17:00 tas det hål på hinnorna =)

Halloj, tack för alla underbara kommentarer - gud så kul att komma in och läsa :)
Åkte in klockan 10 som sagt, fick ligga med ctg kurva men under en timme hade jag typ 2 sammandragningar som inte kändes alls, mindre än jag haft på hela veckan haha så det var lite surt.

Eftersom att inget vatten läckt så som det brukar göra vid vattenavgång så kom de fram till att det måste varit den yttre hinnan som gått sönder för jag var hundra på att det var vatten och inget annat. Det sploshade liksom ner direkt på golvet.

Jaja - då var vi bombis på att vi skulle bli hemskickade och bara vänta igen men efter läkarkollen som vi skulle till klockan 14.30 så sa hon att bebis låg vääldigt långt ner och jag var öppen minst 5cm så vi fick välja på att vänta på "ledig plats" eller återkomma klockan 17:00 så tar de hål på hinnorna för det är tydligen på G här.

Gissa om vi är glada ! Snart har vi lille killen här =) 

Mercedes har det jättebra hos mina gudföräldrar och det är så otroligt skönt att de ställer upp nu så slipper man oroa sig för det.
1 Ida:

skriven

Åh vad skoj! Nu är det verkligen inte långt kvar tills du får din son! Hoppas allt går bra!

2 monica o baby felice:

skriven

Nemen gud såå roligt!!

3 Amanda:

skriven

Gu va kul :D Grattis till hela familjen!

4 Jenny:

skriven

Snart är han här , jag blir såååå avundsjuk .

Nu vill jag ha Juni så jag får ha min lilla här oxå :p

Lycka till !

5 Sandra-isabellesmamma+ gravid:

skriven

Gud så spännande =) snart såå =)

6 Hiba:

skriven

Ohh, vad roligt!! :)

Snaaart!

Ska tänka på dig. Du får meddela oss när du kommer hem!

Lycka till än en gång :)

7 Dorothea - Tvillingmamma & Gravid:

skriven

HURRA!

Nu är klockan minsann halv fem så jag antar att ni är SUPER SPÄNDA..

Hoppas allt går relativt fort efter detta och att värkarna kickar igång.

Kram och stort lycka till.

8 Carro - The Lantismamma:

skriven

Åh!!! Nu blir det spännande! Tur jag har med min laptop till Karlsborg så jag kan följa er! Kraaam<3

9 Therese:

skriven

Trillade in på din blogg för ett tag sen,

tänkte bara önska lycka till och hoppas hela familjen mår bra:)!

10 Marie:

skriven

Hej där...lycka till, snart är det dags =) spännande, ha det bäst

11 Denise - Ännu en mammablogg:

skriven

SPÄNNANDE :D Lycka till nu då :D

12 Sara:

skriven

Åh vad spännande, lycka till nu med förlossningen och jag väntar spänt på en uppdatering :)

13 Kirsi:

skriven

Åååh vad spännande =)

Klockan är nu 17.10 och jag antar att det tagit hål på hinnorna. Lycka Till och Grattis till heela familen =)

14 rebecka:

skriven

hoppas han kommer snart :) du verkar vara en toppen tjej, stort lycka till :)

15 Ida:

skriven

Nu är kl 17.35 så jag antar att det är i full gång nu, LYCKA TILL! :D :D

16 J:

skriven

Vad roligt för er!



Stor kram vännen

17 Maria-mamma till August:

skriven

Kikar in på din blogg titt som tätt:)



Lycka till nu och hoppas lillen är snabb och vill ut.

18 Mamma till världens underbaraste mulatt:

skriven

:D

19 linnea:

skriven

Gud vad kul, lycka till :)

20 Rebecca:

skriven

oj, så spännande!

Gud vad roligt, skickat en kommentar på fb =)

21 Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma:

skriven

WOHO nu har ni nog fått pluttisen! :D

22 Olelsi / Nettan:

skriven

Ohh vad kul och höra ifrån er. Snart så kanske har du redan fått honom nu....



Kram till Er!!



Olelsi/ Nettan i Hälsingland.

23 Grynet mamma till lille Vidar:

skriven

Åhhh vad spännande! Jag är nästan lite avundsjuk :P haha bara nästan.

All lycka till till er nu. Snart ska ni få snosa bebis :)

Kram kram

24 Maria:

skriven

Åhh det bara pirrar i mig, vad roligt och lycka till och GRATTIS förssjutton. Längtar tills min bebis är här.

25 ungmamma:

skriven

eftersom jag redan önskat er lycka till så tänkte jag bara säga att jag hoppas att allting går bra, längtar massor tills ja får min lille bebis i famnen. =) hur tror du att mercedes tar det ? jag är super nyfiken på hur min son kommer regera när de kommer en bebis till famijen =)

26 Mother, Married & Twenty:

skriven

Hoppas förlossningen går bra! Lycka till :)

27 hadeel:

skriven

Åhh va roligt snart är han hos er :D längtar tills du skriver nästa gång, hoppas han har kommit då :D LYCKA TILL!!

28 Jasmine:

skriven

Lycka till med allt! Vi håller tummarna att allt går bra! kram

29 Malin, Alice & Lowes mamma!:

skriven

Åhhh!! Hoppas det går bra!!!

30 Crazyangel [mamma till Milton&gravid]:

skriven

Åh då har ni er lillkille nu! :) Mys!

31 Linda och lilltjejen i magen (BF 7/5):

skriven

Åh vad härligt! Ska bli så spännande att få se den lille killen på bild här i bloggen!

32 Kevins & Elliots mamma Mia:

skriven

Tänker på er! All lycka till NU!

33 annas Perssonliga:

skriven

Lycka till!! Hoppas lillkillen är född och ni alla mår bra!!



Kram

34 Mamma till Adam & Gravid:

skriven

Åh då har ni antagligen en liten bebis nu eller är inne på förlossningen och kämpar :)

Nu kommer man gå in och kika minst 100 gånger extra ikväll och imorgon för att se om det kommit någon uppdatering haha! Hoppas det är bra med er! Kramar

35 Caroline - Mamma till Freija & Loke.:

skriven

Nu har nog lill killen kommit, hoppas jag. Lycka till med allting och hoppas ni alla mår bra.

36 Linda:

skriven

hihi vad spännande. fasiken vad knäppt att du var öppen hela 5 cm utan att känt ngt!

nu antar jag att ni snusar bebis, sååå mysigt.

Kram

37 Jenka:

skriven

LYCKA TILL, antagligen är allt redan klart så jag skriver GRATTIS med ifall ;D

38 Ruby och Milo:

skriven

haha du va som jag! jag hade iof kanske 1 värk varannan timme som knappt kändes men ja åkte in för ja mest va nyfiken och tjoffsan så var ja visst öppen 6 cm haha! åååh du ligger säkert och njuter av bebislukt och nykommling i familjen. ska terra din blogg nu haha

39 Therese:

skriven

så spännande, lycka till tänker på dig! kram

40 Carro-The Lantismamma:

skriven

Kollar in här nu på kvällen. Hoppas allt går bra!! Kram!

41 Maria med en liten Kevin:

skriven

Ohhh.. Spännande!!

42 Hiba:

skriven

Undrar verkligen hur det är med dig just nu, om bäbisen har kommit ännu? Jag hoppas det i alla fall, och jag hoppas att ni mår bra.

Verkligen spännande...

Kommentera här: