- Tävla och vinn lyxigt kit från Hjärtligt

Vi har fått testa Hjärtligt Shampo och balsam! Under ett par veckor vi nu använt detta -både jag och Mercedes. Vi har båda rätt "känsligt hår" och märker direkt om ett shampo passar eller inte. Jag som har i extensions behöver också undvika silikoner - har ni i extenstions så tänk på det! 
Jag gillar kombon av de supersöta flaskorna och det faktum att det är ekologiskt och biologiskt nedbrytbart, det är absolut något jag kommer att fortsätta med. 
 
                        
 
Så här skriver Mollis Care själva om deras serie Hjärtligt:
"Svensktillverkade och biologiskt nedbrytbara Hjärtligt® är ett toppkvalitatets schampo som gör skillnad. Schampot passar alla hårtyper och ger ett lättkammat och glänsande hår. Vi använder så milda och naturliga tvättensider och råvaror som det är möjligt utan att göra avkall på funktionaliteten. Vi använder ekologisk kallpressad rapsolja från Österlen som återfettar och gör håret mjukt och följsamt. Håret får dessutom en otrolig glans och lyster.

Schampot är milt parfymerat och innehåller inga färgämnen, silikoner, mineraloljor, raffinerade oljor, hormonstörande ämnen eller nanopartiklar. Alla råvaror är biologiskt nedbrytbara och överträffar "Krav" och "Bra Miljöval".
 
Självklart har ni nu chans att få testa! En vinnare får hem Hjärtligt Shampo och Balsam från Mollis Care till ett värde av 190kr!
            

För att tävla gör du så här: 
 
-Skriv en kommentar att du är med och och tävlar och nämn en av de saker med Hjärtligt som du uppskattar. Te.x att det är ekologiskt, behövs bara en kort kommentar.
 
- Gilla Mollis Care på facebook eller följ @molliscare på instagram. Skriv i en kommentar vad du heter på ig eller fb när du gillat/följer.
  
Det är givetvis otroligt uppskattat om ni delar tävlingen på instagram eller blogg, skriv då att ni gjort det! 
 
[tävlingen pågår parallellt på instagram så att alla får en chans att delta)
 
Tävlingen avslutas nu på söndag den 3:e november kl 22.00 
 
Stort tack till Mollis Care och LYCKA TILL NU!
 
 
 
1 Sandra - mamma till Molly & gravid:

skriven

1. Jag är gärna med och tävlar. Uppskattar verkligen att produkterna är ekologiska.
2. Gillar på Facebook (Sandra Li) och följer på Instagram (@surrovich)

2 Annika - drömmen om 11 barn:

skriven

Jag är med och tävlar och uppskattar deras val med att producera och saluföra ekologiska produkter. Jag har själv sagt att jag vill införa mer ekologiskt här hemma och successivt föra ut det som inte är "bra". Molliscare får gärna bli en del av våran vardag <3

Jag gillar på fb (Annika Nilsson Pettersson) och följer på instagram (drommenom11barn)

Kram Annika
[email protected]

3 Jessica Sundberg:

skriven

Jag är med. Gillar som jessica sundberg1. Jag gillar mest de söta flaskorna - känns som lyx i vardagen!

4 Kaffemorsan:

skriven

1. Jag är med och tävlar då jag gillar att det är ekologiskt och ett stort plus är att flaskorna är så fina:)

2. Jag gillar på facebook med kaffemorsan blogg.

Håller tummen=)

5 P Mary-Anne Christensen:

skriven

Hej!

Jag älskar hela grejen med kretsloppstänk. Ekologiskt och biologiskt nedbrytbart. ...och en ljuvlig flaska såklart!

Jag gillar och delar på FB alias Mary-Anne Christensen:
https://www.facebook.com/pages/Mollis-Care-AB/326539057404089?fref=ts#!/petra.christensen.9

Hoppas hoppas hoppas!

6 Mallanmamma:

skriven

1.jag har börjat använda mer och mer ekologiskt så det är helt klart ett plus. :)
2. Gillar både på fb och följer på instagram. Malin Tarvainen på fb och mallanmamma på instagram.

Ha en toppendag!

7 EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX:

skriven

Uppskattar att det är nedbrytbart

Har tipsat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/10/30/hjartligt-311/

Hoppas på tur. Gillar på FB, Anna Karlsson

8 Anna-Märta Stålnäve:

skriven

1. Jag gillar att de är svensktillverkade OCH ekologiska. Inga toklånga transporter som sliter på miljön. Mkt bra!
2. Jag har gillat på FB i namnet Anna-Märta Stålnäve.

Kul med tävling! :D

9 Sanna:

skriven

Jag är gärna med och tävlar, och gillar att det både är ekologiska och svensktillverkade.

Har gillat på FB (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna

10 elin:

skriven

Jag tycker som de flesta att det är bra att de är ekologiska och även att det inte är massor med färgämnen i det.

Gillar på FB, Elin Ringqvist

11 Erika:

skriven

Jag vill vara med och tävla! Jag älskar att de är ekologiska och att de inte innehåller något "onödigt" som är skadligt för både oss och naturen.
Gillar på fb, Erika Drewke

12 Liie:

skriven

Jag vill vara med! Om man bara får välja en så säger jag att produkterna är biologiskt nedbrytbara. Jag gillar redan på FB (Liie Larsson)

13 Therese:

skriven

Jag är med och tävlar!

1. Efter att ha läst på hemsidan om produkterna så tycker jag att produkterna verkar så otroligt SKONSAMMA - mot både miljö och människor vilket är fantastiskt bra! Det kanske är just det här setet som min stackars kliande hårbotten behöver!

2. Jag följer Mollis Care på IG - @dentvetydigamamman och gillar på facebook - Therese Kristoffersson OCH har bloggat om tävlingen - http://finest.se/userBlog/entry.php?uid=53759&beid=2551621

Nu håller jag tummarna för min hårbottens skull ;)

14 Mirjam:

skriven

Jag är gärna med och tävlar! :)
Bra med produkterna är att de är ekologiska!
Gillar Mollis Care AB på facebook som Mirjam Skredsvik.
Har dessutom gjort ett inlägg om tävlingen på min blogg:
http://testu.blogg.se/2013/november/tavling-hos-matilda-avslutas-311.html#comment

Ha det bra!

15 MariaM:

skriven

Jag är med :)

Jag gillar hela konceptet och utseendet på flaskan, men att den är den ekologiska delen som är viktigast för mig!

Gillar på fb (maria mattson) och delar tävlingen där också!

Hoppas på tur :)

Mvh Maria

16 Heidi Larsson:

skriven

Jag är med och tävlar! =)
Jag har gillat Facebooksidan (Heidi Larsson)
Jag gillar, förutom att det är ekologiskt, att det är ett himla gulligt namn! Hjärtligt, liksom! Supersött! ;)
Håller tummarna nu! =)

17 liselotte:

skriven

Jag är gärna med och tävlar. Gillar att det är Svensktillverkat.
Gillar på facebook, liselotte andersson
Har tipsat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2013/11/shampoo-och-balsam-311.html
Mvh Liselotte

18 Christina Frisberg:

skriven

Den här tävlingen vill jag inte missa, det är ju jättebra att det blir fler och fler som har ett ekologist tänk, och bara det att det är svensk tillverkat är ju bra så det slipper att fraktas halva jorden runt, och spy ut avgaser på vägen.
Gillat på fb under mitt namn Christina Frisberg.
Delat tävlingsinlägget offentligt på fb under samma namn.
Drömmer och hoppas på att just jag tagit vinstlotten.
KRAMELIKRAMEN!!! <3

19 Paola:

skriven

Jag är gärna med och gillar självklart att det är ekologiskt + biologiskt nedbrytbart!

Gillar redan på FB som Paola Allegrini.

Delat här:

https://www.facebook.com/Paola.C.Allegrini/posts/366336780167075

20 hengameh:

skriven

Att den är ekologisk och snygg design

hengi hengameh på fb

21 annica la sundström:

skriven

Gillar redan på fb och att produkterna är ekologiska och kommer från Sverige är ju ett stort +

22 Gerdan:

skriven

Jag vill gärna vinna detta kit. Jag uppskattar att det är gjort på ekologisk kallpressad rapsolja från Österlen (där jag själv bor)
Gillar på fb som Ingegerd Rönnlid

23 Camilla Sandmark:

skriven

Jag gillar på fb i namnet Camilla Sandmark.
Jag gillar hjärtligt för att det på alla vis är bra för miljön och mig själv och för att det är så supersöta flaskor!

24 Jenny Steen-Johansson:

skriven

1. De är måna om vår jords resurser genom att ha ett miljövänligt koncept
2. Gillar på FB
3. Delat, genom att kopierat och klistrat in länken
Glada hälsningar Jenny

25 Carina Gerdin:

skriven

Jag gillar Hjärtligts produkter & framförallt att det är ekologiskt, det behövs ännu fler produkter.
Gillar & delar vidare till min fb. sida (Carina Gerdin).

26 Solbritt Ilkert:

skriven

jag gillar att Hjärtligt är ekologiskt.
Jag har gillat på fb sedan länge.
Vill gärna vinna dessa söta flaskor med bra innehåll.

27 Amanda:

skriven

Jag skulle jätte gärna vinna dom här! Flaskorna är så fina och älskar att dom är ekologiska.

28 christina loveur:

skriven

Jag är med! Gillar att produkterna är milt parfymerade och att de inte har några färgämnen.
Gillar på FB med namn Christina Loveur

29 Sofie Altuntas :

skriven

1. Jag är gärna med <3 Det jag gillar bäst är naturligtvis för att det är ekologiskt och skonsamt för bàde vàr natur och huden. Önskar att det fanns fler företag som tänker ekologiskt

2. Gillar pà FB med namn Sofie Altuntas

3. Har inte instagram men delar vidare tävlingen via min FBlogg
https://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/540547259355501

HOPPAS

30 Malin:

skriven

Vilken underbar tävling!
Jag är gärna med. :)

Gillar att de är ekologiska. Skulle vara så kul och
få prova nya, bra, ekologiska hårvårdsprodukter. :)
Hoppas på tur.

Gillar på Facebook: Malin Gustafsson
Följer på Instagram: frozenvanilla_

Har tipsat här: http://frozenvanilla.blogg.se/2013/november/tavlar-harvardsprodukter.html#comment

31 Jesper:

skriven

Att det inte är testat på djur samtidigt som det är bra produkter som inte förstör vår jord är jo helt underbart. Jag som är vegan tänker mycket på miljön så detta vore en dröm att få testa något nytt och förbättra mitt fina hår.

32 Paola:

skriven

Hej! Har du dragit någon vinnare än? :)

Svar: Nu så :)
Matilda

Kommentera här: