- Tävla och vinn en bärsele från Ergobaby!

Tävlingen är avslutad och vi säger stort grattis till Lina Björnemalm [ @Linaapinaa86  
Mejla mig med dina kontaktuppgifter så kommer en Ergobaby Chai Mandala på posten!


Håll i hatten! Nu ska ni få vara med och tävla om den alldeles nylanserade bärselen Chai Mandala från Ergobaby Design värde 1295kr! Ergobaby Chai Mandala är tillverkad i Öko Tex bomull med mjukt satinfoder till huvan och en stilfull mandala-brodyr med en symbolisk form som representerar universum och balans. Desstuom vrålsnygg om ni frågar mig ;)

Bärandet är en stor del av småbarnsåren iallfall i vår familj och jag älskar det enkla med ergobaby - med bara två knäppningar så är vi -good to go! Så har ni inte provat denna än, ta chansen nu!
 
 Lite härliga bilder på olika selar:
      
                                                                  Trend. Design. Ergonomi. 
      

OM ERGOBABY:
Ergobaby är bärselen som förändrat allt! På 10 år har Ergobaby gått från dansk idé till den största ergonomiska bärselen i världen. Ergobaby har även förändrat sättet som vi bär våra barn. Med Ergobaby kan du bära ditt barn på magen, ryggen och på höften, alltid i en ergonomisk grodposition. Ergobaby är lika bekväm för dig som för ditt barn, eftersom Ergobaby fördelar barnets vikt jämnt över dina höfter och axlar så att du kan njuta av att vara nära ditt barn och samtidigt ha händerna fria. Fungerar från nyfödd till 20 kg.
 
 
      
       
                     Jag tävlar om en bärsele från Ergobaby hos Matilda. Tävla här du också!


För att tävla gör du så här: 

- Gilla Ergobaby på facebook 
 
-Skriv en kommentar där du svarar på frågan "I vilka tre positioner kan du bära ditt barn i en Ergobaby bärsele"? (Svaret hittar du här)
 
Alternativa extralotter:
 
- Har du blogg eller facebook? Kopiera bilden & tävlingstexten, publicera detta och se till så att alla länkar fungerar.
 
- Har du instagram? Dela då denna bild (alt ta tävlingsbilden på min ig under MatildaMilano). Tagga #ergobaby #tävling @matildamilano. 
 
[tävlingen pågår parallellt på instagram så att alla får en chans att delta)
 
Tävlingen avslutas den 29:e november kl 22.00 
 
Stort tack till Ergobaby och LYCKA TILL NU!
1 Mathilda Ovnell:

skriven

Man kan bära barnet på magen, ryggen och på höften med Ergobaby.

Håller våra tummar! :)

2 monica bøen hagen:

skriven

Med ergobaby så kan man bære barnet på magen, ryggen og på hoftene :)

3 Nilla Andersson:

skriven

Mage, rygg och höft.

4 Malin Fernström:

skriven

Mage, rygg och höft är rätt svar.

Hoppas på tur så bebis som kommer vilken dag som helst kan bäras bekvämt!

5 Stine Stener:

skriven

Hei!

Håper jeg kan være med i konkurransen selvom jeg er fra Norge :)
Med Ergobaby kan man bære barnet på magen, hoftene og ryggen.

Krysser fingrene for at jeg vinner :)
Ha en fin dag!

Klemmer fra Stine

6 Sandra lång :

skriven

Man kan bära rygg, mage och höft med fantastiska ergobaby.

Med vänlig hälsning,
Sandra

7 Rosie jonsson:

skriven

Höften, ryggen och framåt på bröstet :))

8 Angelica:

skriven

Man kan bära på magen, höft och rygg!

Dottern här hemma håller sina små tummar på att mamma vinner!

Hälsningar
Angelica

9 Roxana Gawlik:

skriven

Med Ergobaby kan du bära ditt barn på mage, höften och ryggen!
Håller tummarna!!! :)

Med vänliga hälsningar,
Roxana

10 Jonna:

skriven

På mage, rygg och höft!

Hoppas hoppas hoppas :-)

11 Maria:

skriven

Man kan bära barnet på höft, mage och ryggen med ergobaby.

Hoppas att jag vinner den fina bärselen!

12 Ina:

skriven

Man bär på mage, rygg eller höft. Jag tycker oxå den är grymt snygg!

13 Annbjørg:

skriven

På ryggen, på magen og på hoften.

14 Sandy:

skriven

Man kan bära på mage, rygg och på höften! Hoppas jag vinner, väntar mitt andra barn och det skulle vara så underbart att ha en sele! :)

Ha en toppen dag!
Sandy

15 Josefine Norén:

skriven

Med en supersnygg och ergonomisk sele rån erbgobaby kan man bära sitt barn på mage, rygg eller höft.

Hoppas på vinst av en Chai Mandala till min son Wilmer som älskar att bli buren!

16 EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX:

skriven

Jag måste vinna detta! Är på jakt efter en bärsele som funkar att ha på ryggen och den här verkar inte vara vara funktionell utan är supersnygg dessutom. Felix skulle älska att få hänga med mig på saker och sitta på ryggen. Skulle underlätta när vi är ute i skogen, på event och bara när man skall snabbt iväg på något och inte orkar släpa med en stor vagn.

Jag gillar på FB, Anna Karlsson och har länkat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/11/20/ergobaby-2911/

17 Mirjam Svanerö :

skriven

Ergobaby passar höft, mage och rygg. Min lilla bebispojke skulle känna sig så trygg! Med systrar 4 år och 2. Jag skulle med ergobaby enkelt hjälpa dem och nå. I lekpark, vagn och på promenad. Alla barnen och jag skulle vara glad!

Gillar och delar på fb och taggar på instagram @mims78

18 Åsa Gu:

skriven

Rätt svar är mage, rygg o höft.
Skulle gärna vinna en Ergobaby då den verkar vara så omtyckt o jag har aldrig provat den.

19 Alexandra Karlsson:

skriven

Man kan bära barnet på magen, ryggen eller höft.

Hoppas på vinst, skulle verkligen behöva denna till vår USA tripp över jul! <3

20 Erika - lilla familjen:

skriven

1. Med Ergobaby kan du bära barnet på ryggen, på magen och på höften.

Vore superbra om vi vann denna då vi skulle ha stor nytta av den då vi åker utomlands. Köra barnvagnen i sanden är ju inte lätt därför vore denna perfekt! :)

2. Gillar sedan tidigare, - Erika Alexandersson.

Extralott: Har delat med mig av tävlingen här http://erikanaslund.blogg.se/2013/november/jag-tavlar-hos-matilda.html

21 Jennie Lindahl:

skriven

Svaret är: Man kan bära barnet på magen, höften & ryggen :)
Kram

22 Johanne Kristoffersen:

skriven

Mage, rygg og hofte :-)

23 Moa Wilhelmsson:

skriven

Mage, rygg och höft.

24 Anonym:

skriven

På mage, rygg och höft. Vill så gärna vinna denna till vår lilla som älskar att bli buren men jag klarar inte min nuvarande sele. Delar på instagram och fb.

25 Superquinnan:

skriven

Det var jag som skrev anonymt... Knasigt. Rygg mage och högt kan man bära barnet på. Delar!

26 Sandra Nordbeck:

skriven

Med Ergobaby bärsele kan man bära på magen, ryggen och höften :)

P.s har även delat och länkat via instagram: sandranordbeck

Tack för en bra tävling! :)

27 Lina Eckerström:

skriven

Åh wow vilken tävling. Är självklart med. Fick min andra dotter för snart 4 veckor sen och hon vill väldigt gärna hänga på sin mamma mest hela tiden. En Ergobaby hade vart en fantastisk vinst. Så jag får händerna fria & kan roa storasyster samtidigt som lillasyster hänger med :) Håller tummar, tår & resten av kroppen ! :)

Svar: Mage, rygg & höft.

Gillar på facebook - Lina Eckerström

Har delat tävlingen på bloggen: http://liiinaj.blogspot.se/2013/11/vinn-en-barsele-fran-ergobaby-hos.html

Ha en fin dag !

28 Helena Karlsson:

skriven

Mage, höft och rygg går det att bära.

Om jag vinner så går selen till min svägerska så att hon också ska uppleva det härliga med att bära ergonomiskt i sele.

29 P Mary-Anne Christensen:

skriven

Hej!

Vilken toppentävling, klart att man måste vara med!
På mage, rygg och höft går den att bära!
Jag gillar och delar tävlingen på FB alias: Mary-Anne Christensen
https://www.facebook.com/petra.christensen.9

Nu är det bara att hålla tummarna så det knakar!
Hälsningar
P Mary-Anne Christensen

30 Sandra:

skriven

Mage, Rygg & Höft :)

31 Emma:

skriven

Mage, rygg och höft

32 Cecilia Marklund:

skriven

Rygg höft å mage.

delar på Facebook! :)

33 Veronica:

skriven

Hur gärna vill jag vinna detta vackra sele? Sjukt gärna!! :) svar: höften, magen och ryggen.
Vilket är anledningen till att det vore så perfekt för min 6månaders som redan väger över 10kg! :)
Tror jag delat detta överallt nu, och t.o.m gjort bort mig och skrev svaret på fel ställe :D
Oh well! Bara att hålla tummarna nu! ❤️

34 Chloe :

skriven

Jag är med och tävlar. Gillar ergobaby Norge Sverige på Facebook nu och har delat på min Fblogg!! :-) man kan bära barnet på magen, rygg eller höften i en ergobaby bärsele

35 Matilda Forsberg:

skriven

Har gillat Ergobaby på Fb sen länge och vet att man kan bära barnet mot sig på mage, på ryggen och även på höften/sidan om man vill. Min lilla tjej vill gärna bli buren mycket nu så vi håller tummarna! :-)

36 Jojo:

skriven

Fin blogg :)

37 KAJSA GUSTAFSSON:

skriven

Man kan bära på magen,ryggen och höften! =)
Håller tummarna för denna fantastiskt fina sele!!!! =)
(gillar även ergobaby på facebook)

38 Hans:

skriven

Tack för ett bra inlägg!

39 Tatyana:

skriven

På magen ryggen och höften.

Länken till Facebooksidan fungerar inte, men hittade sidan ändå så har gillat.

40 Cattis - mamma till Adrian, Alfred och Silas:

skriven

jag är med!
svar: mage, höft, rygg

gillar på fb-catharina ottosson

länk: http://cattistavlar.vimedbarn.se/29-november-ergobaby

41 Emmasusanna:

skriven

Gillar på fb, delar på FB och instagram (har dock en låst instagram)

Man kan bär barnet på magen, höften och ryggen.

Den skulle vara perfekt till både blivande storasyster och kommande lillebror ❤️

42 Ingela Johansson:

skriven

Man kan bära på mage, rygg och höft! :)
Har delat även på instagram och delar på Facebook också!
Håller tummar och tår! :-D

43 Ingela Johansson:

skriven

Så nu har jag delat på facebook också med alla länkarna :)

44 Matilda Kertby:

skriven

På magen, ryggen och på höften!

45 Kristina:

skriven

På mage, rygg och höften. Men jag föredrar de två första!

46 Anna:

skriven

Mage, rygg, höft.

47 Malin:

skriven

Mage, rygg och höft kan man bära på med ergo baby. Har slitit ut en, skulle vars toppen att vinna en ny!

48 Malin:

skriven

Mage, rygg och höft kan man bära på med ergo baby. Har slitit ut en, skulle vars toppen att vinna en ny!

49 Emma:

skriven

Mage, rygg og hofte kan man bære med ergobaby. Den perfekte bæresele! :D

50 Tina Carlström:

skriven

Jag gillar Ergo baby på FB, Tina Carlström.
Svaret på frågan är: Mage, Rygg och Höften.
Jag har tipsat om tävlingen på min FB, https://www.facebook.com/tina.carlstrom.351

Håller tummarna nu om denna drömvinst!

51 Janina korpe:

skriven

Är med och tävlar! Även delat på instagram :)
Svaret är: man kan bära på magen, rygg och höft!

52 Karoline:

skriven

Mage, rygg, hofte :)

53 Sara:

skriven

Man kan bära barnet på mage, rygg och höften!

54 sofie haga:

skriven

mage, rygg och höft kan man bära barnet.

55 Sandra Johansson:

skriven

På höften, ryggen och magen.
Gillar på FB, delat på instagram och håller precis alla tummar och tår!

56 Matilda Pettersson:

skriven

Hej! Är såklart med :)

Svar: Magen, ryggen, höften.

Gillar på fb (Matilda Pettersson).

Delat: https://www.facebook.com/matilda.pettersson.583

Kram Matilda

57 Johanna Rylander:

skriven

Mage
Rygg
Höft

Kopierar o delar på fb.
Gillar gör jag redan. Både på facebook o live

Håller tummarna o hoppas på vinst.

//Johanna

58 Elida:

skriven

Mage, rygg och höft

Hoppas på turen nu för en 1-åring som älskar att bäras :-)

59 Caroline:

skriven

Bäras kan de göras på höfter, ryggar och magar!

Har en väldigt smärtgivande bärsele just nu så håller
alla våra tår jag och min man för att vi ska ha turen på
vår sida denna gången:)

60 charlotta hellström:

skriven

Hej!

Oj vilken fin vinst. Denna skulle jag vilja vinna och ge till min svägerska som just blivit mamma. En snyggare bärsele har jag aldrig sett, önskar den funnits när mina 5 var små.

Blev gillare 92012 på fb

man kan bära på mage, rygg och höft

mvh
charlotta

61 Jonna Sander:

skriven

Man kan bära sitt barn på ryggen, magen och höften.

Jag heter yonohanna på Instagram 👍

62 Maria Svedlund:

skriven

Man kan bära på ryggen, magen och höften
Har delat på fb

63 Sanna:

skriven

Magen ryggen och höften!
Kommer inte in på facebook sidan!

Har tipsat om tävlingen på bloggen: http://sannafernquist.blogg.se/2013/november/tavling-29-november.html

Håller verkligen tummarna! KRAM :)

64 Vera Simonsen:

skriven

Man kan bära barnet på magen, ryggen och på höften med Ergobaby. :)

65 KaroLina Forsberg Zetterström:

skriven

Man kan bära barnet på ryggen, på höften och på magen med en Ergosele.

66 Sofia:

skriven

Mage, jöft och rygg! :)

67 Heidi Larsson:

skriven

Svar: Mage, rygg och höft
Facebooklänken funkade inte för mig men jag har gillat denna Facebooksida och hoppas det är rätt - hojta till annars! =) https://www.facebook.com/ergobabycarrierforyou?fref=ts

Här är jag: https://www.facebook.com/heidi.larsson.16

Min bästa vän ska ha bebis snart och jag skulle hemskt gärna vilja ge denna till henne! =)

68 Caroline:

skriven

Mage, rygg och höft!

Håller tummar o tår för att jag vinner!

69 Sandra :

skriven

Gillar på Fb
Mage höft rygg

Skulle vara så bra med den här bärselen som komplement till barnvagnen när man är ute mycket!

70 Jennie Bergius - färg och kärlek:

skriven

Vilken fantastisk vinst du tävlar ut! Jag och min M har redan sett ut en fin bärsjal som vi ska ha till skatten (som kommer i januari) och har också tänkt använda bärsele. Denna från ergobaby var den snyggaste jag har sett, och så bra den verkar! Det hade varit en fantastisk julklapp.

-Jag har gillat ergobaby på Facebook
-Med ergobaby kan man på ett ergonomiskt sätt bära sitt barn på mage, rygg och på höften.
-Jag har delat tävlingen offentligt, med bild och länk på facebook (Jennie Bergius)
-Jag har delat tävlingen på min blogg: http://bergiusjennie.blogspot.se/2013/11/tavling-om-finaste-barselen-fran.html
-Jag har delat inlägget på instagram @bergiusjennie

Ha det underbart, hit kommer jag snart tillbaka :) <3 Jennie

71 Emma:

skriven

Mage, rygg och höft.

72 Sara Carlström:

skriven

Jag är med.
Svaret på frågan är mage, rygg och höft.
Jag gillar på FB Sara Carlström och jag delar på min FB https://www.facebook.com/sara.carlstrom.3517

73 Line Rosén :

skriven

Mage , rygg och höft ska man kunna bära sitt barn med ergon!

74 Annica Söderlund:

skriven

Med Ergo Bärsele kan man bära barnet på magen, ryggen eller höften. Alla i en ergonomisk grodpositon.

Håller tummarna för vinst, har nämligen en liten tjej som nog skulle fötts som schimpans istället för människa då hon ALLTID vill bli buren, så att kunna bära henne med så bra avlastning som möjligt är guld värt!

75 Jannike:

skriven

Med Ergobaby bärsele kan man bära på magen, ryggen och höften utan att få ont, vilket inte hör till vanligheterna när man är lång och svankig… (är det ens ett ord?)

76 Jenny Hill:

skriven

Gillar sidan.

Magen, ryggen och höften.
Hade verkligen behövt en.

77 Aramia Östman:

skriven

Mage, rygg och höft :-)

Lilla D är med överallt så en sån här skulle ge mig båda händerna fria :-D

Kram!

78 Hanna Wahlin:

skriven

Mage, rygg och höft i en ergonomisk position så klart.
Håller alla tummar för att vi i framtiden slipper vår bärsele för 25kr på röda korset, den är inte det minsta ergonomisk eller bekväm.

79 Gabriella Wikström:

skriven

man kan bära på magen, ryggen och höften :)

80 Carola L:

skriven

Mage, rygg och höft

Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/november/ergo.html

81 Linn:

skriven

Ja ja ja ja! Bästa vinsten! Hoppas!
Tänker tävla via instagram också. Gillat ergobaby på Facebook i evigheter!

82 care69:

skriven

Jag är gärna med!
Svar: På magen, ryggen och på höften.
FB C Care Regn
Tipsat-
http://care69.blogspot.se/2013/11/29-nov-vinn-barsele-fran-ergobaby.html

83 lisette:

skriven

man kan bära på mage, rygg och höft med en ergobaby!

jag delar här: http://lis1etavlar.blogspot.se/2013/11/2911-matilda-ergobaby.html

=)

84 Camilla Josefsson:

skriven

Man kan bära barnet på magen, ryggen och höften.

Håller tummarna :)

85 Christina:

skriven

Hoppas på tur, då kan jag bära mina barnbarn-

antingen på ryggen , magen eller på höften

86 Caroline, 20 och blivande tvåbarnsmamma:

skriven

Svar: Mage, rygg och höft!

Håller tummarna så de blir blåa. Elias var en riktig knä bebis och jag fick inte lägga från mig honom en sekund och jag minns mycket väl att jag inte fick någonting gjort.. Nu när nummer två kommer behöver jag kunna få mycket gjort, samtidigt som jag har händerna lediga åt Elias med. Så hur fantastiskt skulle det inte vara att ha den här hemma då? Har hört så mycket bra om den! :)

Tipsat här: http://fames.se/caroline/tavlingar/ ‎

87 erika:

skriven

Man kan bära på mage, höft och rygg
länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

88 Annika - drömmen om 11 barn:

skriven

Jag är med och tävlar!
Gillar på fb: Annika Nilsson Pettersson
Tre positioner är ju mage, höft och rygg

Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2013/november/matildamilano.html#comment

Kram Annika
[email protected]

89 Marie Jönsson :

skriven

Mage rygg och höft :-)

Min lilla tjej och min rygg hade verkligen blivit glada om vi vann :-)

90 Emma von Knorring:

skriven

Man kan bära på ryggen, höften och magen!
Testade denna för 5 år sen vid en långresa till Japan,och blev heeeelt såld! Ändå har jag aldrig skaffat någon! Så håller tummarna nu att jag vinner!!!! :)

91 Sanna Martini:

skriven

Barnet kan bäras på ryggen , höften eller på magen :)

Den här bärselen hade varit perfekt till mig och min dotter på 1,5 som gärna vill vara sin mamma nära större delen av dygnet. Jag är glad men min rygg gråter!

Hoppas på lite tur :) / Sanna

92 Jessica :

skriven

Man kan böra barnet på ryggen,höften och magen med ergobaby bärselen!:)
Gillat och delat på både FB och IG oxå,och hoppas på tur!:) hade varit världens bästa julklapp till vår bebis som beräknas komma med planerat kejsarsnitt om ca.2 veckor!

93 Kim:

skriven

I en ergobaby kan man bära barnet på magen, ryggen samt höften! Delar även bilden på insta för en större vinstchans! :)

94 Alexandra:

skriven

Med ergobaby kan man bära på mage rygg och höft!!

Hade varit jätte kul att få
Prova sån här!!

95 Anna:

skriven

Man kan bära på magen, höft och rygg!

Gillar på fb som Anna Sixtensson

96 Therese Takalo:

skriven

Ergobaby kan man bära på rygg, mage , eller höften


Vill så gärna vinna! Håller alla tummar och tår! ❤

97 Michelle - I väntan på vår prinsessa:

skriven

Jag gillar på Facebook och man kan bära barnet på magen, ryggen och på höften :)

98 Anna Hägg:

skriven

Hej

jag vill vara med! =)

http://annaflickan.blogg.se/2013/november/barsele-fran-ergobaby.html

gillar dem redan på facebook :)

man kan bära på rygg, mage och höft :)

hoppas hoppas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =) =) =)

99 martina:

skriven

Du kan bära ditt barn på magen ryggen eller höften.

Håller tummarna för vinst, skulle va kul att prova då bebis vill va nära och har en kass rygg efter graviditeten.

100 Cecilia Johansson:

skriven

Hejsvejs! Man kan bara barnet på ryggen, magen och höften med ergobabys bärsele. Gillar på facebook och håller tummarna för vinst, jag har hört så mycket gott om ergobaby så det vore jättekul att få prova!

Kram Cecilia

101 Hanna S:

skriven

På magen, ryggen och höften! Hoppas på vinst för till våren får sonen ett syskon och då kommer bärselen att bli ett måste för att klara vardagen! Har även delat bilden på Instagram (hannasellehed).

102 Joanna:

skriven

På mage, höft och rygg.

103 Viktoria - Ekodeko:

skriven

Mage, höft och rygg!
Ergobaby är bäst, funkar vid alla tillfällen!
Gillar, IGar och hoppas!

104 Anna:

skriven

Rätt svar: Man kan bära barnen mot magen,ryggen och på höften.

Jag gillar redan ErgoBaby på facebook :)
Har delat på facebook, instagram & blogg: http://obianna.blogspot.se/2013/11/ah-denna-hade-jag-verkligen-verkligen.html

105 Emma S:

skriven

Vill supergärna vara med och tävla. Har fått tips från våra vänner om ergobaby så skulle mer än gärna haft en själv till vår lilla kille.
Gillar på facebook (Emma Sjöberg).
Svaret på frågan är att man kan bära barnet på tyggen, magen och höften

106 Ida mamma till Collin :

skriven

Man kan böra på magen, höften och ryggen med Ergobabyn, så jäkla smart!
Med en stor 8 månaders kille så har han redan växt ur sin babybjörn och en ny sele behövs!
Kram på er!
Gillar på Facebook (Ida Holtz Ivarsson) och delat på instagram (idaholtz) :)

Kommentera här: