- För att det är världens bästa bloggvänner!

      
Tänk att jag inte visat detta innan, här har vi ju en del av superteamet från träffen på me&i´s huvudkontor i Malmö: Gabriella -Jag- JenniferAlexandraFnulanSojka och Sarianne! Nu kunde inte alla ta sig dit men vilka tjejer alltså. Det är ett riktigt guldteam som me&i fått ihop. 

      
Mycket tisseltassel, men det händer mycket kul så stay tuned för det är här ni hör det först ;) 
 
 
 
 
 
1 Caroline - Fotograf & Mamma:

skriven

Wow vilken härlig tapet!

2 ♥ Sojka ♥:

skriven

Men eller hur! Rena drömteamet tycker jag! ;)

Förresten, du som kan Lekmer. Hur gör man om man vill ha samarbete av något slag med dom? Hade jag gärna haft. :) Läser nu lite överallt och inser hur utanför jag är. ;)

Kram fina! <3

3 Sanna:

skriven

Vad kul att ha ett samarbete med meandi
Jag var faktiskt med som deras första säljare :) tror vi var 17 st säljare första omgången ?!?!
såg kläderna och älskade dom redan från början :) lika fina nu !
Och både Susan och Heléne är helt underbara inspirations givande kvinnor !

Det var kul att se dig på bloggmiddagen men alltid synd att man inte hinner prata lika mycket med alla
Kram

Svar: Nä var du? Vad roligt haha då har du hängt med från start :) Nu har jag bara fått äran att träffa Susan men har förstått att de tillsammans utgör värsta superteamet ;)

Ja bloggmiddagen ja! Man skulle behöva släppa in alla oss i ett rum och låsa i några timmar för en chans att prata med alla haha, men nästa gång så ;)
Matilda

Kommentera här: