- För att det är s h a m p o o d l e

      
      
       
      
                                           /New in från Oiidesign - shampoodle
 
Jag vann ett valfritt plagg från Oiidesigns facebook i helgen och valde då denna härligt orangea tracksuit från Shampoodle till Leon. Precis som jag anade så skulle den sitta som gjuten på L, mycket nöjd både mamma och barn. Nu syns det inte så bra på bilden men de är pösiga och har sedan muddar från knän och armbågar (muddar i barnklädesplagg är guld värda) ni kommer definitivt att få se mer av denna! Kom på att Henry har en likadan fast i svart, syskonmatchning när den är som bäst ;) Shampoodle hittar ni hos oiidesign.se

Tack!
 
 
1 Kristin Nygren:

skriven

Grattis!! Såg att du vann och färgen du valde var ju helt fantastisk, superfin på fina Leon!

Kram kristin

Svar: Tack! Vi är supernöjda :)
Matilda

2 Mammabloggen:

skriven

Hej!

Kika gärna in på min uppstartade blogg om sanningen bakom mammalivet! Välkommen!

http://mammabloggenextraallt.bloggplatsen.se/

3 Love - Oliwers och tvillingarnas mamma:

skriven

Erkänn att det är du som gör det *oops* ;) Hahaha :P
kram

Svar: Haha aa men eller hur det är jag, så nästa gång du går igenom ett sånt härligt moln så tänk på mig ;) <3
Matilda

4 Fredrik Duwell:

skriven

Grattis till vinsten!
Jag diggar Leons hår till tusen, och han har goda likheter till sin mamma. Han är förmodligen, och kommer absolut att bli en stor tjejmagnet! ;)

5 Agnes:

skriven

Har ni varit på minimask.se ? missa inte !!

finns även på fb

https://www.facebook.com/Minimaskse

Svar: Superfina kläder ;) Är du intresserad av ett samarbete så mejla [email protected] :) Kram
Matilda

Kommentera här: