- För att det är kul med nytt

       
                      /En inblick i det härliga vardagskaoset med prylar överallt och glada barn
 
Igår fick vi ett stort paket hemlevererat från Jysk! Som jag tidigare nämnt så rustar vi upp i barnens rum och vi har ägnat dagen åt att skruva ihop det nya vitrinskåpet som jag valde ut tillsammans med lite annat smått och gott då vi fick chansen att välja och vraka på hemsidan. De är stapelbara och jag har ännu inte bestämt mig för hur de ska stå, grundtanken var att de skulle vara på varandra men det är inte lika självklart nu.
 
Jag har alltid velat ha ett vitrinskåp till barnrummet men inte hittat något som passat in och varit barnvänligt nog så det var givet när jag såg detta. Ni kommer att få se en hel del bilder från barnens rum framöver, har ägnat dagen åt att flytta möbler hit och dit men så snart jag får någon slags ordning så får ni se mer!  
 
 
 
 
 
1 Sara:

skriven

Vad mysigt!

2 Sara:

skriven

Vad mysigt!

3 Sandra:

skriven

<3

4 Ingrid:

skriven

Det ska bli kul att se vad du tycker om skåpet jag har också tittat på det innan. fiint!

Svar: Kul! än så länge är vi supernöjda, mer bilder kommer!
Matilda

Kommentera här: