- För att vi har fått klädleverans!

      
I gårdagens paket från me&i låg bland annat denna underbara fjärilstunika, jag tycker att Mercedes passar så bra i grönt och till det passar även rosa så dagens outftit fick ett ok från M, ni får se mer under eftermiddagen!. Vi är hemma även idag, är så rädd för att dra hem magsjukan som går på förskolan och iochmed det så missar jag pressdagen på PratPR. Hade sett fram emot det men alternativen kändes inte lika roliga.
 
Har ni barnen hemma om det går magsjuka på förskolan? 
 
 
 
 
1 Emma Mamma till Eddie & Wilton:

skriven

Om jag inte jobbar har jag barnen hemma hellre det än få magsjuka .. Kanske därför min äldsta inte haft det någon gång under sina 4 år

Svar: Ja men precis, speciellt när magsjuka sprids så lätt. Barnen går det ingen nöd på att vara hemma en vecka heller så det känns ändå som att jag gjort rätt :)
Matilda

2 Nina Barksenius - Healthy Heroes:

skriven

Vilken fin blogg ^^ och så söta barn! Ha en fantastisk dag!

Svar: Tack vad gullig du är och detsamma till dig! Kram
Matilda

3 Ingrid :

skriven

Jättefint!

4 Kristin Nygren:

skriven

Så fint, älskar också den tunikan. Hade gärna helat ha den i lite större strorlek!

kram

Kommentera här: