- För att det är s m i n k !

 
      
      
 
Make up store bjöd ikväll ett gäng mammabloggare på snittar, mingel och tips på hur man lägger den perfekta make upen ala Cashmere som är det nya på Make up store just nu. Det är nog lite det jag varit inne på hela tiden, har rätt svårt för färgglada ögonskuggor på mig själv så tips på hur man gör det bättre är alltid välkommet. En primer var tydligen a och o, jag älskar smink men är ändå en sån rookie att jag inte hade någon aning om det haha, man lär så länge man lever. 
Hade supertrevligt med bloggklicken och fina Malin som var snäll nog att erbjuda mig sin +1a plats! En generös goodiebag delades ut och vi fick shoppa till kalaspriser - en väldigt trevlig kväll med andra ord.
 
1 Denise - Mama till Noah!:

skriven

Åh vilken roligt event! Hur får du inbjudan till alla? ;)

2 Lina:

skriven

KUL å ses :) Har precis länkat t dig snygga kvinna :)

http://blogg.alltforforaldrar.se/liniz/2013/10/25/make-up-store-event/

Vad söta pyjamasarna var :) Vill ju oxå ha.

Ha en fin helg kram kram

Kommentera här: