Upptagen lördag...

ÅÅÅH, imorgon måste jag upp jättetidigt, så måste väl lägga mig snart för bara tanken gör mig trött. 
På morgonen ska jag fixa om ena nageln, så då måste jag alltså befinna mig på norrmalm klockan 11.30, sen ska jag till mamma och lillsyrran som fyller år, förhoppningsvis blir det middag med två kära "gamla vänner" och sen hem och lämna lillan och så förhoppningsvis ska jag ut på kvällen.. 

Koffeintabletter? ;)
...

Sally undrade om jag vill åka med henne till Paris några dagar, självklart vill jag det :-) Får se när jag hinner bara, haha.
(-Men du får inte glömma oss på måndag nu!-)
    
1 sara:

skriven

baby och barn mässan är i Göteborg varje år, jätte stor mässa med massa utställare också

2 Karin:

skriven

Toppen...kikar på det sen..ska till lokalen nu.. Inlägget du kommenterade i...Du får gärna hjälpa med smakråd där...kram

3 sandra:

skriven

Gud vad härligt med Paris, specielt nu när det börjar bli vår :) Oh ja vill oxå :P

4 Tess:

skriven

hej hej har en tävling på min blogg där du kan vinna 250 kr på www.fifilur.se

hoppas du är med kram

5 JaanaBanana:

skriven

Upp tidigt? 11.30??? Tidigt för mig är att vara på jobbet 7.30... :)

6 Åsa:

skriven

Vad jobbar du med?

Kommentera här: