vann så skulle jag vilja ha

Gula tallrik set

Grönt glas

Rosa haklapp

51 Kidelinbloggen - Therese:

skriven

Jag är gärna med och tävlar om ett set till min dotter som skulle behöva lite hjälp på traven med sitt ätande i dessa dagar. Jag skulle önska ett rött glas, röd tallrik och röd haklapp. Klara färger är så härligt till barn.

52 sara, mamma till Elliot:

skriven

Hallo! :)



Jag är mer än gärna med och tävlar!

Elliot skulle vilja ha allt i grönt :)



Länk,

http://saralager.blogg.se/2010/july/jag-tavlar-hos-matilda.html#comment

53 karro:

skriven

Jag skulle vilja ha allt i rosa och rött!=)

54 HildeM:

skriven

Hei.



Om jeg vinner vil jeg ha alt i blått :)

Har lenket her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/07/vinn-sett-fra-baby-bjorn.html for en ekstra sjans :)



God sommer.



Klem fra Hilde

55 Amanda:

skriven

Vi skulle önska alla delarna i grönt. Underbart läcker färg!



Har också länkat:

http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/july/tavling-babybjorn-set-187.html

56 Sandra.:

skriven

Om jag vann så skulle jag välja alla delar i grönt! Grönt är ju så snyggt! :)

57 Sandra.:

skriven

Och här kommer länken:



http://luddelitosmamma.blogg.se/2010/july/tavling-hos-matilda.html

58 hanna:

skriven

åhh jag skulle vilja vinna!

Om jag vinner skulle jag välja:

Tallrik: Rosa!

Sked: Svart/Rosa!

Haklapp: Solgul!

Glas: röd!



länkar från min blogg hit för en extra lott :)

http://maman.blogg.se/2010/july/babybjorn-tavling.html

59 Alexandra mamma till tove:

skriven

jag är jätte gärna med och tävlar.. :)



om jag vinner så vill jag ha

hakklapp: solgul

tallrik: solgul

skedar: Solgul/Ängsgrön

barnglaset: ängsgrön



har länkat i min blogg för en extra lott:

http://axdal.se/troll/2010/07/10/18-juli-matset-babybjorn-hos-majbebis08/

60 En Mölnbobos Liv - Melvins Mamma:

skriven

Jag är gärna med och tävlar, om jag vinner så skulle jag vilja ha hela setet i änggrönt.



har tipsat här



http://majbebis08.blogg.se/2010/july/-tavling-i-samarbete-med-babybjorn.html

61 Maria:

skriven

Jag är med och tävlar och skulle gärna vilja ha setet i grönt.

62 Carita:

skriven

Jag vill vara med. Jag önksar vinna hela setet i Klarröd.



Länkar:

http://turkost.blogspot.com/2010/07/matset.html

63 Mia - 17år och Mamma till William och Marcus!<3:

skriven

Jag är självklart med och tävlar!

Om jag vinner vill jag ha hela setet i samma färgkombination som på bilden.

Alltså en grön mugg, rosa tallrik, en rosa sked och en svart, och en blå haklapp! :).



Jag har även läknat din tävling, förhoppningvis ökar de min chans att vinna! ;).



http://snuttegubbe.blogg.se/2010/july/jag-ar-med-och-tavlar-1.html



//Kram, Mia

64 Emeli:

skriven

Åh vilken bra tävling. Jag har alltid viljat ha Babybjörns haklapp och tallrik och nu har jag chansen att tävla om det. Så roligt.

Om jag vinner så skulle vilja ha den blå haklappen, röda tallriken och röda muggen.

Håller tummarna för att jag vinner nu :)

65 Malin:

skriven

hej! Vill självklart vara med i din fina tävling även jag! Skulle jag ha turen med mig hoppas jag på ett helt grönt set, varför inte med en röd mugg till!



Håller tummarna!

Kramar Malin

66 Malin:

skriven

Länkar givetvis också för en extra vinstchans på: http://theotott.blogg.se/2010/july/tavling-babybjorn.html



Håller tummarna! Kramar Malin

67 Malin:

skriven

Hej! Är klart med, önskar ett set som är rött så långt det går :)



Håller tummarna!

Ha det gott!



Mattias

68 Malin:

skriven

Länkar också på http://villduvinna.blogg.se/2010/july/tavling-babybjorn-set-187.html



..för en extra vinstchans!



Ha det gott!



Mattias

69 Millah:

skriven

jag är med =)

Haklapp: Rosa

Glaset: Röd

Settet: Rosa



Hoppas på tur

Kramar

70 Caroline:

skriven

Vilken rolig tävling. Detta är ju perfekt till liten som ligger i magen :) Skulle jag ha turen skulle jag valt..



Haklapp: Röd

Glas: Röd

Settet: Vitt

71 Lii ~Williams mamma~:

skriven

Kul tävling!

Håller tummarna och om vi vinner önskar vi haklapp, glas och settet i ängsgrön... Underbar färg på underbar produkt!



Har även länkat till tävlingen här: http://liitavlar.blogg.se/2010/july/babybjorn-tallrik-haklapp-och-glas.html

72 Caroline Andersson:

skriven

Jag är självklart med och tävlar om denna supervinst!

Jag skulle vilja ha hela setet i grönt.



[email protected]

73 Ella:

skriven

jag skulle vilja ha glaset i rött, tallrik plus en sked i rosa o haklapp plus en sked i svart...



länkar i min blogg: http://cuteelliz.blogg.se

74 Ulrika:

skriven

Åh, vilka fina! Om jag vinner vill jag ha alla delar i rött!

Vänliga hälsningar

Ulrika

75 Veronica - mamma till Theo:

skriven

Jag är med



Hoppas vinna:

haklapp: grön

tallrik: grön

skedar: grön/gul

glas:grön



Veronica

[email protected]

76 Sandra:

skriven

En väldigt fin tävling! Tack för att också vi utan blogg får delta.



Om jag vinner skulle jag välja;

haklapp: Havsblå

glas: Klarröd

set: Klarröd

77 Cattis:

skriven

jag vill vara med och täcla:)



om jag vinner så skulle jag vilja ha allt i grönt :)

78 Cattis:

skriven

lott 2



här har jag länkat http://iseeuglypeople.blogg.se/jagvillvinna/2010/july/18-juli-babybjorn.html

79 Elin:

skriven

Jag vill vara med och tävla om detta fina matsett till min son :)



Glaset: ängsgrön

Tallriksettet: ängsgrön

Haklapp: havsblå



Har länkat:



http://lundevallll.blogg.se/2010/july/taaaaavling-om-ett-matset-ifran-babybjorn.html#comment

80 Lotta:

skriven

Jag är gärna med! Toppengrejer ju!

Vill vinna allt i klarröd (skedar röd/blå) till min yngsta som fyller ett i morgon.

Hoppas på megatur, detta är verkligen en bra vinst =)

81 Ylva:

skriven

Är gärna med, och skulle välja dessa färger:

Glas: rött

Tallriksset: Rosa/svart

Haklapp: blå



Kramar

82 Elina Dahlgren:

skriven

Hej! Vilken underbar tävling! :)



Ser att det är många som är med och "slåss" om vinsten, så chansen är väl liten att man vinner. Men om jag skulle ha turen på min sida så skulle jag välja allt i färgen "ängsgrön". Vet inte om jag väntar en pojke eller flicka, men det känns som att den färgen passar till båda :)

83 Nicen:

skriven

Har även länkat till denna sidan på min blogg http://ungsmabarnsmamma.blogg.se/2010/july/tavling.html#comment

84 Emma - mamma till Haylee:

skriven

Om jag vann skulle jag vilja ha det gröna glaset, det rosa settet med tallrik och sked, och den rosa haklappen.



[email protected]



85 Lillan:

skriven

jag är gräna med. skulle vilja vinna

Ängsgrön haklapp, snövit tallrik, Solgul/Ängsgrön skedar och Ängsgrönt glas!



har länkat tävlingen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/july/glas-tallrik-skedar-haklapp.html



86 Ung pappa till Inez och Bebben:

skriven

Hej



Vilken underbar tävling, jag älskar babybjörn och deras kvalitet - finns det några bättre mattillbehör till de små. Vi skulle verkligen behöva ett nytt sätt då vi väntar nummer 2 snart och våran dotter äter än ur sitt sett.



Om jag blev den lyckliga vinnare så skulel jag nog välja:

- Haklapp i rosa

- Barnglas i röd

- Tallrik i rosa



jonas

[email protected]



LÄNK: http://ungaforaldrar-tavlingar.blogspot.com/2010/07/tavling_2309.html

87 anna:

skriven

Jag skulle bli lycklig över ett blått set!

Här är länken http://annastipsarblogg.blogg.se/2010/july/vinn-ett-set-fran-babybjorn-hos-majbebis08.html

88 Malin & Elise:

skriven

Jag vill vara med och tävla. Allt i blått förutom muggen som jag vill ha i rött.

89 Nicole:

skriven

Jag skulle vilja ha

rött i allting, haklapp och mugg + en tallrik i blått.



:)

90 evamar:

skriven

Om vi vinner blir det ängsgrönt för hela slanten,



PS. Lott 2: http://evamar.blogg.se/2010/july/matset-18-juli.html

91 Cicci - Mamma till lilla Joline:

skriven

Jag är med och tävlar, vad skoj!



Om vi vinner vill jag ha tallrik och haklapp i rosa, och glas i ängsgrönt :o)



Hoppas på tur nu och kör på 2 lotter med länk i min blogg oxå:



http://ceciliahansen.blogg.se/2010/july/tavling-babybjorn.html

92 Fru Charlotte - Mamma till Nikita:

skriven

Åh vilken rolig tävling! Nikita som precis börjat med smakisar, det där skulle vara helt perfekt!



Jag som älskar rosa skulle helt klart vilja ha rosa i allt förutom skedarna som jag vill ha svarta.



Har länkat i min blogg också http://charlottegaines.blogg.se/2010/july/tavlar.html



Så nu är det bara att hålla tummarna och hoppas hoppas :)

93 Malin:

skriven

Är absolut med å tävlar. Tyckte den gröna färgen var skitläcker. Så om jga vinner vill jag ha allt i den färgen:)

94 care69:

skriven

Jag är gärna med och tävlar om ett Ängsgrönt set.



Har länkat:

http://care69.blogspot.com/2010/07/18-juli-vinn-babybjorn-matset.html

95 Annica:

skriven

Grönt glas, Gul tallrik & rosa haklapp.. :) Skulle jag vilja vinna.

96 Hannele - Snart 2 barnsmamma:

skriven

Hej!

Jag är med och tävlar :)



Om jag vann då skulle jag vilja ha den röda muggen, blåa tallriken och den blåa haklappen :)



Jag har tipsat 5 vänner + dig :)



/

Hannele

97 19åriga Fru Sofia - Nu även mamma:

skriven

vinnaren dras på min och Jonas bröllopsdag, tur? ;)



Jag skulle vilja ha ett rött set, alltihop i rött! =)

98 Mamma Mia:

skriven

Jag skulle villja vinna setet i ängsgrönt. lilla Greta skulle bli så glad för nu är det dax att börja käka mat..

99 Martina - mamma till Ella:

skriven

Hej.



Om jag skulle få chansen att vinna hade jag jätte gärna velat ha allt rosa. :)



För extra chans länkar jag:

http://frumammapappabarn.blogg.se/2010/july/jag-ar-med-och-tavlar.html

100 anna:

skriven

ååå, vilken rolig tävling ;)

om jag skulle vinna skulle ja vilja ha glaset i grönt och resten i rosa då vi väntar en liten tjej i slutet av året.



länkar även på min blogg.

http://tjallmoanna.blogg.se/2010/july/tavlar.html

101 Emma:

skriven

Om jag vinner önskar jag allt i grönt =)

102 Jane:

skriven

Jag är med! :-)



Om jag vinner vill jag gärna ha en röd haklapp, rött barnglas och tallriken och skeden i svart-vitt-rött-kombinationen.



Håller tummarna nu! :-D

103 Carro:

skriven

Om jag har turen att vinna så skulle jag välja:

Tallrik: Solgul

Haklapp: Ängsgrön

Skedar: Solgul/Ängsgrön

Glas: Ängsgrön



Länkat på bloggen http://griffelfot.blogg.se/competition/2010/july/matset-hos-majbebis08.html

104 ANKI k:

skriven

ÅH....precis vad jag letat efter.....den PERFEKTA DOPGÅVAN till en stor liten tjej!!!

RÖTT vill jag ha alla delar i!!

105 Martina:

skriven

Super fina prylar! En tallrik i rosa, ett glas i grönt och en haklapp i rosa skulle verkligen inte vara fel att vinna.

106 Linda:

skriven

Vill absolut vara med och tävla och har jag turen på min sida så skulle jag vilja ha det gröna glaset, det rosa settet med talrik och sked, och den rosa haklappen



för en extra chans så länkar jag här



http://familjengranberg.blogg.se/2010/july/vinn-ett-baby-bjorn-set.html



Kram Linda

[email protected]

107 Kawwe:

skriven

Jag är gärna med!



Skulle välja hela setet i ängsgrönt :)



Hoppas på tur!

108 Anna Vid:

skriven

Hejsan!

Jag är gärna med och deltar, jag skulle vilja vinna de rosa setet :)



Har tipsat i min blogg för en extra lott : http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2010/july/vinn-matset-187.html



Hoppas på tur.

Mvh// Anna Vid

109 mathilda:

skriven

skulle vilja ha ett ängsgrönt glas, en ängsgrön haklapp, det ängsgröna tallrikssetet. Helt enkelt en massa grönt :)

hoppas på tur!

110 Linda Danielsson:

skriven

Ängsgrön färg på allt vill jag vinna och hoppas på den perfekta presenten till min brors första barn!

111 ulliz:

skriven

Äntligen en tävling som har med barn att göra, vi är med och håller tummarna på tur, Winton gillar grönt :)

Glad sommar från oss



Har med det på bloggen

http://mittalltwinton.blogg.se/2010/july/tavling-med-babybjorn.html#comment

112 Caroline - Mamma till Noah:

skriven

Vilken kanon tävling denna vill vi inte missa!



Fastan direkt för färgen Ängsgrön till Noah =)

Så varm o skön färg!

113 Caroline - Mamma till Noah:

skriven

Vi har även tipsat i bloggen om tävlingen:

http://caaaaaaroliine.blogg.se/2010/july/tavlar-om-ett-matset-ifran-babybjornen.html

114 Emma:

skriven

Hej!

Jag skulle bli jätteglad för ett set i den underbara ängsgröna nyansen!

Ha en härlig sommar :)

Mvh Emma

115 marty:

skriven

hej. jag skulle vilja ha allt i vitt om jag vann. alltid roligt att matcha. :) jag har tipsat 5 vänner men kunde inte hitta din email någonstans så jag kunde inte skicka kopian till dig. :(

ha d gott

116 robin hood.:

skriven

hejhej!



är det bara jag som tycker att tröjan jag visar i mitt inlägg jag länkat ser ut som en kantarell typ?



kram!

117 jenn:

skriven

Jag vill jättegärna vara med! Det är verkligen något som beh¨vs just nu när lillkillen tycker att han kan allt själv och tror han är minst lika stor som store-bror!

118 Anonym:

skriven

Jag har självklart länkat; http://barbados.blogg.se/category/tavlingar.html

119 Kristin:

skriven

Om jag vann skulle jag vilja vinna hela setet i ängsgrönt =)

120 Kristian J:

skriven

Trevlig tävling!

Jag skulle vilja vinna klarrött glas, havsblå tallrik samt klarröd haklapp.

121 Linda Persson:

skriven

Om jag vinner skulle jag vilja ha färgkombinationen på bilden :)



Har länkat:

http://emmiesmamma.blogspot.com/2010/07/jag-ar-med-och-tavlar-om-ett-set-med.html

122 Elin Jonsson:

skriven

Hej klart att jag är med och tävlar! Om jag vinner så vill jag ha tallriken i solgul, Ängsgrön mugg och Ängsgrön haklapp.



Länkar på min blogg också!



håller tummarna

123 Cicci - Mamma till lilla Joline:

skriven

Är vinnaren dragen??

Kommentera här: