Leon charmören 2010 edition

    
    
Leon är så obeskrivligt söt när han tuggar på sina läppar, tandlös och allt :)
Kan tänka mig att han blir en riktig charmör när han blir stor, fast man kan ju inte bli något man redan är! 

Appropå ingenting så är förskolan är verkligen en succé för Mercedes också, hon älskar det och pussas och kramas innan hon sticker iväg för att leka, när jag hämtar så vill hon fortsätta leka så det är ett riktigt gott tecken.
Och alla som sa att det var så mycket svårare att skola in äldre barn, HA!


1 Sandra:

skriven

Jag tror inte heller att det skulle vara svårare att skola in äldre barn. Det beror nog helt enkelt på var i livet de är. De har ju perioder då de är mammiga och pappiga tex. Jag var 3år när jag började på dagis och det gick finemang!



Min dotter var dock bara 1,5år när hon började på dagis. Jag hade inte råd att vara hemma längre. Men ska jag se tillbaks på det hela så var det jag som mådde dåligt, inte Kimmy. Kimmy älskar dagis och har gjort från första stund. Jag hoppas Charlie tar det lika bra!

2 hanna:

skriven

hur söt får man va! :)

3 mtbq:

skriven

Ja du, en riktigt lite sötis!!

4 Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥:

skriven

Han är så underbart fin! Dom där ögonen kommer att bli farliga för flickorna sedan ;)

Grattis till han på hans månadsdag också!

Kram

5 Anna - Mamma till Felicia & Gravid med Lillebror:

skriven

åå Han har så grymt fina ögon.

6 Jen:

skriven

Alltså ååh, de e nig den sötaste kille ja sett på länge.. Vilka ögon! :D

7 Bettina:

skriven

Naeee hur sör får man bli!! Vilket litet charmtroll!

Måste säga vilken härlig blogg du har!!



Kika gärna in på min blogg!

Målar nämligen doptavlor/namntavlor m.m! Perfekt att ge bort som doppresent eller till en nyfödd, eller varför inte skämma bort sin egen unge med en!



Så kika grna in på min blogg http://bettinasdoptavlor.blogspot.com/



Ha en fin dag! KRAM Bettina :)

8 Evelina - Mamma till Meja Lee <3:

skriven

Men så söt han är, vackra ögon :)

9 Linda:

skriven

Har samma erfarenhet jag. Äldsta barnet var nästan 4 år och behövde ingen inskolning alls i princip. Aldrig något krångel med henne. De två andra var drygt två år och två och ett halvt. Härigt att Mercedes trivs så bra!

10 Therese:

skriven

Sötnos!

11 Malin - Alice & Lowes Mamma!:

skriven

Awww vad söt han är!!

Kommentera här: