Tävling i sammarbete med iloveplexi.se!

                   
Nu är det ännu en tävling i sammarbete med iloveplexi !
Ni har chansen att vinna ett halsband med valfritt namn graverat. Det enda ni behöver göra för att vinna är att kommentera detta inlägg med en motivation - behöver inte vara någon tårdrypande historia och inte heller en lång uppsats - enkla ord varför ni vill vinna helt enkelt.

Lycka till och tävlingen avslutas den 28de April ;)


Pågående tävling i sammarbete med Pingpongbarnkläder! (Länk)
1 Jakobine - Mamma till Embla:

skriven

Skulle jag vinna halsbandet skulle jag låta gravera in oldermor(gammelmormor) och ge det till min mormor som bor i danmark, även om hon bor en bit bort har hon ställt upp och hjälpt till otroligt mycket. Så en personlig present skulle vara perfekt till en kvinna som "redan har allt" ;)

2 Anna:

skriven

Jag skulle vilja vinna för jag alltid önskat mig ett halsband med mina barns namn men det är aldrig någon som gett det till mig så det vore perfekt :D

3 Stina:

skriven

Jag är med! Vill helt enkelt bära min dotters namn runt halsen :-) Hon är mitt livs lycka!



KRAM Stina

4 bella:

skriven

har du sett på shutter Island :D?

5 Ebba's mamma (Angelica):

skriven

Hej!

Jag vill vinna för att det är ett fint sätta att visa vem som ligger mig närmast hjärtat :-)



Kram,

6 Maria:

skriven

hej jag vill vara med att tävla :) jag vill vinna förjag har aldrig vunnit något i mitt liv och det hade varit så myssigt att bära mina barns namn så att när dom inte är med mig så är dom nära mitt hjärta :)

7 Sanna:

skriven

Då jag redan har ett namnhalsband med min dotters namn som är min dyrbara skatt, så skulle jag enkelt och kort vilja vinna ett namnhalsband med texten "THANKS MUM" att ge till min mamma som alltid ställt upp för mig, inspirerat mig och tror på mina drömmar. Hon är en start förebild för mig och jag är väldigt tacksam som har just henne i mitt liv.

8 Malin & Elise:

skriven

Jag vill vara med i denna tävling om ett smycke till min sambo, vi firar 5 år snart så skulle vara roligt att ge honom ett halsband med vår dotters namn på.

9 Maria - Kevins Mamma:

skriven

Hade jag vunnit det hade jag graverat in mitt eget namn och gett det till min man i 2 års bröllopspresent. Har haft en ide om att göra det så skulle passa mig perfekt =)

10 Victoria:

skriven

Hej Matilda! Jag är gärna med och tävlar. Min lilla flicka kom till världen den 2 april och skulle gärna vilja ha min skatts namn runt halsen. Håller tummarna! Tack för en bra blogg, lycka till med allt! Kramar

11 Cattis:

skriven

Vilken rolig tävling! Jag vill gärna vara med och tävla. Det skulle vara kul att vinna ett halsband med min sambos namn, vi har varit tillsammans i 1,5 år nu och jag skulle gilla att gå runt med hans namn för att visa alla vem min älskling är. :) Tror också att min sambo skulle bli glad. :)

12 W - ung tvåbarnsmamma:

skriven

det går toppen, nu har man att göra. =)

lill tösen är väldigt behövd av närhet hatar att ligga själv, så vi får i stort sätt hålla henne hela tiden. =)

Kevin är lite svartsjuk fortfarande.



hur går det själv? kram

13 eriika:

skriven

jag vill va med. med min blivande dotters namn runt halsen =) BF 30 juni.

14 Emma:

skriven

Hejsan.



Hoppas ni mår bra och har sol och fint väder som här i Helsingborg. :)



Jag skulle vilja vinna detta halsband och gravera in Morfar på det för att hedra minnet av min morfar som gick bort den 30 maj 1994. Det hade varit helt fantastisk att få göra det. :)

15 emma:

skriven

åh va roligt, så fint halsband.



skulle jag få chans att vinna halsbandet skulle jag skriva in min sons namn. ett tecken på att även om man inte alltid är nära han, finns han alltid omkring mig&i mitt hjärta :)

16 Rebecca:

skriven

Jag skulle vilja vinna halsbandet så jag kunde ge det till min bästa vän som ett bevis på vår starka vänskap! <3

17 eriika:

skriven

ja:) det blir en Joliee

18 Hannah:

skriven

Jag kan inte riktigt bestämma mig, endera så skulle jag skriva min pojkväns namn för att visa att vad som än händer så står han mig närmast och jag älskar honom sjukt mycket.



Eller så skriver jag min systerdotters namn och ger det till min syster :)

19 Johanna:

skriven

Jag skulle vilja ha min pojkväns namn nära hjärtat för att jag älskar honom och han gör mig så otroligt lycklig.

20 Anonym:

skriven

Jag skulle vilja ha halsbandet och ge till min storasyster som ska konfirmeras i maj.

Hon ställer alltid upp för mig och hon är värd en sån. Jag vet att hon vill ha en såna och ge till mig, henne och vår mamma. Men nu tänkte jag om jag vinner, ska hon få den!

21 Patricia:

skriven

Jag glömde ju skriva mitt namn



Jag skulle vilja ha halsbandet och ge till min storasyster som ska konfirmeras i maj.

Hon ställer alltid upp för mig och hon är värd en sån. Jag vet att hon vill ha en såna och ge till mig, henne och vår mamma. Men nu tänkte jag om jag vinner, ska hon få den!

22 Stella:

skriven

Jag skulle vilja vinna det för att alltid kunna bära min älskades namn runt halsen.

Det skulle kännas som en present till oss båda. :)

23 sally:

skriven

jag vill vinna för att det gör jag aldrig hahaha

24 Emma:

skriven

Hej,

Jag är gärna med och tävla!

Jag hade skrivit "Elna" på halsbandet då det var min gammelmormor som gick bort den 4 mars (snart 2 månader sedan).

Detta känns så sjukt, har fortfarande inte fattat att jag aldrig kommer träffa henne igen.

Med ett halsband runt min hals med hennes namn på skulle kännas mycket bättre tror jag!

25 Jen:

skriven

Skulle vilja gravera in pappas namn eller "pappa" :)

26 Caroline - Mamma till Freija & Loke.:

skriven

Om jag vann skulle jag välja att ha texten "Mamma" på halsbandet. Just för att jag inte vill välja ett utav mina underbara barns namn. Mamma det är ju jag och jag är värd ett sånt halsband enligt mig själv för min dunder insatts som mamma ;) hehe.

27 Philippa - mamma till Therese:

skriven

jag skulle vilja ha min underbara dotters namn kring halsen. hon är det vackraste jag har och jag vet verkligen inte vad jag gjorde innan hon föddes, tänka sig att det redan gått 4 månader, och tänka sig att det inte gått mer än 4 månader... tiden rusar men det känns som hon alltid funnits här

28 evamar:

skriven

Jag vill vinna helt enkelt för att det är snyggt och lite annorlunda.



PS: http://evamar.blogg.se/2010/april/halsband-28-april.html

29 Stella:

skriven

Jag vill vinna därför att det är ett enormt personligt halsband, och jag skulle verkligen vilja bära min pojkväns namn runt halsen varje dag. :)

30 AnnaC:

skriven

Jag skulle vilja vinna halsbandet och gravera in min älsklings namn. Vi har hållit ihop i 16 år, fått två barn och är kärare än någonsin! Håller tummarna.

acwse(at)hotmail.com

31 cammie:

skriven

otroligt fint! Vilken mamma vill INTE ha ett vackert halsband med sitt barns namn? I WANT =). Skulle skriva min sons namn. kram på dig.

32 nathalie:

skriven

Jag är jätte gärna med! Älskar smycken xD Jag skulle gärna vinna för att skriva in min pojkväns namn i det så att jag på något sätt alltid har honom med mig (:

33 Annica:

skriven

Skulle vilja ha mitt barns namn inristat i halsbandet. :) "Tindra". Sen kan hon få den när hon blir större. (;

34 Cilla:

skriven

Åh vad coolt: fräckt & romantiskt på en gång! Jag skulle vilja ha det vackra hjärtat med min blivandes namn inristat i plexiglaset. Det enda lilla halsbandet jag har fick jag av honom och nu när vi snart gifter oss skulle det vara perfekt att uppdatera med ett nytt kärlekshalsband! Kanske kan jag tillochmed ha det på bröllopsdagen, jag älskar speciella detaljer!

35 Kimmi:

skriven

Vill vinna halsbandet till min dotter som börjat intressera sig för smycken och grejer. Tror hon skulle tycka att halsbandet är vackert.

36 zaida:

skriven

Jag vill vara med!

Om jag skulle vinna, skulle jag gravera in mina två bästa vänners namn. Eftersom de betyder så otroligt mycket och alltid förstår mig. Nu är det bara att hoppas ;)

37 zaida:

skriven

oj, glömde mejladressen .

38 ellan:

skriven

jag vill vara med och tävla.



Skulle vilja vinna halsbandet för att jag vill ha min sambos namn närmast mitt hjärta.. han gör allt för mig och jag älskar verkligen honom.



Har länkat här : http://klartmanhangermed.blogg.se/2010/april/halsband-28-april.html

39 Nina:

skriven

Tjusigt halsband, om jag vann hade jag nog velat ha ordet katt ingraverat på det.

Jag älskar katter mer än något annat, och ja jag kommer nog bli en sån galen gammal ensam katt tant när jag blir gammal och skrynklig :)

40 Sandra:

skriven

ÅH ytterligare en kanontävling!

Jag vill så hemskt gärna vilja vinna detta för jag vet att det är den perfekta presenten till min syster. Hon skulle bli så otroligt glad då hon önskat sig ett sånt halsband länge nu. Så jag håller tummarna.. Kram Sanko

41 Lindet:

skriven

Hej! Jag vill vinna halsbandet för att det är så otroligt fint! Finaste smycket jag kan tänka mig att ha. Fint och med namnet på världens underbaraste tjej på. Det allra bästa en mamma kan bära. Jag skulle bära detta stolt var dag! Vill så gärna vinna =)



Kram Lindet

42 Jimmy:

skriven

I juni fyller sambon år Vad bättre kan jag då ge henne än ett underbart halsband med vårt barns namn på? Jag vet att vi alla hade blivit väldigt nöjda och glada. Så här hoppas jag på att få överraska henne med en jätte fin present!



MVH JIMMY

43 Tarja:

skriven

Jag vill vinna det här för att göra min dotter glad. Ge en fin och personlig gåva som hon alltid kommer att bära med sig. Jag är övertygad om att hon skulle bli otroligt glad. Hon är kräsen med smycken men vet att denna skulle falla henne i smaken.



MVH tarja

44 helena:

skriven

jag är gärna med! jag skulle vilja att det stod Pierre på och jag skulle vilja vinna den till min syster som ÄLSKAR pierre från simple plan och eftersom det inte direkt är så jättestor chans att hon kommer få honom (eftersom han är förlovad, bor i canada och är 16 år äldre) så skulle jag verkligen vilja ge henne detta halsband :)

kram Helena

45 Moa:

skriven

för att min vän förtjänar detta och vore kul och ge henne det i studentpresent

46 rebecca:

skriven

Jag vill vinna för att jag fick ett halsband med mitt namn på av min pojkvän (som nu gjort slut) men som försvann när jag var utomlands.. vill bära det som ett minne från honom!

47 Isabelle:

skriven

Skulle vilja ha ett halsband med min pojkväns namn. Vi har ett distansförhållande och jag vill visa på alla sätt hur mycket jag älskar honom!

48 chanette:

skriven

mitt eget namn. jag måste lära att älska mig själv mer. sånt e oxå viktigt

49 care69:

skriven

Jag vill vinna, för jag gillar att vinna! :-D



Har länkat:

http://majbebis08.blogg.se/2010/april/tavling-i-sammarbete-med-iloveplexise.html#comment

50 Sara - Ensamstående mamma:

skriven

Åh äntligen en tävling där jag verkligen vill vinna! Jag har alltid velat ha ett namnsmycke med sonens namn ingraverat, men med min inkomst som studerande och ensamstående mamma så finns inte ekonomin till det. Så ja, därför vill jag vinna.. för att jag verkligen vill ha ett, men inte har råd :)

51 Annika:

skriven

Jag vill vara med o tävla, helt klart. Anledningen är att jag älskar namnsmycken, och iloveplexi kör en stil som jag inte sett nån annanstans. Det vore riktigt häftigt att ha nåt som ingen annan har - eller ja, ingen som jag känner iaf. Har aldrig sett dessa smycken förut - men jag trånar verkligen!!! Det är verkligen vill-ha-varning på dom!! Hoppas på tur, vilken glädje det skulle vara!!!



Kram Annika

[email protected]



PS Länkar här: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/april/majbebis08-iloveplexi-284.html

52 Linda:

skriven

Vill vinna för jag vill ge min äldsta flicka någon riktigt fint och vad är då bättre ett ett underbart namnhalsband



Håller tummarna



Kram Linda



http://familjengranberg.blogg.se/2010/april/vinn-halsband-1.html

53 Amanda:

skriven

Jag skulle så gärna vilja vinna detta smycke till min vän Malin. Hon är den som ställt upp för mig nu sen jag fick ett sjukt barn. I vått och torrt är hon där och stöttar. Om jag vann skulle hon få detta smycke av mig.



Har länkat här:

http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/april/tavling-halsband-284.html



Hoppas på tur!

54 Kristin:

skriven

Jag skulle jättegärna vilja vinna. Tycker jag är värd det efter att ha varit gräsänka i snart 7 månader då min sambo varit i USA och haft praktik.

55 Johanna:

skriven

Jag skulle vilja vinna halsbanden och där i skulle det stå min pojkväns namn, för han är den som betyder mest av allt för mig! :)



Kram

56 En Romantisk Saga:

skriven

Jag är jätte gärna med, mamma fyllde nyss år och jag skulle gärna vilja ge henne detta halsband :)

57 cecilia:

skriven

Jag vill vinna eftersom jag länge velat ha ett halsband med mitt namn på men ekonomin här hemma räcker inte till det så det skulle vara hur kul som helst om jag vann! :D

58 Sandra. mamma till isabelle och gravid:

skriven

Jag skulle vilja vinna detta underbara halsband å gravera in mitt dotters namn . Hade varit kul att ha turen att vinna någon någon gång då det typ aldrig hänt.

Skulle även vara kul att ge ett sånt här halsband till min syster som betyder så otroligt mkt för mig.

Kommentera här: